3-7  روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها………………………………………………………………………………….. 61
3-7-1  آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………. 61
3-7-2  آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………… 62
فصل چهارمتجزیه و تحلیل داده‌ها
4-1   مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 65
4-2  آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………. 65
4-3  آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………… 69
فصل پنجمبحث و نتیجه‌گیری
5-1  بحث و نتیجه‌گیری…………………………………………………………………………………………………. 76
5-2  محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………………. 77
5-3  پیشنهادات آتی………………………………………………………………………………………………………. 77
5-4  پیشنهادات کاربردی…………………………………………………………………………………………………. 78
منابع…………………………………………………………………………………………………………………………. 79
 
 
 
 
 
 

پایان نامه

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
فهرست جداول
جدول 2-1: تعداد دانشجویان خارجی در برخی دانشگاه‏های دنیا…………………………………………………………. 31
جدول 3-1‌: متغیرهای فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………………….. 55
جدول 3-2‌: بررسی پایایی مدل با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ……………………………………………………….. 59
جدول 3-3‌: بررسی معیار پایایی ترکیبی مدل………………………………………………………………………………… 59
جدول 3-4‌: بررسی میانگین روایی همگرای مدل…………………………………………………………………………… 61
جدول 4-1‌: درصد فراوانی گویه‌های پژوهش………………………………………………………………………………. 65
جدول 4-2‌: آمار توصیفی گویه‌های پژوهش………………………………………………………………………………… 68
جدول 4-3‌: آزمون کلموگروف – اسمیرنوف جهت بررسی نرمال بودن داده‌ها…………………………………………… 69
جدول 4-4‌: ساختار مدل pls‌، ضرایب متغیرهای مستقل…………………………………………………………………… 70

یک مطلب دیگر :

 

جدول 4-5‌: ساختار مدل pls‌، ضرایب متغیرهای اصلی…………………………………………………………………….. 71
جدول 4-6‌: ضرایب همبستگی فاکتورهای اصلی…………………………………………………………………………… 72
جدول 4-7‌: معادله خط رگرسیون چند متغیره………………………………………………………………………………. 72
جدول 5-1‌: رتبه‌بندی متغیرها بر اساس ضرایب به‌دست آمده…………………………………………………………….. 77
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

فهرست اشکال

شکل 2-1‌: الگوی استراتژیک ذهنی…………………………………………………………………………………….. 23
شکل 4-1‌: خروجی نرم‌افزار آموس درباره ضرایب متغیرها و معنی‌داری آنها……………………………………….. 71

چکیده

تفكر استراتژیك ابزار مهمی است كه مدیران ارشد امروزی باید بدان مجهز باشند و به عنوان یك برگ برنده در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی شناخته می‌شود و همچنین به مدیران این امكان را می‌دهد كه ریسك، سود و هزینه‌های حاصل از تصمیماتشان را ارزیابی كنند. تفكر استراتژیك بیش از جنبه‌های فرایندی و متدولوژیك به استراتژی به عنوان یك هنر نگاه می‌كند و در محیط پرتحول و غیرقابل پیش‌بینی امروز رویكرد مناسب و راهبری سازمان شمرده می‌شود رویكردی كه می‌تواند برای سازمان یك مزیت رقابتی بیافریند. بنابراین هدف از تدوین این رساله، شناسایی و رتبه‌بندی عناصر تفكر استراتژیك، جهت جذب دانشجویان خارجی است که یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه‌های معتبر جهان می‌باشد. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد هر سه سطح تفکر استراتژیک ارتباط معنی‌دار و مثبتی با تفکر استراتژیک دارند، به‌طوری که مهم‌ترین نقش و بالاترین ضریب مربوط به سطح سازمانی 4563/0‌، پس از آن سطح گروهی 3256/0‌، و در نهایت سطح فردی 2310/0‌، می‌باشد.

واژه‌های کلیدی: تفکر استراتژیک، عناصر تفکر استراتژیک.

 
 

فصل اول

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...