<p>2-1- یادگیری؛ تعاریف و مفاهیم.. 13</p>
<p>2-2- اهمیت و ضرورت یادگیری.. 14</p>
<p>2-3- سطوح یادگیری در سازمان.. 15</p>
<p>2-3-1- یادگیری فردی. 15</p>
<p>2-3-2- یادگیری تیمی. 15</p>
<p>2-3-3- یادگیری فرابخشی. 16</p>
<p>2-3-4- یادگیری سازمانی. 16</p>
<p>2-4- مفاهیم و تعریف یادگیری سازمانی:.. 17</p>
<p>2-5- تاریخچه مفهوم یادگیری سازمانی.. 20</p>
<p>2-6- اهمیت یادگیری در سازمانها.. 121</p>
<p>2-7- مزایای یادگیری سازمانی .. 23</p>
<p>2-7-1 بهبود عملکرد. 23</p>
<p>2-7-2- بهبود خلاقیت و نو آوری در سازمان. 24</p>
<p>2-7-3- حفظ مزیت رقابتی. 24</p>
<p>2-7-4- توسعه سازمان. 25</p>
<p>2-7-5- توسعه مدیریت دانش. 25</p>
<p>2-8- مؤلفه های یادگیری سازمانی.. 25</p>
<p>2-8-1- چشم انداز مشترک. 26</p>
<p>2-8-2- فرهنگ سازمانی. 26</p>
<p>2-8-3- ساختار سازمانی. 27</p>
<p>2-8-4- یادگیری تیمی یا گروهی. 27</p>
<p>2-8-5- تفکر سیستمی . 27</p>
<p>2-8-6- توسعه شایستگی کارکنان. 28</p>
<p>2-8-7- استراتژی. 28</p>
<p>2-8-8- اشتراک دانش. 29</p>
<p>2-8-9- رهبری مشارکتی. 29</p>
<p>2-9- انواع یادگیری سازمانی.. 30</p>
<p>2-9-1- یادگیری انطباقی. 31</p>
<p>2-9-2- یادگیری پیشگیرانه (آینده نگر). 32</p>
<p>2-9-3- یادگیری عملی. 32</p>
<p>2-9-4- یادگیری تحلیلی. 32</p>
<p>2-9-5- یادگیری ترکیبی. 32</p>

پایان نامه

 

<p>2-9-6- یادگیری ساختاری. 33</p>
<p>2-9-7- یادگیری نهادی. 33</p>
<p>2-9-8- یادگیری تک حلقه ای. 33</p>
<p>2-9-9- یادگیری دو حلقه ای. 34</p>
<p>2-9-10- یادگیری سه حلقه ای. 35</p>
<p>2-9-11- یادگیری ارثی. 35</p>
<p>2-9-12- یادگیری تجربی. 35</p>
<p>2-9-13- یادگیری نیابتی. 36</p>
<p>2-10- ویژگیهای یادگیری در سازمان ها.. 36</p>
<p>2-11- مدل های یادگیری در سازمانی.. 37</p>
<p>2-11-1-مدل یادگیری سازمانی دنتون. . 38</p>
<p>2-11-2-مدل یادگیری سازمانی مارکوات . 39</p>
<p>2-11-3-مدل یادگیری سازمانی توماس. . 39</p>
<p>2-11-4-مدل یادگیری سازمانی کراینتر و همکاران.. 41</p>
<p>2-12- موانع فراروی توسعه یادگیری در سازمان ها.. 41</p>
<p>2-12-1- عدم تمایل به یادگیری. 42</p>
<p>2-12-2- مقاومت در برابر تغییر. 43</p>
<p>2-12-3- موانع ساختاری. 43</p>
<p>2-12-4- موانع فرهنگی. 43</p>
<p>2-12-5- عدم تعهد مدیران به یادگیری عمیق. 44</p>
<p>2-12-6- باورهای مدیران. 44</p>
<p>2-12-7- سیاسی بودن محیط درونی سازمان. 44</p>
<p>2-12-8- عدم وجود استراتژی روشن. 44</p>
<p>2-12-9- فقدان اعتماد در سازمان. 45</p>
<p>2-12-10- عملکرد مداری و فقدان زمان یادگیری. 45</p>
<p>2-12-11- داشتن تفکر غیر سیستمی و جزئی نگر. 45</p>
<p>2-12-12- کاهش انگیزه های یادگیری. 46</p>
<p>2-12-13- محیط انحصاری و غیر رقابتی. 46</p>
<p>2-13- عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری در سازمان ها.. 46</p>
یک مطلب دیگر :
 
<p>2-13-1- اعتماد سازمانی. 48</p>
<p>2-13-2- رهبری تحولی. 49</p>
<p>2-13-3- رهبری معنوی. 49</p>
<p>2-13-4- سرمایه اجتماعی. 50</p>
<p>2-13-5- هوش سازمانی. 51</p>
<p>2-13-6- فرهنگ سازمانی. 51</p>
<p>2-13-7- ساختار سازمانی. 52</p>
<p>2-13-8- توانایی‏های فردی (کارکنان یادگیرنده و خلّاق). 52</p>
<p>2-13-9- سرمایه فکری. 52</p>
<p>2-13-10- هوش هیجانی. 53</p>
<p>2-13-11- مدیریت کیفیت فراگیر. 53</p>
<p>2-14- سازمان های یادگیرنده.. 54</p>
<p>2-14-1- مفاهیم وتعاریف سازمان یادگیرنده.. 54</p>
<p>2-14-2- ویژگی های سازمان یادگیرنده. 56</p>
<p>2-14-3- تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادکیرنده.. 57</p>
<p>2-15- مدیریت دانش.. 61</p>
<p>2-16- دانش سازمانی.. 61</p>
<p>2-17- فرایند یادگیری سازمانی از دیدگاه صاحب نظران مختلف.. 61</p>
<p>2-17-1- . فرایند یادگیری سازمانی هابز.. 61</p>
<p>2-17-2-. فرایند یادگیری سازمانی جانک مین چاو.. 63</p>
<p>2-17-3- فرایند یادگیری سازمانی هربرگ.. 64</p>
<p>2-17-4- فرایند یادگیری سازمانی کراسن.. 64</p>
<p>2-17-5- فرایند یادگیری سازمانی پاولوسکی.. 64</p>
<p>2-18- بخش دوم : تحقیقات.. 65</p>
<p>2-18-1- تحقیقات داخلی.. 65</p>
<p>2-18-2- تحقیقات خارجی.. 67</p>
<p>2-19- مدل مفهومی پژوهش.. 68</p>
<p>فصل سوم؛ روش پژوهش</p>
<p>3-1- نوع و روش پژوهش.. 72</p>
<p>3-2- جامعه آماری پژوهش.. 72</p>
<p>3-3- روش های گردآوری اطلاعات.. 74</p>
<p>3-4- تعیین روایی و پایایی ابزارهای اندازه گیری پژوهش.. 75</p>
<p>3-4-1 روایی پرسشنامه. 75</p>
<p>3-4-2 پایایی پرسشنامه ها. 76</p>
<p>3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها.. 76</p>
<p>فصل چهارم؛ تجزیه و تحلیل داده ها</p>
<p>4-1- توصیف آماری داده‌ها.. 80</p>
<p>4-1-1- توزیع آماری نمونه بر حسب جنسیت. 80</p>
<p>4-1-2- توزیع آماری نمونه بر حسب تحصیلات. 81</p>
<p>4-1-3-  توزیع آماری نمونه بر حسب سنوات خدمت. 82</p>
<p>4-1-4- توزیع آماری نمونه بر حسب سن. 83</p>
<p>4-2- بررسی توصیفی سؤالات و مؤلفه ها پرسشنامه یادگیری سازمانی:.. 84</p>
<p>4-2- 1- بررسی توصیفی مؤلفه  چشم انداز.. 85</p>
<p>4-2- 2- بررسی توصیفی مؤلفه فرهنگ سازمانی.. 86</p>
<p>4-2- 3- بررسی توصیفی مؤلفه کار و یادگیری تیمی.. 87</p>
<p>4-2- 4- بررسی توصیفی مؤلفه اشتراک دانش .. 88</p>
<p>4-2- 5- بررسی توصیفی مؤلفه  تفکر سیستمی.. 89</p>
<p>4-2- 6- بررسی توصیفی مؤلفه  رهبری مشارکتی.. 90</p>
<p>4-2- 7- بررسی توصیفی مؤلفه  توسعه شایستگی های کارکنان.. 91</p>
<p>4-2- 8- بررسی توصیفی مؤلفه  ساختار.. 92</p>
<p>4-2- 9- بررسی توصیفی مؤلفه استراتژی.. 93</p>
<p>4-2- 1-  توصیف وضعیت کلی یادگیری سازمانی در دبیرستان های شهر تهران   سال تحصیلی 93-92.. 94</p>
<p>4-2- 1-مقایسه توصیفی وضعیت موجود یادگیری سازمانی در دبیرستان های شهر تهران   سال تحصیلی 93-92    94</p>
<p>4-3- آمار استنباطی: تجزیه و تحلیل سؤالات پژوهش.. 95</p>
<p>4-3-1- سؤالات تحقیق. 95</p>
<p>4-3- یافته های جانبی پژوهش.. 102</p>
<p> </p>
<p>فصل پنجم؛ بحث و نتیجه گیری</p>
<p>5-1- نتیجه گیری.. 107</p>
<p>5-1-1- نتایج توصیفی. 107</p>
<p>5-1-2- نتایج استنباطی. 108</p>
<p>5-2 پیشنهادات.. 112</p>
<p>5-2-1 پیشنهادات کاربردی. 112</p>
<p>5-2-2- پیشنهادات پژوهشی. 116</p>
<p>فهرست منابع</p>
<p>منابع فارسی.. 118</p>
<p>منابع لاتین.. 123</p>
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...