تبیین جایگاه و نقش فلسفه تعلیم و تربیت در نظامهای آموزشی کشورهای مختلف |
<p>1-6تعریف عملیاتی ———————————————- 7</p>
<p>1-6-1جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت —————————– 7</p>
<p> </p>
<p>فصل دوم تحقیق : مطالعات نظری</p>
<p>2-1 مبانی نظری تحقیق ——————————————– 10</p>
<p>2-1-1 فلسفه تربیت ——————— 10</p>
<p>2-1-2 آغاز فلسفه تربیت—————– 11 2-1-3 رابطه فلسفه با تربیت ————————– 11</p>
<p>2-1-4 موضوعات فلسفه آموزش و پرورش—————————- 12</p>
<p>2-1-5 حوزه های فلسفه تعلیم وتربیت—— 12</p>
<p>2 -1-6 مبانی فلسفی آموزش وپرورش——– 13</p>
<p>2-1-7نقش فلسفه آموزش وپرورش————- 15</p>
<p>2-1-8 پیوند فلسفه با آموزش وپرورش——- 16</p>
<p>2-1-9 ارزش های فلسفه تعلیم وتربیت——- 17</p>
<p>2-1-10 ویژگی فلسفه های جدید تعلیم وتربیت- 17</p>
<p>2-1-11 معرفی چند مکتب فلسفی- تربیتی—— 18</p>
<p>2-1-11-1مکتب ایده آلیسم——————————— 18</p>
<p> 2-1-11-2مکتب رئالیسم———- 21</p>
<p>2-1-11-3مکتب ناتورالیسم——————————— 24</p>
<p>2-1-11-4مکتب پراگماتیسم——– 26 2-1-11-5مکتب اگزیستانسیالیسم——————- 28</p>
<p>2-1-11-6 فلسفه تحلیلی——— 31</p>
<p>2-1-11-7 بنیادگرایی———– 33</p>
<p>2-1-11-8 پایدارگرایی———- 33</p>
<p>2-1-11-9 راسیونالیسم ——— 34</p>
<p>2-1-11-10 اکسپری مانتالیسم ——————————– 34</p>
<p>2-1-11-11 رمانیتیسم————- 35</p>
<p>2-1-11-12 ماتریالیسم——————- 36 2-1-11-13 اومانیسم————————————– 37</p>
<p> 2-1-11-14پست مدرنیسم———— 39</p>
<p>2-1-11-15فلسفه هرمونتیک———- 41</p>
<p>2-1-11-16پیشرفت گرایی———— 42</p>
<p>2-1-11-17پندارگرایی————– 42</p>
<p>2-1-12فلسفه تعلیم وتربیت برخی کشورها——————————- 43</p>
<p>2-1-12-1فلسفه تعلیم وتربیت فنلاند—————————– 43</p>
<p>2-1-12-2فلسفه تعلیم وتربیت ایسلند—————————– 44</p>
<p>2-2پیشینه تحقیق——————————- 48</p>
<p>الف) فلسفه تعلیم وتربیت :——————– 48</p>
<p>ب) جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت———————————- 48</p>
<p>2-2-1 پژوهشهای داخلی ————————- 49</p>
<p>2 -2-2 پژوهشهای خارجی ———————— 52</p>
<p> </p>
<p>فصل سوم: روش شناسی تحقیق(متدولوژی)</p>
<p>3-1نوع تحقیق ——————————— 55</p>
یک مطلب دیگر :
<p>3-2جمع آوری اطلاعات ————————— 55</p>
<p>3-3تجزیه وتحلیل سوالات————————- 55</p>
<p>3-4شیوه انجام تحقیق————————– 55</p>
<p>3-5جامعه متنی ——————————- 56</p>
<p>3-6نمونه تحقیق——————————– 56 3-7ابزار تحقیق ——————————- 57</p>
<p> </p>
<p>فصل چهارم: تجزیه وتحلیل یافتههای تحقیق</p>
<p>مقدمه—————————————- 59</p>
<p>4-1جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت انگلستان—————————– 60</p>
<p>4-1-1 فلسفه تعلیم وتربیت ونظام آموزشی انگلستان 60</p>
<p>4-1-2 اهداف آموزش وپرورش انگلستان—————————– 62</p>
<p>4-1-3 اهم سیاستهای آموزش وپرورش——– 63</p>
<p>4-1-4 مقاطع آموزشی——————— 63</p>
<p>4-2جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت آمریکا—— 64 </p>
<p>4-2-1 فلسفه تعلیم وتربیت ونظام آموزشی آمریکا 64</p>
<p>4-2-2 اهداف آموزش وپرورش آمریکا——– 71</p>
<p>4-2-3 اهم سیاستهای آموزش وپرورش——– 72</p>
<p>4-2-4 مقاطع آموزشی——————— 72</p>
<p>4-3 جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت ژاپن——- 74 </p>
<p>4-3-1 فلسفه تعلیم وتربیت ونظام آموزشی ژاپن 74</p>
<p>4-3-2 اهداف آموزش وپرورش ژاپن———– 79</p>
<p>4-3-3 اهم سیاستهای آموزش وپرورش——— 82</p>
<p>4-3-4 مقاطع آموزشی———————- 82</p>
<p>4-4 جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت آفریقایجنوبی 84 </p>
<p>4-4-1 فلسفه تعلیم وتربیت ونظام آموزشی آفریقای جنوبی 84</p>
<p>4-4-2 اهداف آموزش وپرورش آفریقای جنوبی- 88</p>
<p>4-4-3 اهم سیاستهای آموزش وپرورش——– 89 4-5جایگاه ونقش فلسفه تعلیم وتربیت در جمهوری اسلامی ایران 89 </p>
<p>4-5-1 فلسفه تعلیم وتربیت ونظام آموزشی ایران 89</p>
<p>4-5-2 اهداف آموزش وپرورش ایران——— 94</p>
<p>4-5-3 اهم سیاستهای آموزش وپرورش——– 95</p>
<p>4-5-4 مقاطع آموزشی——————— 96</p>
<p> </p>
<p>فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات</p>
<p>5-1بحث ————————————- 98</p>
<p>5-2 نتیجه گیری —————————— 101</p>
<p>5-3 پیشنهادات تحقیق————————— 103</p>
<p>پیشنهاد پژوهشی تحقیق ——————————————– 103</p>
<p>پیشنهاد کاربردی ————————————————- 104</p>
<p>5-4مشکلات ومحدودیتهای تحقیق ——————- 104</p>
<p>فهرست منابع</p>
<p>منابع فارسی ——————————- 106</p>
<p>منابع انگلیسی —————————— 110</p>
<p>پیوست ——————————————————– 111</p>
<p>پیوست ها</p>
<p>پیوست الف: جدول 4ـ1 ————————– 113</p>
<p>پیوست ب: جدول 4ـ2 —————————- 114</p>
<p>پیوست ج: جدول 4ـ3 —————————- 115</p>
<p>چکیده انگلیسی ————————————————– 116</p>
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-08-13] [ 08:00:00 ب.ظ ]
|