بررسی تاثیر ظرفیت حافظه کاری کودکان پیش دبستانی در پردازش زمان |
2-9- حافظهکاری……………………………………………………………………………………………..19
2-10- نظریهی حافظه کاری هماهنگکننده براون…………………………………………………..22
2-11- ادراک زمان در کودکان…………………………………………………………………………..23
2-12-نوروسایکولوژی ادراک زمان……………………………………………………………………..26
2-13- فرضیههای مرتبط با ظرفیت حافظهکاری و ادراک زمان………………………………….29
2-14-پژوهشهای انجام شده در راستای ارتباط ادراک زمان و فرآیندهای شناختی……….32
2-15-جمع بندی………………………………………………………………………………………………..37
فصل سوم: روش پژوهش
3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………..29
3-2- طرح کلی پژوهش……………………………………………………………………………………….39
3-3-جامعه آماری……………………………………………………………………………………………….40
3-4- روش نمونهگیری…………………………………………………………………………………………40
3-5- ابزارهای گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………41
3-5-1-آزمونهای شناختی CANTAB…………………………………………………………..41
3-5-1-1- آزمون SSP………………………………………………………………………..43
3-5-1-2-آزمون SWM………………………………………………………………………44
3-5-2-تکالیف رایانهای بازتولید زمان………………………………………………………………..46
3-5-2-1- روش اجرای تکلیف بازتولیید منفرد زمانی……………………………………….46
3-5-2-2- روش اجرای آزمون دوگانه………………………………………………………..46
3-5-2-3-نحوه انتخاب تصاویر تکلیف دوگانه……………………………………………….47
3-6- نحوه اجرا……………………………………………………………………………………………………51
3-7- روش تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………53
3-8- جمعبندی فصل سوم …………………………………………………………………………………….53
فصل چهارم: نتایج پژوهش
4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………..54
4-2- یافتههای توصیفی …………………………………………………………………………………………..54
4-2-1- توزیع فراوانی گروهها ………………………………………………………………………..55
4-2-2- شاخصهای توصیفی عملکرد گروهها در تکالیف زمانی……………………………56
4-3- تحلیل دادهها…………………………………………………………………………………………………57
4-3-1- سوال اول…………………………………………………………………………………………58
یک مطلب دیگر :
4-3-1-1-تحلیل دقت……………………………………………………………………………..58
4-3-1-2-تحلیل تغییرپذیری…………………………………………………………………….61
4-3-1-3-تحلیل عملکرد آزمودنیها در تکلیف غیرزمانی……………………………..62
4-3-2-سوال دوم………………………………………………………………………………………….63
4-3-2-1-تحلیل دقت……………………………………………………………………………..63
4-3-2-2-تحلیل تغییرپذیری…………………………………………………………………….64
4-4- نتایج تلویحی ………………………………………………………………………………………………..65
فصل پنجم: بررسی و تفسیر نتایج پژوهش
5-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………….67
5-2- نتیجهگیری و بحث ……………………………………………………………………………………….67
5-3- محدودیتها ………………………………………………………………………………………………..71
5-4- پیشنهادها …………………………………………………………………………………………………….71
5-5 ملاحظات اخلاقی……………………………………………………………………………………………72
منابع
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………….73
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….73
پیوست
پیوستها……………………………………………………………………………………………………………..
- مقدمه
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-08-13] [ 10:26:00 ب.ظ ]
|