شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موری شعب بانک سپه شهر بوشهر) |
2-9امنیت در بانکداری الکترونیکی ……………………………………………………………………………..33
2-10اجزای سازنده بانكداری الكترونیك ………………………………………………………………………35
1-2-10 مشتریان الكترونیكی ……………………………………………………………………………………..36
2-2-10 بانكها ………………………………………………………………………………………………………..37
3-2-10بافت محیطی ……………………………………………………………………………………………….37
2-11 مدل فراسبز در استفاده از خدمات الكترونیك بانکی ……………………………………………..39
1-2-11 عوامل فناورانه ……………………………………………………………………………………………39
2-2-11عوامل زیر ساخت ………………………………………………………………………………………..40
3-2-11عوامل اجتماعی و فرهنگی ……………………………………………………………………………..41
4-2-11عوامل سازمانی ……………………………………………………………………………………………42
5-2-11عوامل بوم شناختی مشتری ……………………………………………………………………………42
6-2-11عوامل رقابتی ………………………………………………………………………………………………43
2-12عوامل مؤثر بر اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی ………………………………………..43
2-13عوامل موثر بر اعتماد در بانکداری الکترونیک …………………………………………………….45
1-2-13)ابعاد فردی ………………………………………………………………………………………………45
2-2-13)ابعاد سازمانی …………………………………………………………………………………………46
3-2-13)ابعاد اعتماد به سیستم ………………………………………………………………………………46
4-2-13)ابعاد وب سایت…………………………………………………………………………………………..46
5-2-13)ابعاد تعاملی………………………………………………………………………………………………..46
6-2-13)ریسک درك شده………………………………………………………………………………………..46
7-2-13نفوذ اقتصاد – اجتماعی…………………………………………………………………………………47
8-2-13خود کارآمدی……………………………………………………………………………………………..48
2-14عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………48
2-15بانکداری الکترونیک و حفظ مشتریان………………………………………………………………….51
2-16روش های مختلف بانكداری الكترونیكی مصرف كننده در سطح مشتری……………………52
2-17عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی……………………………54
2-18بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………….55
1-2-18)تاثیر آموزشهای مقدماتی بر پذیرش بانكداری الكترونیكی…………………………………56
2-2-18)تاثیر سهولت استفاده از تكنولوژی بر پذیرش بانكداری الكترونیكی…………………58
3-2-18)تاثیر خودكارآمدی كامپیوتری بر پذیرش بانكداری الكترونیكی………………………….59
4-2-18)تاثیر مركز كنترل بر پذیرش بانكداری الكترونیكی…………………………………………….60
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موری: شعب بانک سپه شهر بوشهر)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد بین الملل قشم
پایان نامه برای در یافت در جه کار شناسی ارشد “MA “
رشته :مدیریت بازرگانی
گرایش:مدیریت مالی
عنوان:
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موری: شعب بانک سپه شهر بوشهر)
تابستان 1394
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده …………………………………………………………………………………………………………………………..1
فصل اول کلیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………..2
1-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………3
1-2بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………4
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………..8
1-4 اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………….11
1-5 سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………….12
1-6 فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………13
1-7 قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………….13
1-8 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………….14
1-9 تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی ……………………………………………………………..15
فصل دوم ادبیات تحقیق
2-1مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….17
2-2مفهوم بانکداری الکترونیک ………………………………………………………………………………………..19
2-3 تعاریف بانکداری الکترونیک …………………………………………………………………………………….23
2-4 تقسیم بندی دوره های بانكداری الكترونیكی ………………………………………………………………25
1-2-4)دوره اول – اتوماسیون پشت باجه ……………………………………………………………………….25
2-2-4) دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه ………………………………………………………………………..26
3-2-4)دوره سوم – متصل كردن مشتریان به حسابها …………………………………………………………26
4-2-4)دوره چهارم – یكپارچه سازی سامانه ها و مرتبط كردن مشتری با تمامی عملیات بانكی 26
2-5تاریخچه بانكداری الکترونیکی در جهان …………………………………………………………………….27
2-6 بانكداری الكترونیكی در ایران …………………………………………………………………………………28
2-7انواع بانکداری الکترونیک ……………………………………………………………………………………….29
1-2-7 بانکداری خانگی ……………………………………………………………………………………………..29
2-2-7 بانکداری از راه دور ………………………………………………………………………………………..29
3-2-7بانکداری اینترنتی …………………………………………………………………………………………….29
4-2-7 تلفنبانک ………………………………………………………………………………………………………..30
5-2-7بانکداری از طریق تلویزیون کابلی ……………………………………………………………………..30
6-2-7دستگاه خودپرداز …………………………………………………………………………………………….31
2-8 سطوح بانکداری الکترونیک ………………………………………………………………………………….32
1-2-8 بانکداری الکترونیکی مصرف کننده (در سطح مشتری)………………………………………….32
2-2-8 بانکداری الکترونیکی بین بانکی ……………………………………………………………………….32
2-9امنیت در بانکداری الکترونیکی ……………………………………………………………………………..33
2-10اجزای سازنده بانكداری الكترونیك ………………………………………………………………………35
1-2-10 مشتریان الكترونیكی ……………………………………………………………………………………..36
2-2-10 بانكها ………………………………………………………………………………………………………..37
3-2-10بافت محیطی ……………………………………………………………………………………………….37
2-11 مدل فراسبز در استفاده از خدمات الكترونیك بانکی ……………………………………………..39
1-2-11 عوامل فناورانه ……………………………………………………………………………………………39
2-2-11عوامل زیر ساخت ………………………………………………………………………………………..40
3-2-11عوامل اجتماعی و فرهنگی ……………………………………………………………………………..41
4-2-11عوامل سازمانی ……………………………………………………………………………………………42
5-2-11عوامل بوم شناختی مشتری ……………………………………………………………………………42
6-2-11عوامل رقابتی ………………………………………………………………………………………………43
2-12عوامل مؤثر بر اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی ………………………………………..43
2-13عوامل موثر بر اعتماد در بانکداری الکترونیک …………………………………………………….45
1-2-13)ابعاد فردی ………………………………………………………………………………………………45
2-2-13)ابعاد سازمانی …………………………………………………………………………………………46
3-2-13)ابعاد اعتماد به سیستم ………………………………………………………………………………46
4-2-13)ابعاد وب سایت…………………………………………………………………………………………..46
5-2-13)ابعاد تعاملی………………………………………………………………………………………………..46
6-2-13)ریسک درك شده………………………………………………………………………………………..46
7-2-13نفوذ اقتصاد – اجتماعی…………………………………………………………………………………47
8-2-13خود کارآمدی……………………………………………………………………………………………..48
2-14عوامل موفقیت بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………48
2-15بانکداری الکترونیک و حفظ مشتریان………………………………………………………………….51
2-16روش های مختلف بانكداری الكترونیكی مصرف كننده در سطح مشتری……………………52
2-17عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی……………………………54
2-18بررسی عوامل تاثیر گذار بر پذیرش بانکداری الکترونیکی……………………………………….55
1-2-18)تاثیر آموزشهای مقدماتی بر پذیرش بانكداری الكترونیكی…………………………………56
2-2-18)تاثیر سهولت استفاده از تكنولوژی بر پذیرش بانكداری الكترونیكی…………………58
3-2-18)تاثیر خودكارآمدی كامپیوتری بر پذیرش بانكداری الكترونیكی………………………….59
4-2-18)تاثیر مركز كنترل بر پذیرش بانكداری الكترونیكی…………………………………………….60
2-19بسترهای بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………61
1-2-19)بسترهای نرم افزاری…………………………………………………………………………………….61
2-2-19)بسترهای سخت افزاری………………………………………………………………………………..63
3-2-19)بسترهای مخابراتی…………………………………………………………………………………….67
4-2-19) بسترهای حقوقی………………………………………………………………………………………67
2-20مزایای بانكهای صددرصد اینترنتی…………………………………………………………………….69
2-21معایب بانك های صددرصد اینترنتی…………………………………………………………………70
2-22 اصول مدیریت ریسك برای بانكداری الكترونیك……………………………………………….71
1-2-22مراقبت مدیریت و هیأت مدیره…………………………………………………………………….72
2-2-22كنترل های ایمنی……………………………………………………………………………………….73
3-2-22مدیریت ریسك حقوقی و شهرتی………………………………………………………………….73
2-23سند چشم انداز بیست ساله و دولت الكترونیك……………………………………………………74
2-24رویكردهای متفاوت به دولت الكترونیك…………………………………………………………….76
1-2-24)رویكرد انكار(غفلت)…………………………………………………………………………………76
2-2-24)رویكرد جداسازی(خودكارسازی)……………………………………………………………….76
3-2-24)رویكرد پرستش(شیفتگی)………………………………………………………………………….76
4-2-24)رویكرد یكپارچه سازی( ادغام)………………………………………………………………….77
2-25مشكلات و موانع گسترش بانکداری الكترونیكی در ایران……………………………………78
1-2-25) جنبه داخلی…………………………………………………………………………………………..78
2-26چالشهاو راهكارهای توسعه بانكداری الكترونیك در چارچوب سند چشم انداز……….81
2-27موانع فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در گسترش بانكداری الكترونیكی………………84
2-28ساختار سیستم بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………86
2-29مؤلفه هایی ایجاد کننده افزایش قدرت بانك ها در جذب منابع مالی………………………86
1-2-29فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………………………………….86
2-2-29مهارت های نیروی انسانی……………………………………………………………………………87
3-2-29تنوع خدمات بانكی……………………………………………………………………………………..87
4-2-29كیفیت خدمات بانكی…………………………………………………………………………………..88
5-2-29رضایت مشتریان از كاركنان بانك…………………………………………………………………..88
6-2-29مطلوبیت محیط داخلی بانك………………………………………………………………………….89
7-2-29مطلوبیت محل استقرار مكانی بانك…………………………………………………………………89
2-30 مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………….90
بخش دوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………91
الف) پیشینه داخلی…………………………………………………………………………………………………91
ب)پیشینه خارجی………………………………………………………………………………………………………98
فصل سوم روش تحقیق
3-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….103
3-2 جامعه آماری و نمونه آماری تحقیق………………………………………………………………….104
3-3 روش وابزارجمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………..105
3- 4متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………106
3-5بررسی پایایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………….106
3-6بررسی روایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………..107
3-7تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………109
فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………111
4-2آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………..112
4-3 اطلاعات مربوط به خصوصیات جامعه آماری …………………………………………………117
4-3-1)تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها………………………………………………………………..117
4-3-1-1)وضعیت سوالات مربوط به شاخصهای متغیر مستقل فرضیه اول………………….118
4-3-1-2)وضعیت سوالات مربوط به شاخصهای متغیر مستقل فرضیه دوم………………….119
4-3-1-3)وضعیت سوالات مربوط به شاخصهای متغیر مستقل فرضیه سوم………………..120
4-3-1-4)وضعیت سوالات مربوط به شاخص های متغیر مستقل فرضیه چهارم…………..120
4-3-1-5)وضعیت سوالات مربوط به شاخص های متغیر مستقل فرضیه پنجم……………..122
بخش دوم :بررسی استنباطی یافته های پژوهش……………………………………………………….124
4-1)آزمون فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………124
4-1-1)آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………..124
4-1-2)آزمون فرضیه دوم……………………………………………………………………………………..125
4-1-3)آزمون فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………..126
4-1-4)آزمون فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………….127
4-2) نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیرها…………………………………………………131
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..133
5-2خلاصه روند تحقیق ………………………………………………………………………………….133
5-3 نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………135
1-5-3) نتایج تحقیق بر اساس اطلاعات نظری و منابع کتابخانه ای تحقیق ……………….135
2-5-3 )نتایج تحقیق بر اساس از یافته های توصیفی و استنباطی ……………………………136
5-4)تحلیل یافته ها وارائه پیشنهادات به تفکیک فرضیات ……………………………………………………………………138
1-5-4) بررسی فرضیه اول و ارائه پیشنهادات ………………………………………………………………..139
2-5-4 بررسی فرضیه دوم و ارائه پیشنهادات …………………………………………………………………………………..140
3-5-4 بررسی فرضیه سوم و ارائه پیشنهادات ………………………………………………………………..141
4-5-4بررسی فرضیه چهارم و ارائه پیشنهادات ………………………………………………………………………………..143
5-5-4 بررسی فرضیه چهارم و ارائه پیشنهادات ……………………………………………………………..144
5-5 مقایسه نتایج تحقیق با نتایج سایر تحقیقات ………………………………………………….145
5-6محدودیتهای تحقیق …………………………………………………………………………………..146
5-7پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی …………………………………………………………………..146
فهرست منابع
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………147
منابع غیر فارسی…………………………………………………………………………………………………151
ضمائم(پرسشنامه)………………………………………………………………………………………………157
چکیده لاتین………………………………………………………………………………………………………176
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول4-1: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک جنس………………………………………………..112
جدول 4-2: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک سن…………………………………………………..113
جدول 4-3: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک مقطع تحصیلی……………………………………..114
4-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک پست سازمانی………………………………………………..115
جدول 4-5: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تجربه کاری………………………………………….116
جدول 4-6فراوانی، درصد و میانگین سوالات مربوط به تغییر مهارتهای رفتاری و فنی………………………118
جدول 4-7 فراوانی،درصد ومیانگین سوالات مربوط به بعد یکپارچه سازی عملیات وفرآیندهای فعلی وجدید……………………………………………………………………………………………………………………………………….119
جدول 4-8 فراوانی،درصدومیانگین سوالات مربوط به مولفه های توجه به نوآوریها وایده های منبعث……120
جدول 4-9فراوانی،درصد و میانگین سوالات مربوط به مولفه های اطلاع رسانی (آموزش) به مشتریان…..121
جدول 4-10 فراوانی،درصدومیانگین سوالات مربوط به مولفه های توجه به نوآوریها وایده های منبعث…..122
جدول 4-11 فراوانی،میانگین؛ دامنه ؛ انحراف معیار و واریانس سوالات پرسشنامه………………………………123
جدول 4-12:آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر مهارتهای رفتاری و فنی کارکنان…………125
جدول 4-13 : آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر یکپارچه سازی عملیات وفرآیندها…..126
جدول 4-14 : آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر توجه به نوآوریها وایده ها……………….127
جدول 4-15 : آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر اطلاع رسانی (آموزش) به مشتریان….129
جدول 4-16 : آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر ایجاد امنیت خاطرواعتمادسازی……….130
جدول 4-17رتبه بندی متغیرها بر اساس آزمون فریدمن……………………………………………………………..131
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 4-1: توزیع فراوانی به تفکیک جنس………………………………………………………………………….112
نمودار 4-2: توزیع فراوانی به تفکیک گروههای سنی………………………………………………………………113
2-19بسترهای بانكداری الكترونیكی……………………………………………………………………………61
1-2-19)بسترهای نرم افزاری…………………………………………………………………………………….61
2-2-19)بسترهای سخت افزاری………………………………………………………………………………..63
3-2-19)بسترهای مخابراتی…………………………………………………………………………………….67
4-2-19) بسترهای حقوقی………………………………………………………………………………………67
2-20مزایای بانكهای صددرصد اینترنتی…………………………………………………………………….69
2-21معایب بانك های صددرصد اینترنتی…………………………………………………………………70
2-22 اصول مدیریت ریسك برای بانكداری الكترونیك……………………………………………….71
1-2-22مراقبت مدیریت و هیأت مدیره…………………………………………………………………….72
2-2-22كنترل های ایمنی……………………………………………………………………………………….73
3-2-22مدیریت ریسك حقوقی و شهرتی………………………………………………………………….73
2-23سند چشم انداز بیست ساله و دولت الكترونیك……………………………………………………74
2-24رویكردهای متفاوت به دولت الكترونیك…………………………………………………………….76
1-2-24)رویكرد انكار(غفلت)…………………………………………………………………………………76
2-2-24)رویكرد جداسازی(خودكارسازی)……………………………………………………………….76
3-2-24)رویكرد پرستش(شیفتگی)………………………………………………………………………….76
4-2-24)رویكرد یكپارچه سازی( ادغام)………………………………………………………………….77
2-25مشكلات و موانع گسترش بانکداری الكترونیكی در ایران……………………………………78
1-2-25) جنبه داخلی…………………………………………………………………………………………..78
2-26چالشهاو راهكارهای توسعه بانكداری الكترونیك در چارچوب سند چشم انداز……….81
2-27موانع فرهنگی و اجتماعی و آموزشی در گسترش بانكداری الكترونیكی………………84
2-28ساختار سیستم بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………86
2-29مؤلفه هایی ایجاد کننده افزایش قدرت بانك ها در جذب منابع مالی………………………86
1-2-29فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………………………………….86
2-2-29مهارت های نیروی انسانی……………………………………………………………………………87
3-2-29تنوع خدمات بانكی……………………………………………………………………………………..87
4-2-29كیفیت خدمات بانكی…………………………………………………………………………………..88
5-2-29رضایت مشتریان از كاركنان بانك…………………………………………………………………..88
6-2-29مطلوبیت محیط داخلی بانك………………………………………………………………………….89
یک مطلب دیگر :
7-2-29مطلوبیت محل استقرار مكانی بانك…………………………………………………………………89
2-30 مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………….90
بخش دوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………91
الف) پیشینه داخلی…………………………………………………………………………………………………91
ب)پیشینه خارجی………………………………………………………………………………………………………98
فصل سوم روش تحقیق
3-1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….103
3-2 جامعه آماری و نمونه آماری تحقیق………………………………………………………………….104
3-3 روش وابزارجمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………..105
3- 4متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………106
3-5بررسی پایایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………….106
3-6بررسی روایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………..107
3-7تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………109
فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………111
4-2آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………..112
4-3 اطلاعات مربوط به خصوصیات جامعه آماری …………………………………………………117
4-3-1)تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها………………………………………………………………..117
4-3-1-1)وضعیت سوالات مربوط به شاخصهای متغیر مستقل فرضیه اول………………….118
4-3-1-2)وضعیت سوالات مربوط به شاخصهای متغیر مستقل فرضیه دوم………………….119
4-3-1-3)وضعیت سوالات مربوط به شاخصهای متغیر مستقل فرضیه سوم………………..120
4-3-1-4)وضعیت سوالات مربوط به شاخص های متغیر مستقل فرضیه چهارم…………..120
4-3-1-5)وضعیت سوالات مربوط به شاخص های متغیر مستقل فرضیه پنجم……………..122
بخش دوم :بررسی استنباطی یافته های پژوهش……………………………………………………….124
4-1)آزمون فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………124
4-1-1)آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………..124
4-1-2)آزمون فرضیه دوم……………………………………………………………………………………..125
4-1-3)آزمون فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………..126
4-1-4)آزمون فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………….127
4-2) نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیرها…………………………………………………131
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..133
5-2خلاصه روند تحقیق ………………………………………………………………………………….133
5-3 نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………135
1-5-3) نتایج تحقیق بر اساس اطلاعات نظری و منابع کتابخانه ای تحقیق ……………….135
2-5-3 )نتایج تحقیق بر اساس از یافته های توصیفی و استنباطی ……………………………136
5-4)تحلیل یافته ها وارائه پیشنهادات به تفکیک فرضیات ……………………………………………………………………138
1-5-4) بررسی فرضیه اول و ارائه پیشنهادات ………………………………………………………………..139
2-5-4 بررسی فرضیه دوم و ارائه پیشنهادات …………………………………………………………………………………..140
3-5-4 بررسی فرضیه سوم و ارائه پیشنهادات ………………………………………………………………..141
4-5-4بررسی فرضیه چهارم و ارائه پیشنهادات ………………………………………………………………………………..143
5-5-4 بررسی فرضیه چهارم و ارائه پیشنهادات ……………………………………………………………..144
5-5 مقایسه نتایج تحقیق با نتایج سایر تحقیقات ………………………………………………….145
5-6محدودیتهای تحقیق …………………………………………………………………………………..146
5-7پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی …………………………………………………………………..146
فهرست منابع
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………147
منابع غیر فارسی…………………………………………………………………………………………………151
ضمائم(پرسشنامه)………………………………………………………………………………………………157
چکیده لاتین………………………………………………………………………………………………………176
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول4-1: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک جنس………………………………………………..112
جدول 4-2: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک سن…………………………………………………..113
جدول 4-3: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک مقطع تحصیلی……………………………………..114
4-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک پست سازمانی………………………………………………..115
جدول 4-5: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تجربه کاری………………………………………….116
جدول 4-6فراوانی، درصد و میانگین سوالات مربوط به تغییر مهارتهای رفتاری و فنی………………………118
جدول 4-7 فراوانی،درصد ومیانگین سوالات مربوط به بعد یکپارچه سازی عملیات وفرآیندهای فعلی وجدید……………………………………………………………………………………………………………………………………….119
جدول 4-8 فراوانی،درصدومیانگین سوالات مربوط به مولفه های توجه به نوآوریها وایده های منبعث……120
جدول 4-9فراوانی،درصد و میانگین سوالات مربوط به مولفه های اطلاع رسانی (آموزش) به مشتریان…..121
جدول 4-10 فراوانی،درصدومیانگین سوالات مربوط به مولفه های توجه به نوآوریها وایده های منبعث…..122
جدول 4-11 فراوانی،میانگین؛ دامنه ؛ انحراف معیار و واریانس سوالات پرسشنامه………………………………123
جدول 4-12:آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر مهارتهای رفتاری و فنی کارکنان…………125
جدول 4-13 : آزمون تی تک نمونه ای برای بررسی میانگین متغیر یکپارچه سازی عملیات وفرآیندها…..126
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 08:15:00 ق.ظ ]
|