2-1-4 مهارتهای رهبری تیمی.. 22
2-1-4-1  رهبری تیمی در سازمان. 24
2-1-5 نظریه رهبری تحول آفرین.. 27
2-1-6 نظریه رهبری خدمتگزار. 30
2-1-7 رهبری دانش… 33
2-1-8  رهبری معنوی.. 37
2-1-9 وجوه مشترک تئوریهای رهبری.. 39
2-1-10  آخرین دیدگاهها درباه‌ی رهبری.. 42
2-1-10-1 تئوری اسنادی رهبری.. 43
2-1-10-2  تئوری رهبری فرهمند. 44
2-1-10-3  رهبر عملگرا و رهبر ایجادکننده تحول. 47
2-2 مدیریت دانش… 49
2-2-1 تعاریفی از مدیریت دانش… 50
2-2-2 تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش… 53
2-2-3  طبقه بندی انواع دانش… 57
2-2-4  اهمیت و ضرورت مدیریت دانش… 58
2-2-5  فرایند مدیریت دانش… 60
2-2-6  تئوری های مدیریت دانش… 64
2-2-6-1 تئوری مدیریت دانش جامع. 65
2-2-6-2 تئوری مدیریت دانش تیمی.. 66
2-2-6-3  تئوری مدیریت دانش جامعه گرا 68
2-2-7  استراتژیهای مدیریت دانش… 69
2-2-8  مزایای مدیریت دانش… 72
2-2-9 دلایل گرایش به مدیریت دانش در سازمان ها 75
2-3  اهمیت کتابخانه در جامعه اطلاعاتی.. 75
بخش چهارم:پیشینه تحقیق. 80
تحقیقات داخلی.. 80
تحقیقات خارجی.. 83
فصل سوم: روش تحقیق
3-1      مقدمه. 86
3-2 روش تحقیق. 86

پایان نامه

 

3-3  فرایند اجرای تحقیق. 87
3-4 جامعه و نمونه آماری.. 87
3-5  روش جمع آوری اطلاعات.. 89
3-6 ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات.. 89
3 -7 روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. 89
3-8 روش تجزیه وتحلیل داده ها 93

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
4-1      مقدمه. 97
4-2 تحلیل داده ها 98
4-2- 1 بررسی آماری سوالات پرسشنامه. 99
4-3 استنباط آماری.. 104
4-3-1  فرضیه اول. 104
4-3-2 فرضیه دوم. 107
4-3-3 فرضیه سوم. 109
4-3-4 فرضیه چهارم. 111
4-3-5 فرضیه پنجم. 114
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1      مقدمه. 118
5-2 نتیجه گیری.. 118

یک مطلب دیگر :

 

5-2- 1 بررسی آماری سوالات پرسشنامه. 118
5-2-2  نتایج آمار توصیفی.. 120
5-2-3 نتایج آمار استنباطی.. 124
5-3 مقایسه نتایج تحقیق حاضر با تحقیقات گذشته. 126
5-4 محدودیت های تحقیق. 126
5-5 پیشنهادات.. 127
5-6 پیشنهادات تحقیقات آتی.. 128
منابع و ماخذ  129
پیوست 1: پرسشنامه تحقیق. 138
پیوست 2: اهمیت کتابخانه‌ها 140

 
 
 
 
 
فهرست جداول
جدول 2‑1 سه نقش جدید در رهبری تیمی (Jessup, 2000,p 79) 23
جدول ‏2‑2 چهارچوب سازماندهی پیشنهادی برای معنویت در کار(رستگار و عابدی جعفری، 1386) 38
جدول ‏2‑3 ویژگی‌های رهبران فرهمند  Conger & Kanungo, 1981: p91)) 45
جدول ‏2‑4 ویژگی‌های رهبران عملگرا و آنان که در افراد تحول ایجاد می‌کنند (Bass, 1990 , p22 ) 48
جدول ‏3‑1 جدول ابزار سنجش تحقیق. 90
جدول ‏3‑2مقدار آلفای کرونباخ در پرسشنامه مرجع مدیریت دانش… 92
جدول ‏3‑3 ارزش عددی هر گزینه. 93
جدول ‏4‑1 ANOVA برای متغیر مدیریت دانش… 105
جدول ‏4‑2 ANOVA برای متغیر ایجاد دانش… 108
جدول ‏4‑3 ANOVA برای متغیر تسهیم دانش… 110
جدول ‏4‑4 ANOVA برای متغیر ذخیره دانش… 112
جدول ‏4‑5  ANOVA برای متغیر به‌کارگیری دانش… 115
جدول ‏5‑1 بررسی آماری سوال‌های پرسشنامه. 118
جدول ‏5‑2 توصیف معیارهای متغیر ایجاد دانش… 121
جدول ‏5‑3 توصیف معیارهای متغیر تسهیم دانش… 122
جدول ‏5‑4 توصیف معیارهای متغیر به‌کارگیری دانش… 122
جدول ‏5‑5 توصیف معیارهای متغیر ذخیره دانش… 123
جدول ‏5‑6 توصیف متغیر رهبری دانش مدار. 124
 
 
فهرست اشکال
‏شکل 1 – 1 مدل مفهومی تحقیق (Sanchez De Pablo  and Donate, 2015) 7
شکل 2 – 1 عوامل رهبری تحول آفرین (حسینی 1389)……………………………………………………………….……………………………… .29
شکل 2 –  2 هرم دانش(سلسله مراتب داده تا خرد) (Hall,2002) 52
شکل 2 –  3 روابط بین داده، اطلاعات و دانش (Batt,2001) 53
شکل 2 –  4 فرایند مدیریت دانش ( Batt,2001) 61
شکل 2 –  5 تئوری مدیریت دانش جامعه گر (شریف زاده، بودلایی،1387) 68
شکل 2 –  6 استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ابعاد مبتنی بر دانش آشکار و دانش پنهان (Cho & Lee,2003) 71
 

 
 

فصل اول
كلیات تحقیق

 
        
 
 
       
 
 
 
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...