با عنوان : بهبود کارایی شبکه محلی بیسیم به کمک تکنیک آنتن های چندگانه

 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

پایان نامه

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی

 

واحد تهران جنوب

 

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

یک مطلب دیگر :

 

 

مهندسی برق – مخابرات

 

عنوان:

 

بهبود کارایی شبکه محلی بیسیم (WLAN) به کمک تکنیک آنتن های چندگانه

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
گسترش روزافزون امکان ارائه سرویس های مخابراتی بر روی بستر IP، بخصوص در شبکه های نسل آینده، باعث شده است که روز به روز شبکه های کامپیوتری نقش مهمتری را در ارائه خدمات مخابراتی ایفا کنند.
در این میان شبکه های کامپیوتری بی سیم مبتنی بر استاندارد IEEE 802.11 یکی از اصلی ترین گزینه ها برای استفاده در شبکه دستیابی و شبکه های محلی هستند. توجه به این روند و همچنین افزایش تقاضای پهنای باند مورد نیاز کاربران به دلیل نیاز به استفاده از سرویس های پیچیده تر، اصلی ترین نکاتی بودند که ما در انتخاب موضوع پایان نامه مورد توجه قرار داده ایم.
این پایان نامه در دو بخش اصلی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در بخش اول، با توجه به مدل مارکوف موجود برای شبکه های بی سیم زیرساخت، طرز محاسبه رابطه پارامتر گذردهی این شبکه ها در محیط فیدینگ چندمسیره مطالعه می شود و به کمک این رابطه و با توجه به تأثیرپذیری پارامتر گذردهی شبکه از وضعیت کانال در ادامه این بخش تعیین چگونگی تابع توزیع پارامتر گذردهی را مورد مطالعه قرار می دهیم و سپس به کمک این تابع توزیع، تأثیر استفاده از تکنیک های آنتن های چندگانه مانند MRRC و کدینگ الموتی را بررسی می نماییم. در ادامه پایان نامه پس از بررسی شبکه های بی سیم در حالت خودجوش مدل مارکوف این شبکه ها را مطالعه می کنیم و نحوه استفاده از این مدل مانند مدل شبکه زیرساخت، در به دست آوردن پارامتر گذردهی و تابع توزیع آن در شبکه خودجوش را مورد بررسی قرار می دهیم و تأثیر استفاده از آنتن های چندگانه و تغییرات پارامترهای شبکه بر روی این تابع توزیع را با کمک نرم افزار MATLAB به دست می آوریم.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...