بررسی رابطه سبکهای مدیریت کلاس با خودارزشیابی دانشجویان 92-93 دانشکده ادبیات |
<p>1-5-3- سبک مدیریت مداخلهای: 7</p>
<p>1-5-4- سبک مدیریت تعاملی: 7</p>
<p>فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش</p>
<p>مقدمه 11</p>
<p>2-1- تأملی بر ماهیت و تعاریف مدیریت کلاس درس 11</p>
<p>2-2- اهمیت و ضرورت مدیریت کلاس درس 13</p>
<p>2-3- سبکهای مدیریت کلاس 14</p>
<p>2-3-1- سبک مداخلهای2: 15</p>
<p>2-3-2- سبک تعاملی1: 16</p>
<p>2-3-3- سبک غیر مداخلهای1: 17</p>
<p>2-4- عوامل مؤثر در مدیریت کلاس 18</p>
<p>2-4-1- دانش معلم 19</p>
<p>2-4-2- ویژگیهای شخصیتی 19</p>
<p>2-4-3- روش تدریس 20</p>
<p>2-4-3-1- روش خبره، متخصص یا کارشناس1 21</p>
<p>2-4-3-2- روش آمرانه2 21</p>
<p>2-4-3-3- مدل فردی3 22</p>
<p>2-4-3-4- روش تسهیل کننده1 22</p>
<p>2-4-3-5- روش تفویضی2 22</p>
<p>2-5- سبک مدیریت کلاس و ارزشیابی 23</p>
<p>2-6- تاریخچه ارزشیابی آموزشی 23</p>
<p>2-7- تعریف ارزشیابی 24</p>
<p>2-8- ضرورت ارزشیابی در آموزش دانشگاهی 25</p>
<p>2-9- ماهیت و تعاریف خودارزشیابی 27</p>
<p>2-10- اهمیت خود ارزشیابی 29</p>
<p>2-11- نقش خودارزشیابی در فرایند یادگیری 30</p>
<p>2-12- پیشینه پژوهش 31</p>
یک مطلب دیگر :
<p>2-12-1- پژوهشهای داخلی 31</p>
<p>2-12-2- پژوهشهای خارجی 33</p>
<p>2-13- نتیجهگیری 34</p>
<p>فصل سوم: روش تحقیق</p>
<p>مقدمه 39</p>
<p>3-1) روش پژوهش 39</p>
<p>3-2) جامعه آماری 39</p>
<p>3-3) حجم نمونه و روش نمونهگیری 40</p>
<p>3-4) ابزار گردآوری دادهها 40</p>
<p>3-5) روائی و پایائی ابزار گردآوری دادهها 41</p>
<p>3-6) روش تجزیه و تحلیل دادهها 41</p>
<p>فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها</p>
<p>مقدمه 45</p>
<p>4-1- یافتههای توصیفی 45</p>
<p>4-1-1- توزیع افراد نمونه بر حسب دوره تحصیلی 45</p>
<p>4-1-2- توزیع افراد نمونه بر حسب رشته تحصیلی 46</p>
<p>4-1-3- توزیع افراد نمونه بر حسب سال تحصیل 47</p>
<p>4-2- تجزیه و تحلیل سؤالات و فرضیههای پژوهش 48</p>
<p>فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری</p>
<p>5-1 نتایج 59</p>
<p>5-2 پیشنهادها 62</p>
<p>5-3 محدودیتهای پژوهش 63</p>
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-08-13] [ 08:27:00 ب.ظ ]
|