نقش رهبری دانش مدار بر مدیریت دانش در کتابخانه های عمومی استان گیلان |
2-1-4 مهارتهای رهبری تیمی.. 22
2-1-4-1 رهبری تیمی در سازمان. 24
2-1-5 نظریه رهبری تحول آفرین.. 27
2-1-6 نظریه رهبری خدمتگزار. 30
2-1-7 رهبری دانش… 33
2-1-8 رهبری معنوی.. 37
2-1-9 وجوه مشترک تئوریهای رهبری.. 39
2-1-10 آخرین دیدگاهها درباهی رهبری.. 42
2-1-10-1 تئوری اسنادی رهبری.. 43
2-1-10-2 تئوری رهبری فرهمند. 44
2-1-10-3 رهبر عملگرا و رهبر ایجادکننده تحول. 47
2-2 مدیریت دانش… 49
2-2-1 تعاریفی از مدیریت دانش… 50
2-2-2 تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش… 53
2-2-3 طبقه بندی انواع دانش… 57
2-2-4 اهمیت و ضرورت مدیریت دانش… 58
2-2-5 فرایند مدیریت دانش… 60
2-2-6 تئوری های مدیریت دانش… 64
2-2-6-1 تئوری مدیریت دانش جامع. 65
2-2-6-2 تئوری مدیریت دانش تیمی.. 66
2-2-6-3 تئوری مدیریت دانش جامعه گرا 68
2-2-7 استراتژیهای مدیریت دانش… 69
2-2-8 مزایای مدیریت دانش… 72
2-2-9 دلایل گرایش به مدیریت دانش در سازمان ها 75
2-3 اهمیت کتابخانه در جامعه اطلاعاتی.. 75
بخش چهارم:پیشینه تحقیق. 80
تحقیقات داخلی.. 80
تحقیقات خارجی.. 83
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 مقدمه. 86
3-2 روش تحقیق. 86
3-3 فرایند اجرای تحقیق. 87
3-4 جامعه و نمونه آماری.. 87
3-5 روش جمع آوری اطلاعات.. 89
3-6 ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات.. 89
3 -7 روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. 89
3-8 روش تجزیه وتحلیل داده ها 93
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
4-1 مقدمه. 97
4-2 تحلیل داده ها 98
4-2- 1 بررسی آماری سوالات پرسشنامه. 99
4-3 استنباط آماری.. 104
4-3-1 فرضیه اول. 104
4-3-2 فرضیه دوم. 107
4-3-3 فرضیه سوم. 109
4-3-4 فرضیه چهارم. 111
4-3-5 فرضیه پنجم. 114
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقدمه. 118
5-2 نتیجه گیری.. 118
یک مطلب دیگر :
5-2- 1 بررسی آماری سوالات پرسشنامه. 118
5-2-2 نتایج آمار توصیفی.. 120
5-2-3 نتایج آمار استنباطی.. 124
5-3 مقایسه نتایج تحقیق حاضر با تحقیقات گذشته. 126
5-4 محدودیت های تحقیق. 126
5-5 پیشنهادات.. 127
5-6 پیشنهادات تحقیقات آتی.. 128
منابع و ماخذ 129
پیوست 1: پرسشنامه تحقیق. 138
پیوست 2: اهمیت کتابخانهها 140
فهرست جداول
جدول 2‑1 سه نقش جدید در رهبری تیمی (Jessup, 2000,p 79) 23
جدول 2‑2 چهارچوب سازماندهی پیشنهادی برای معنویت در کار(رستگار و عابدی جعفری، 1386) 38
جدول 2‑3 ویژگیهای رهبران فرهمند Conger & Kanungo, 1981: p91)) 45
جدول 2‑4 ویژگیهای رهبران عملگرا و آنان که در افراد تحول ایجاد میکنند (Bass, 1990 , p22 ) 48
جدول 3‑1 جدول ابزار سنجش تحقیق. 90
جدول 3‑2مقدار آلفای کرونباخ در پرسشنامه مرجع مدیریت دانش… 92
جدول 3‑3 ارزش عددی هر گزینه. 93
جدول 4‑1 ANOVA برای متغیر مدیریت دانش… 105
جدول 4‑2 ANOVA برای متغیر ایجاد دانش… 108
جدول 4‑3 ANOVA برای متغیر تسهیم دانش… 110
جدول 4‑4 ANOVA برای متغیر ذخیره دانش… 112
جدول 4‑5 ANOVA برای متغیر بهکارگیری دانش… 115
جدول 5‑1 بررسی آماری سوالهای پرسشنامه. 118
جدول 5‑2 توصیف معیارهای متغیر ایجاد دانش… 121
جدول 5‑3 توصیف معیارهای متغیر تسهیم دانش… 122
جدول 5‑4 توصیف معیارهای متغیر بهکارگیری دانش… 122
جدول 5‑5 توصیف معیارهای متغیر ذخیره دانش… 123
جدول 5‑6 توصیف متغیر رهبری دانش مدار. 124
فهرست اشکال
شکل 1 – 1 مدل مفهومی تحقیق (Sanchez De Pablo and Donate, 2015) 7
شکل 2 – 1 عوامل رهبری تحول آفرین (حسینی 1389)……………………………………………………………….……………………………… .29
شکل 2 – 2 هرم دانش(سلسله مراتب داده تا خرد) (Hall,2002) 52
شکل 2 – 3 روابط بین داده، اطلاعات و دانش (Batt,2001) 53
شکل 2 – 4 فرایند مدیریت دانش ( Batt,2001) 61
شکل 2 – 5 تئوری مدیریت دانش جامعه گر (شریف زاده، بودلایی،1387) 68
شکل 2 – 6 استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ابعاد مبتنی بر دانش آشکار و دانش پنهان (Cho & Lee,2003) 71
فصل اول كلیات تحقیق |
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 05:57:00 ق.ظ ]
|