2-2-1 امنیت اجتماعی……………………………………………………………………………………………..15

2-2-1-1 بررسی معنا و مفهوم سه واژه ………………………………………………………………16

2-2-1-2 ریشه یابی واژه امنیت …………………………………………………………………………20

2-2-1-3 تعاریف مختلف درباره امنیت ………………………………………………………………21

2-2-1-4 سطوح مختلف امنیت ………………………………………………………………………….24

2-2-1-5 انواع امنیت …………………………………………………………………………………………..25

2-2-1-5-1 امنیت نظامی ……………………………………………………………………………….25

2-2-1-5-2 امنیت سیاسی ……………………………………………………………………………..25

2-2-1-5-3 امنیت اقتصادی …………………………………………………………………………..25

2-2-1-5-4 امنیت منابع و زیست محیطی ……………………………………………………26

2-2-1-5-5 امنیت اجتماعی……………………………………………………………………………26

2-2-1-5-6 امنیت انسانی…………………………………………………………………………………27

2-2-1-6 ویژگی های امنیت………………………………………………………………………………….28

2-2-1-7 تبارشناسی امنیت …………………………………………………………………………………30

2-2-1-8 سیر تاریخی مفهوم امنیت …………………………………………………………………….31

2-2-1-9 احساس امنیت…………………………………………………………………………………………33

2-3 تاریخچه موضوع تحقیق……………………………………………………………………………………………35

2-4 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………….37

2-4-1 مطالعات داخلی……………………………………………………………………………………………..37

2-4-2 مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………56

2-5 مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………..64

2-5-1 امنیت در دیدگاه روانشناختی…………………………………………………………………………65

2-5-2 امنیت در دیدگاه جامعه شناختی……………………………………………………………………71

2-6 چارچوب نظری………………………………………………………………………………………………………….118

2-7 الگوی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………120

2-8 فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………..121

2-8-1 فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………………..121

2-8-2 فرضیه های فرعی…………………………………………………………………………………………….121

فصل سوم:روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………..122

3-1 مقدمه:……………………………………………………………………………………………………………………..123

3-2 روش تحقیق :………………………………………………………………………………………………………….123

3-3 جامعه آمار ……………………………………………………………………………………………………………. 124

3-4 روش نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………..125

3-5 متغیرها …………………………………………………………………………………………………………………. 126

3-5- 1 تعاریف نظری و عملی مفاهیم و متغیرهای تحقیق…………………………………….126

3-6 اعتبار :………………………………………………………………………………………………………………………133

3-7 پایایی …………………………………………………………………………………………………………………….. 134

3-8 تکنیک جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………….134

3-9 تکنیک آماری مورد استفاده برای توصیف و تبیین داده ها……………………………………135

فصل چهارم: یافته های پژوهش …………………………………………………………………………………..136

4-1 مقدمه:………………………………………………………………………………………………………………………137

4-2 یافته های توصیفی ………………………………………………………………………………………………….138

4-3 یافته های تحلیلی …………………………………………………………………………………………………. 161

فصل پنجم: نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………169

5-1 بحث و نتیجه گیری:………………………………………………………………………………………………..170

5-2 بررسی فرضیه های کلی تحقیق حاضر……………………………………………………………………172

5-3 مقایسه نتایج تحقیق با یافته های تحقیقات مشابه پیشین ………………………………….176

5-4 پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………… 177

5-4-1  پیشنهادات کاربردی …………………………………………………………………………………… 177

5-4-2 پیشنهادات پژوهشی …………………………………………………………………………………….. 177

5-4-3  محدودیت ها ……………………………………………………………………………………………….. 178

پیوست………………………………………………………………………………………………………………..179

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………184

فهرست منابع غیرفارسی……………………………………………………………………………………….190

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

پایان نامه و مقاله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک مطلب دیگر :

پایان نامه وامهای خوداشتغالی/:صنعت شهرستان لنگرود

 

2-1   برر سی مطالعات تجربی امنیت اجتماعی در داخل کشور 53
2-2   برر سی مطالعات تجربی امنیت اجتماعی در خارج از کشور 62
2-3   امنیت در جامعه شناسی خرد و کلان 74
2-4    ماهیت همبستگی در جامعه از دید دورکیم 80
2-5     ابعاد علقه امنیت 88
2-6    اشکال امنیت از دید مالر 104
3-1  ابعاد علقه امنیت 127
3-2  شاخص­های سنجش استفاده از اینترنت به تفکیک هر یک از ابعاد آن 132
4-2-1  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “جنس” 138
4-2-2  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “سن” 139
4-2-3  توزیع فراوانی پاسخگویان از حیث “مقطع تحصیلی “ 140
4-2-4  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” وضعیت تأهل” 141
4-2-5  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “وضعیت اشتغال” 142
4-2-6  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان درآمد ماهیانه خانوار” 143
4-2-7  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “میزان برخورداری افراد از امنیت مالی” 144
4-2-8  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “میزان برخورداری از امنیت جانی” 145
4-2-9  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “میزان برخورداری از امنیت فکری” 146
4-2-10 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “میزان برخورداری افراد از امنیت جمعی” 147
4-2-11 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “میزان استفاده از اینترنت در روز” 148
4-2-12 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “سابقه استفاده از اینترنت” 149
4-2-13 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” استفاده از انواع سایت های ابزاری اینترنت” 150
4-2-14  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب پاسخ به گویه های طیف  “میزان استفاده از سایت های ابزاری مختلف” 151
4-2-15 توزیع فراوانی پاسخگویان از حیث ” استفاده از انواع سایت های ارتباطی اینترنت” 152
4-2-16 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان استفاده از سایت های ارتباطی اینترنت” 153
4-2-17  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “نوع سایت مورد استفاده” 154
4-2-18   توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “الگوی استفاده(سایت های فیلتر شده و فیلتر نشده)” 155
4-2-19 توزیع فراوانی “میزان استفاده پاسخگویان از کل سایت های ابزاری” 156
4-2-20  توزیع فراوانی ” میزان استفاده پاسخگویان از کل سایت های ارتباطی “ 157
4-2-21 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان برخورداری از امنیت اجتماعی” 158
4-3-1 مربوط به رابطه بین میزان استفاده افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 159
4-3-2 مربوط به رابطه بین مدت زمان (سابقه) استفاده افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 160
4-3-3 مربوط به رابطه بین میزان استفاده ابزاری افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 161
4-3-4 مربوط به رابطه بین نوع استفاده ابزاری افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 162
4-3-5 مربوط به رابطه بین میزان استفاده ارتباطی افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 163
4-3-6 مربوط به رابطه بین نوع استفاده ارتباطی افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 164
4-3-7 مربوط به آزمون شفه استفاده ارتباطی افراد از اینترنت 165
4-3-8 مربوط به رابطه بین الگوی استفاده افراد از اینترنت و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 166
4-3-9   مربوط به آزمون شفه الگوی استفاده افراد از اینترنت 167
4-3-10  مربوط به رابطه بین استفاده افراد از سایت­های اینترنتی و میزان برخورداری آنها از احساس امنیت اجتماعی 168
4-3-11  مربوط به آزمون شفه استفاده افراد از سایت­های اینترنتی 169

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-1   مدل مفهومی تحقیق 39
4-2-1  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنس 138
4-2-2  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن 139
4-2-3   توزیع فراوانی پاسخگویان از حیث “دوره تحصیلی” 140
4-2-4   توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” وضعیت تأهل” 141
4-2-5   توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “وضعیت اشتغال” 142
4-2-6  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان درآمد ماهیانه خانوار “ 143
4-2-7  توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان استفاده از اینترنت در روز “ 146
4-2-8 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “سابقه استفاده از اینترنت” 147
4-2-9 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “نوع استفاده ابزاری از اینترنت” 148
4-2-10 توزیع فراوانی پاسخگویان از حیث “فعالیت های گوناگون در اینترنت” 150
4-2-11 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب “نوع سایت مورد استفاده” 152
4-2-12 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب”الگوی استفاده(سایت های فیلتر شده و فیلتر نشده)” 153
4-2-13 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” استفاده ابزاری از اینترنت” 154
4-2-14 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” استفاده بیانگر(ارتباطی) از اینترنت” 155
4-2-15 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان برخورداری افراد از امنیت مالی “ 156
4-2-16 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان برخورداری از امنیت جانی ” 157
4-2-17 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان برخورداری از امنیت فکری “ 158
4-2-18 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان برخورداری از امنیت جمعی “ 159
4-1-19 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب ” میزان برخورداری از امنیت اجتماعی “ 160
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...