<p>1-6-1 اخلاق………………………….…..………………………………………………………………………………………… 7</p>
<p>1-6-2 اخلاق حرفه ای………………………….…..…………………………………………………………………………. 7</p>
<p>1 -6-3  بیانیه های اخلاقی……………..………………………………………………………………………………………………………. 8</p>
<p>1-6-4  ویژگی های حرفه کتابداری……………………………………………………………………………………………………………9</p>
<p>1-7- متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………….. 9</p>
<p>فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش</p>
<p>2-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 12                                      </p>
<p>2-2- اخلاق……………………………………………………………………….. …………………………………………………. 12</p>
<p>2-3- علم اخلاق………………………………………………………………………………………………………………………. 14</p>
<p>2-4- فلسفه اخلاق……………………………………………………………………………………………………………………. 15</p>
<p>2-5- اخلاق: رمز موفقیت شغلی…………..……………………………………………………………………………………. 16</p>
<p>                                                                  ادامه فهرست مطالب</p>
<p>       عنوان                                                                                          شماره صفحه</p>
<p>2-6- معیارهای ارزیابی نظریه های اخلاقی….………………………………………………………………………………. 16</p>
<p>2-7- اخلاق فردی……………………………………………………………………………………………………………………. 17</p>
<p>2-8- اخلاق شغلی……………………………………………………………………………………………………………………. 18</p>
<p>2-9- اخلاق حرفه ای……………………………………………………………………………………………………………….. 18</p>
<p>2-10- پنج نظام عمده اخلاق حرفه ای………………………………………………………………………………………… 21</p>
<p>2-11- منابع اخلاق حرفه ای………………………………………….………………………………………………………. 22</p>
<p>2-12- اخلاق حرفه ای کتابداری و اطلاع رسانی…………………………………………………………………………..22</p>
<p>2-13- قوانین اخلاق حرفه ای……………………………………………………………………………………………………. 24</p>
<p>2-14- اصول و قوانین اخلاقی در کتابداری و اطلاع رسانی……………………………………………………………. 26</p>
<p>2-15- اخلاق حرفه ای از دید کتابداران و متخصصان……………………………………………………………………. 28</p>
<p>2-16- اخلاق حرفه ای دو معنا دارد…………………………………………………………………………………………… 28</p>
<p>2-17- آثار فرا سازمانی اخلاق حرفه ای………………………………………………………………………………………. 28</p>
<p>2-18- مزیت وجود اخلاق حرفه ای…………………………………………………………………………………………… 29</p>
<p>2-19- حرفه چیست؟……………………………………………………………………………………………………………….. 29</p>
<p>2-19-1 ویژگی های حرفه……………………………………………………………………………………………………. 31</p>
<p>ادامه فهرست مطالب</p>
<p>عنوان                                                                                              شماره صفحه</p>
<p>2-19-2 ویژگی های حرفه کتابداری………..…………………………………………………………………………….. 32                                                       </p>
<p>2-20- کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی به منزله سازمان……………………………………………………………………. 33</p>
<p>2-20-1 سازمان……………………………………………………………………………………………………………………..33</p>
<p>2-21- کتابخانه چیست؟…………………………………………………………………………………………………………….34</p>
<p>2-21-1 اقسام کتابخانه ها………………………………………………………………………………………………………. 34</p>
<p>2-22- کتابداری چیست؟…………….…………………………………………………………………………………………… 35</p>
<p>2-23- کتابدار کیست؟………………………………………………………………………………………………………………. 35</p>

پایان نامه و مقاله

 

<p>2-24- کارکردهای حرفه کتابداری………………………………………………………………………………………………. 35</p>
<p>2-25- مدیریت و اداره کتابخانه و مراکز اطلاع رسانی..…………………………………………………………………. 36                                                                                 </p>
<p>2-26- برخی از ویژگی های اخلاقی کتابدار…………………….…………………………….………………………….. 37</p>
<p>2-27- اخلاق کتابداری……………………………………………………………………………………………………………… 39</p>
<p>2-28- اصول اخلاقی کتابداران آمریکا………………………………………………………………………………………… 39</p>
<p>2-29- مسئولیت ها و خط مشیهای اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی…………………………………… 40</p>
<p>2-29-1 خط مشی های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال جامعه………………………….. 40</p>
<p>2-29-2 مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال کاربران………………………….. 41</p>
<p> </p>
<p>ادامه فهرست مطالب</p>
<p>عنوان                                                                                              شماره صفحه</p>
<p>2-29-3 ارزشهای اخلاقی در مواجههه با کاربران………………………………………………………………………. 41</p>
<p>2-29-4 مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال کتابداران و کارکنان……….. 42                                                    </p>
<p>2-29-5 مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال پدید آورندگان اثر…………… 42</p>
<p>2-29-6 مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال حرفه……………………………. 43</p>
<p>2-29-7 مسئولیت های اخلاقی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در قبال کتابداران و کارکنان…………. 44</p>
<p>2-30- اصول اخلاقی کتابداران و اطلاع رسانان ایران…………………………………………………………………….. 44                                               </p>
<p>2-30-1 مسئولیت در قبال خود………………………………………………………………………………………………. 45                                                         </p>
<p>2-30-2 مسئولیت در قبال همکاران…………………………………………………………………………………………. 45</p>
<p>2-30-3 مسئولیت در قبال استفاده کنندکان……………………………………………………………………………….. 46</p>
<p>2-30-4 مسئولیت در قبال سازمان…………………………… …………………………………………………………….. 47</p>
<p>2-30-5 مسئولیت در قبال حرفه……………………………………………………………………………………………… 47</p>
<p>2-30-6 مسئولیت در قبال متخصصان سایر رشته ها…………………………………………………………………… 48</p>
<p>2-30-7 مسئولیت در قبال جامعه…………………………………………………………………………………………….. 49</p>
<p>2-31- مدیریت اخلاق در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی…………………………………………………………… 49</p>
<p>2-32- مفهوم منشور اخلاقی………………………………………………………………………………………………………. 50</p>
<p>2-33- تدوین بیانیه های اخلاقی………………………………………………………………………………………………… 52</p>
<p> </p>
<p>ادامه فهرست مطالب</p>
یک مطلب دیگر :
 
<p>عنوان                                                                                              شماره صفحه</p>
<p>2-35- نمونه هایی از عهدنامه اخلاقی…………………………………………………………………………………………. 53</p>
<p>2-35-1 عهدنامه اخلاقی انجمن کتابداری امریکا……………………………………………………………………….. 53</p>
<p>2-35-2 عهدنامه اخلاقی انجمن کتابداری ایتالیا……………………………………………………………………………55</p>
<p>2-36- پیشینه پ‍‍‍ژوهش……………………………………………………………………………………………………………….. 57</p>
<p>2-36-1 پیشینه پ‍‍‍ژوهش در ایران……………………………………………………………………………………………… 57                                                                  </p>
<p>2-36-2 پیشینه پژوهش در خارج کشور……………… ………………………………………………………………….. 58</p>
<p>فصل سوم: روش شناسی پژوهش</p>
<p>3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 62</p>
<p>3-2- روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………….. 63</p>
<p>3-3- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………. 64</p>
<p>3-4- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه……………..……………………………………………………………….. 68</p>
<p>3-4- ابزار و روش گردآوری اطلاعات…………………..……………………………………………………………………69</p>
<p>3-4-1 تعیین روایی  پرسشنامه……………..………..………………………………………………………………………..71</p>
<p>‌   3-4-2 تعیین پایایی  پرسشنامه………………………………………………………………………………………………… 71</p>
<p>3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها………………….…………………………………………………………………………. 72</p>
<p> </p>
<p>ادامه فهرست مطالب</p>
<p>عنوان                                                                                              شماره صفحه</p>
<p>فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش</p>
<p>4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 74</p>
<p>4-2- تحلیل توصیفی دادها(ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه آماری)……………………………………………. 74                                                           </p>
<p>4-2-1 توزیع فراونی جنسیت……………………………………………………………………………………………………74</p>
<p>4-2-2 توزیع فراوانی سن………………………………………………………………………………………………………. 75</p>
<p>4-2-3 توزیع فراوانی وضعیت تاهل………………………………………………………………………………………… 76</p>
<p>4-2-4 توزیع فراوانی تحصیلات……………………………………………………………………………………………… 77</p>
<p>4-2-5 توزیع فراوانی سابقه کار………………………………………………………………………………………………. 78</p>
<p>4-2-6 توزیع فراوانی نوع استخدامی……………………………………………………………………………………….. 79</p>
<p>4-2-7 توزیع فراوانی تخصص شغلی………………………………………. …………………………………………….  80</p>
<p>4-3- آزمون نرمال بودن داده ها………………………………………………………………………………………………….. 81</p>
<p>4-4- آزمون فرضیات و سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………82</p>
<p>4-5- آزمون ضریب تاثیر (رگرسیون) میان متغیرهای پژوهش…………………………………………………………. 95</p>
<p> </p>
<p>فصل پنجم: خلاصه یافته‌ها، بحث و نتیجه‌گیری و پیشنهادها</p>
<p>5-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 98</p>
<p>5-2- بررسی و تفسیر یافته های پژوهش و آزمون فرضیه ها……..……………………………………………….. 98</p>
<p>5-3- بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………….102</p>
<p>5-4- محدودیتهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………. 105</p>
<p> </p>
<p>ادامه فهرست مطالب</p>
<p>عنوان                                                                                              شماره صفحه</p>
<p>5-5- پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………. 105</p>
<p>5-6- پیشنهادهای برای پژوهشهای آتی………………………………………………………………………………………..106</p>
<p>منابع و مأخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………107</p>
<p>فهرست منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………….108</p>
<p>فهرست منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………….111</p>
<p>پیوست …………………………………………………………………………………………………………………………………..113</p>
<p>چکیده انگلیسی</p>
<p>فهرست جداول</p>
<p>عنوان                                                                                                   شماره  صفحه</p>
<p>جدول4-1- وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت………………………………………………………………74</p>
<p>جدول4-2- وضعیت سن افراد……………………………………………………………………………………………….75</p>
<p>جدول4-3- وضعیت تاهل افراد………………………………………………………………………………………………76</p>
<p>جدول4-4- وضعیت تحصیل افراد………………………………………………………………………………………….77</p>
<p>جدول4-5- وضعیت سابقه کار……………………………………………………………………………………………….78</p>
<p>جدول4-6- نوع استخدامی……………………………………………………………………………………………………79</p>
<p>جدول4-7- تخصص شغلی…………………………………………………………………………………………………..80</p>
<p>جدول4-8- همبستگی دیدگاه کتابداران با سن………………………………………………………………………….82</p>
<p>جدول4-9- همبستگیدیدگاه کتابداران و تجربه کاری…………………………………………………………………83</p>
<p>جدول4-10- همبستگی دیدگاه کتابداران وسطح تحصیلات………………………………………………………..83</p>
<p>جدول4-11- همبستگی دیدگاه کتابداران وتخصص شغلی…………………………………………………………84</p>
<p>جدول4-12- همبستگی دیدگاه کتابداران وجنسیت……………………………………………………………………85</p>
<p>جدول4-13- همبستگی دیدگاه کتابداران وسمت……………………………………………………………………..85</p>
<p>جدول4-14- همبستگی دیدگاه کتابداران وشرایط استخدامی………………………………………………………86</p>
<p>جدول4-15- شناخت شاخص های مرکزی و پراکندگی آشنایی کتابداران…………………………………….87</p>
<p>جدول4-16- داده های توصیفی کتابداران در زمینه ضرورت آشنایی هر کتابدار با اخلاق حرفه‌ای……………………….88</p>
<p>جدول شماره 4-17- داده های توصیفی کتابداران در زمینه ضرورت وجود منشور اخلاقی در هر کتابخانه‌ای…………89</p>
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...