<p>1-6تعریف عملیاتی  ———————————————-     7</p>
<p>1-6-1جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت —————————–     7</p>
<p> </p>
<p>فصل دوم تحقیق : مطالعات نظری</p>
<p>2-1 مبانی نظری تحقیق ——————————————–   10</p>
<p>2-1-1 فلسفه تربیت ———————  10</p>
<p>2-1-2 آغاز فلسفه تربیت—————– 11              2-1-3 رابطه فلسفه با تربیت ————————–  11</p>
<p>2-1-4 موضوعات فلسفه آموزش و پرورش—————————- 12</p>
<p>2-1-5 حوزه های فلسفه تعلیم و­تربیت——   12</p>
<p>2 -1-6 مبانی فلسفی آموزش و­پرورش——–   13</p>
<p>2-1-7نقش فلسفه آموزش و­پرورش————-   15</p>
<p>2-1-8 پیوند فلسفه با آموزش و­پرورش——-  16</p>
<p>2-1-9 ارزش های فلسفه تعلیم و­تربیت——-   17</p>
<p>2-1-10 ویژگی فلسفه های جدید تعلیم و­تربیت-   17</p>
<p>2-1-11 معرفی چند مکتب فلسفی- تربیتی——   18</p>
<p>2-1-11-1مکتب ایده آلیسم———————————   18</p>
<p>               2-1-11-2مکتب رئالیسم———-   21</p>
<p>2-1-11-3مکتب ناتورالیسم———————————   24</p>
<p>2-1-11-4مکتب پراگماتیسم——–  26                                                                             2-1-11-5مکتب اگزیستانسیالیسم——————-   28</p>
<p>2-1-11-6 فلسفه تحلیلی———   31</p>
<p>2-1-11-7 بنیادگرایی———–   33</p>

مقالات و پایان نامه ارشد

 

<p>2-1-11-8 پایدارگرایی———-   33</p>
<p>2-1-11-9 راسیونالیسم ———   34</p>
<p>2-1-11-10 اکسپری مانتالیسم ——————————–   34</p>
<p>2-1-11-11 رمانیتیسم————-  35</p>
<p>2-1-11-12 ماتریالیسم——————-   36                                                                                2-1-11-13 اومانیسم————————————–   37</p>
<p>             2-1-11-14پست مدرنیسم————   39</p>
<p>2-1-11-15فلسفه هرمونتیک———-  41</p>
<p>2-1-11-16پیشرفت گرایی————   42</p>
<p>2-1-11-17پندارگرایی————–   42</p>
<p>2-1-12فلسفه تعلیم و­تربیت  برخی کشورها——————————-   43</p>
<p>2-1-12-1فلسفه تعلیم و­تربیت فنلاند—————————–   43</p>
<p>2-1-12-2فلسفه تعلیم و­تربیت ایسلند—————————–   44</p>
<p>2-2پیشینه تحقیق——————————-  48</p>
<p>الف) فلسفه تعلیم و­تربیت :——————–  48</p>
<p>ب) جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت———————————-    48</p>
<p>2-2-1 پژوهشهای داخلی ————————-   49</p>
<p>2 -2-2 پژوهشهای خارجی ————————   52</p>
<p> </p>
<p>فصل سوم: روش شناسی تحقیق(متدولوژی)</p>
<p>3-1نوع تحقیق ———————————   55</p>
یک مطلب دیگر :
 
<p>3-2جمع آوری اطلاعات —————————   55</p>
<p>3-3تجزیه و­تحلیل سوالات————————-  55</p>
<p>3-4شیوه انجام تحقیق————————–   55</p>
<p>3-5جامعه متنی  ——————————-   56</p>
<p>3-6نمونه تحقیق——————————–  56                           3-7ابزار تحقیق ——————————-   57</p>
<p> </p>
<p>فصل چهارم: تجزیه وتحلیل یافته‌های تحقیق</p>
<p>مقدمه—————————————-    59</p>
<p>4-1جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت انگلستان—————————–   60</p>
<p>4-1-1 فلسفه تعلیم و­تربیت و­نظام آموزشی انگلستان     60</p>
<p>4-1-2 اهداف آموزش و­پرورش انگلستان—————————–    62</p>
<p>4-1-3 اهم سیاستهای آموزش و­پرورش——–   63</p>
<p>4-1-4 مقاطع آموزشی———————  63</p>
<p>4-2جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت آمریکا——   64           </p>
<p>4-2-1 فلسفه تعلیم و­تربیت و­نظام آموزشی آمریکا      64</p>
<p>4-2-2 اهداف آموزش و­­پرورش آمریکا——–   71</p>
<p>4-2-3 اهم سیاستهای آموزش و­پرورش——–  72</p>
<p>4-2-4 مقاطع آموزشی———————  72</p>
<p>4-3 جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت ژاپن——-   74            </p>
<p>4-3-1 فلسفه تعلیم و­تربیت و­نظام آموزشی ژاپن    74</p>
<p>4-3-2 اهداف آموزش و­پرورش ژاپن———–  79</p>
<p>4-3-3 اهم سیاستهای آموزش و­پرورش———   82</p>
<p>4-3-4 مقاطع آموزشی———————-  82</p>
<p>4-4 جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت آفریقای­جنوبی      84            </p>
<p>4-4-1 فلسفه تعلیم و­تربیت و­نظام آموزشی آفریقای جنوبی   84</p>
<p>4-4-2 اهداف آموزش و­پرورش آفریقای جنوبی-  88</p>
<p>4-4-3 اهم سیاستهای آموزش و­پرورش——–  89                                                                                                              4-5جایگاه و­نقش فلسفه تعلیم و­تربیت در جمهوری اسلامی ایران   89           </p>
<p>4-5-1 فلسفه تعلیم و­تربیت و­نظام آموزشی ایران  89</p>
<p>4-5-2 اهداف آموزش و­پرورش ایران———  94</p>
<p>4-5-3 اهم سیاستهای آموزش و­پرورش——–   95</p>
<p>4-5-4 مقاطع آموزشی———————   96</p>
<p> </p>
<p>فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات</p>
<p>5-1بحث   ————————————-   98</p>
<p>5-2 نتیجه گیری  ——————————   101</p>
<p>5-3 پیشنهادات تحقیق————————— 103</p>
<p>پیشنهاد پژوهشی تحقیق ——————————————–   103</p>
<p>پیشنهاد کاربردی ————————————————-   104</p>
<p>5-4مشکلات و­محدودیتهای تحقیق ——————-   104</p>
<p>فهرست منابع</p>
<p>منابع فارسی   ——————————-   106</p>
<p>منابع  انگلیسی ——————————   110</p>
<p>پیوست ——————————————————–  111</p>
<p>پیوست ها</p>
<p>پیوست الف: جدول 4ـ‌1 ————————–   113</p>
<p>پیوست ب: جدول 4ـ‌2 —————————-   114</p>
<p>پیوست ج: جدول 4ـ‌3 —————————-   115</p>
<p>چکیده انگلیسی ————————————————–   116</p>
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...