1-2- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………152-2- اختلال­های خُلقی…………………………………………………………………………………..15             1-2-2- اختلال افسردگی اساسی……………………………………………………………………………………………………………………………..17             2-2-2- اختلال دوقطبی……………………………………………………………………………………………………………………………………………21                   1-2-2-2- اختلال دوقطبی I………………………………………………………………………………………………………………………………………………22                   2-2-2-2- اختلال دوقطبی II……………………………………………………………………………………………………………………………………………..23                   3-2-2-2- اختلال دوقطبی تصریح نشده در جای دیگر بر اساس DSM-IV…………………………………………………………………..233-2- درمان اختلال­های خُلقی……………………………………………………………………………………………………………………………………242-3-2- الکتروشوک درمانی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….254-2- دیدگاه پردازش اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………….28        1-4-2-  مدل اتکینسون و شیفرین ………………………………………………………………………………………………………………………………30               1-1-4-2- حافظه حسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….31                    2-1-4-2- حافظه کوتاه­مدت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. .32                    3-1-4-2- حافظه بلند­مدت………………………………………………………………………………………………………………………………………………34       2-4-2-  مدل سطوح پردازش اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………………36       3-4-2- مدل­های تحولی پردازش اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………37       4-4-2-  توجه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..38               1-4-4-2- مدل­های بالینی توجه………………………………………………………………………………………………………………………………………………42               2-4-4-2- انواع توجه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….44                     1-2-4-4-2- توجه آشکار و توجه پنهان…………………………………………………………………………………………………………………………………………………44                     2-2-4-4-2- توجه انتخابی و تقسیم شده………………………………………………………………………………………………………………………………………………45                                     1-2-2-4-4-2-نظریه برودبنت………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………45                                     2-2-2-4-4-2-نظریه تریسمن………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………50                                     3-2-2-4-4-2-نظریه داچ و نورمن……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….51                                     4-2-2-4-4-2-نظریه منابع چندگانه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………54                                     5-2-2-4-4-2-نظریه ظرفیت……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….576-2- پژوهش­های انجام­شده در زمینه­ی تأثیر الکتروشوک بر فرایندهای شناختی……………………………………………………597-2- خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….63

فصل سوم: روش پژوهش 

 

1-3-  مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..652-3- جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………….653-3- روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………………….654-3-معیار انتخاب آزمودنی­ها…………………………………………………………………………………………………………………………………….655-3- طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………………666-3-شیوه اجرا……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..667-3- روش تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………668-3- ابزارهای اندازه‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………..67فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها1-4- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….702-4- اطلاعات جمعیت‌شناختی…………………………………………………………………………………………………………………………………..703-4- توصیف آماری متغیرها و شاخص‌ها و بررسی تفاوت آغازین گروه‌ها………………………………………………………………..724-4- وارسی سئوال‌های پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………………….74       2-4-4- سؤال اول پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………….74       3-4-4- سؤال دوم 

پایان نامه

پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………76       4-4-4- سؤال سوم پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………..78       5-4-4- سؤال چهارم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………..805-4-نتایج تلویحی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….82                      1-5-4- روند تغییرات توجه شنیداری انتخابی در سه مرحله اجرای پژوهش چگونه بوده است؟……………..82                      2-5-4- روند تغییرات توجه شنیداری تقسیم­شده در سه مرحله اجرای پژوهش چگونه بوده است؟……….826-4- خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………………………85فصل پنجم: بررسی و تفسیر نتایج پژوهش1-5- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………882-5- بحث و نتیجه­گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………….883-5- محدودیت­های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………….944-5- پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………..95

منابع 

پیوست

چکیده انگلیسی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک مطلب دیگر :

آیین دادرسی حضانت طفل//پایان نامه حضانت فرزندان

 

جدول­ها                                                                                                                 شماره صفحه

 

جدول1-2. ویژگی­های مهم حافظه­های سه­گانه…………………………………………………………………………………………………………………36

جدول 1-3. وضعیت شنوایی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….67
جدول 1-4. شاخص­های جمعیت­شناختی گروه کنترل و گروه آزمایشی………………………………………………………………………… 71
جدول 2-4. شاخص­های توصیفی توجه شنیداری انتخابی و توجه شنیداری تقسیم­شده ……………………………………………….72
جدول 3-4.بررسی معناداری میانگین­های مرحله اول و دوم آزمون­ جملات رقابتی بوسیله روش تحلیل کوواریانس………75
جدول 4-4.بررسی معناداری میانگین­های مرحله اول و دوم آزمون­ اعداد دایکوتیک بوسیله روش تحلیل کوواریانس……..77
جدول 5-4.بررسی معناداری میانگین­های مرحله اول و سوم آزمون­ جملات رقابتی بوسیله روش تحلیل کوواریانس……..79
جدول 6-4.بررسی معناداری میانگین­های مرحله اول و سوم آزمون­ اعداد دایکوتیک بوسیله روش تحلیل کوواریانس…..81
جدول 7-4. شاخص­های توصیفی توجه انتخابی و تقسیم­شده…………………………………………………………………………………………..83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمودارها                                                                                                              شماره صفحه                                                                                                                                                              
نمودار 1-1.فرایند پردازش اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………..8
نمودار1-2. تقسیم­بندی اختلال­های خُلقی بر اساس DSM-IV……………………………………………………………………………..16
نمودار 2-2. عوامل خطرساز اختلال­های خُلقی……………………………………………………………………………………………………….21
نمودار3-2. الگوی پردازش اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………..30
نمودار4-2. پردازش اطلاعات با سیستم کانال محدود………………………………………………………………………………………………47
نمودار 5-2. مدل ربط درباره فرایند گزینش…………………………………………………………………………………………………………… 52
نمودار 6-2. شرح مراحل- منابع تعریف­شده……………………………………………………………………………………………………………..56
نمودار 1-4. میانگین نمره­های گروه کنترل و آزمایش در مرحله­های اول و دوم پژوهش……………………………………….76
نمودار 2-4. میانگین نمره­های گروه کنترل و آزمایش در مرحله­های اول و دوم پژوهش……………………………………….78
نمودار 3-4. میانگین نمره­های گروه کنترل و آزمایش در مرحله­های اول و سوم پژوهش………………………………………80
نمودار 4-4. میانگین نمره­های گروه کنترل و آزمایش در مرحله­های اول و سوم پژوهش……………………………………..82
نمودار 5-4. میانگین نمره­های گروه کنترل و آزمایشی در سه مرحله اجرای پژوهش (توجه انتخابی)………………… 84
نمودار 6-4. میانگین نمره­های گروه کنترل و آزمایشی در سه مرحله اجرای پژوهش (توجه تقسیم­شده)………….. 85

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکل                                                                                                                            شماره صفحه

شکل شماره 1-1. اختلال­های خلقی………………………………………………………………………………………………………………………………………3

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...