با عنوان : بررسی رژیم جریان در رودخانه ها و اثر آن در نحوه رسوبگذاری و فرسایش آن

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشكده تحصیلات تكمیلی
“M.Sc” سمینار برای دریافت درجه كارشناسی ارشد

یک مطلب دیگر :

 
 

مهندسی عمران – سازه های هیدرولیكی
عنوان :
بررسی رژیم جریان در رودخانه ها و اثر آن در نحوه رسوبگذاری و فرسایش آن

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چكیده:
براساس گزارشات سازمان ملل از كل آب موجود در نقاط مختلف جهان فقط هفت هزارم درصد آن به سادگی در دسترس انسان ها است. این در حالی است كه بسیاری از مردم، دنیا را مانند یك كره آب تصور م یكنند، زیرا حدود 70% آن را آب پوشانده است. واقعیت این است كه 97/5% از آب های كره زمین شور و فقط 2/5 درصد آن را آب شیرین تشكیل می دهد. همچنین، حدود 70% از این آب شیرین به صورت یخ در ارتفاعات ، قطب ها و گرینلند متمركز است. قسمت اعظم باقیمانده این آب نیز در قسم تهای عمیق زمین قرار دارد كه در حال حاضر استفاده از آنها مقرون به صرفه نمی باشد. با توجه به اطلاعات موجود ، كمتر از یك درصد آب شیرین زمین بصورت چشمه، رودخانه و منابع زیرزمینی با هزینه مناسب قابل دسترس می باشد كه تأمین این منابع از طریق فرآیند بارش در سیكل هیدرولوژیكی صورت میگیرد.
رشد روزافزون جمعیت و همچنین پیشرفت تكنولوژی عاملی در كمبود و آلودگی آب در جهان م یباشد و باعث گردیده كه حدود یك سوم از جمعیت جهان با نگرانی های حاصل از بحران ك مآبی و آلودگی آن زندگی كنند. این بحران منجر به ركود اقتصادی در بسیاری از مناطق جهان شده است. امروزه گسترش حوز ههای صنعتی و كشاورزی و همچنین رشد روزافزون جمعیت در شهرها، نگهداری و حفاظت از منابع موجود و محدود آب های سطحی و زیرزمینی را الزامی و امری اساسی و اجتناب ناپذیر می نماید. اگر به مسائل فوق، گرم شدن تدریجی هوا در كره زمین كه نهایتاً منجر به كمبود بارندگی در نقاط خشك و نیمه خشك می گردد را بیافزائیم، درمی یابیم كه ایجاد طرحهای جدید جهت استحصال و نگهداری آب های موجود امری حیاتی و مهم است.
فصل اول
جریان پایدار در رودخانه ها
مقدمه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...