2-11-2   ابعاد اعتماد……………………………………….                    29
2-11-3  اعتماد عامل گسترش تجارت الکترونیک ………………                       30
2-12  روش اجرا در شرکت پست…………………………..                         30
2-12- 1مرحله قبول ……………………………………                     31
2-12-2 مرحله جمع آوری و رهسپاری………………………                     32
2-12-3 مرحله  توزیع و تسویه ……………………………..                   32
2-13  مشکلات اجرای تجارت الکترونیک در پست…………………                    33
2-13-1   مشکلات فرهنگی……………………………….                     33
2-13-2مشکل پرداخت وجوه……………………………….                   34
2-13-3  خدمات پس از فروش……………………………                      35
2-14 پیشینه تحقیق………………………………………                       36
فصل سوم :روش تحقیق 
3-1 مقدمه …………………………………………………                   41
3-2 طرح تحقیق…………………………………………….                  42
3-2-1هدف تحقیق ……………………………………….                  42
3-2- روش تحقیق.………………………………………..                  43
3-3 متغیر های پژوهش ………………………………………                  44

برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

 

3-3-1 متغیر وابسته.……………………………………..                    45
3-3-2  متغیر مستقل .……………………………………                   46
3-3-3  مدل مفهومی                  ……………………………………..46
3-4 سئوالات تحقیق…………………………………………                   47
3-5آزمون فرضیه ها…………………………………………..                  47
3-6 جامعه آمار.…………………………………………….                   48
3-6-  انتخاب نمونه ………………………………………. .                48
3-7 ابزار گرد آوری داده ………………………………………                 49
3-8 اعتبار یا روایی پرسشنامه…………………………………..                  50
3-9 اعتماد یا پایایی پرسشنامه…………………………………..                 52

یک مطلب دیگر :

 

3-10 روش تجزیه وتحلیل داده   ………………………………..                 55
فصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها
4-1 مقدمه ……………..………………………………………………                     57
4-2 تجزیه وتحلیل داده ها……………………………………………                   57
4-2-1   آمارتوصیفی…………………………………….. .                  58
4-2-1-1  جنسیت……………………………………….                    59
4-2-1-2   بررسی متغیر سن.………………………………                    60
4-2-1-3   بررسی متغیر تحصیلات .…………………………                    61
4-3  فرض نرمال بودن داده ها                   …………………………………60
4-4 آمار استنباطی ..……………………………………….                      63
فصل پنجم: نتیجه گیری  و پیشنهادات
5-1مقدمه….…………………………………………….                       74
5-2نتایج تحقیق…….………………………………………                    74
5 -2-1  تحلیل نتایج فرضیه اول.…………………………..                      75
5-2-2تحلیل نتایج فرضیه دوم…………………………….                       75
5-2-3  تحلیل نتایج فرضیه سوم……………..……….…….                      76
5-2-4  تحلیل نتایج فرضیه چهارم…………………….……                      76
5-2-5  تحلیل نتایج فرضیه پنجم .…..  …………………….                      76
5-3پیشنهادات تحقیق………………………………………                      77
فهرست منابع و ماخذ
منابع فارسی …………………………………………….                      78
منابع غیر فارسی…………………………………………..                      80
چکیده :
رشد و گسترش فناوری اطلاعات و در کنار آن افزایش استفاده از اینترنت در جهت خرید و فروش، نوع جدیدی از تجارت را به نام تجارت الکترونیک خلق نموده است. این نوع تجارت در شرکت های مختلف در سراسر دنیا به عنوان روش کسب و کار جدیدی در راستای ارضای خواسته مشتریان و همچنین بهبود عملکرد و افزایش سودآوری استفاده می گردد. این سرویس سهم عمده ای از تجارت جهانی را در حال حاضر شامل می گردد، و چند سالی است که در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نیز اجرا می گردد. در این تحقیق تلاش گردیده است که چگونگی امکان بهبود و گسترش ارائه این سرویس  در این شرکت بررسی گردد. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر افزایش درآمد شرکت پست جمهوری اسلامی می باشد. به همین منظور پنج فرضیه برای بررسی میزان تاثیر تجارت الکترونیک بر درآمد شرکت پست طراحی و بوسیله آزمون همسبتگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته است. که نتایج حاصله بیانگر آن است، که متغیر مستقل مورد بررسی در تحقیق (تجارت الکترونیک) با افزایش درآمد شرکت پست ارتباط مستقیم دارد.
واژهای کلیدی: تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات، درآمد، سودآوری، اینترنت

  • مقدمه :
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...