با عنوان : مقایسه فرش های تولیدی از الیاف پلی پروپیلن با سطوح مختلف

 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

پایان نامه و مقاله

 

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
مهندسی شیمی نساجی و علوم الیاف
عنوان :
مقایسه فرش های تولیدی از الیاف پلی پروپیلن با سطوح مختلف

 

یک مطلب دیگر :

 
 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
با توجه به محاسن گسترده الیاف پلی پروپیلن از جمله ، وزن مخصوص پائین ، استحکام بالا ، مقاومت سایشی خوب ، مقاومت شیمیایی بالا ، عدم لکه پذیری ، عایق حرارتی و قیمت م ناسب ، استفاده از این الیاف در کلیه صنایع از جمله صنعت نساجی و همچنین تولید کفپوشها ی نساجی روبه رشد میباشد.
در کارهای تحقیقاتی صورت گرفته سعی شده است تا با کنترل پروسه تولید این الیاف و استفاده از موادهای افزونی و یا با روشهای مخلوط کردن با سایر الیاف نس اجی ، تولید الیافهایی با شکلهای خاص و یا دوجزیی و آلیاژسازی آن با سایر پلیمر ها خصوصیات این الیاف را بهبود بخشند.
در این مطالعه هدف بررسی خواص فیزیکی و مکانیکی الیاف پلی پروپیلن با سطوح مختلف و مقایسه فرش های تولیدی از این الیاف می باشد .در این تحقیق ابتدا الیاف پلی پروپیلن با سه مقطع Trilobal Hallow , Trilobal و Octalobal ا نمره و شرایط یکسان تولید گردید . سپس برخی آزمایشات فیزیکی بر روی این 3 نمونه قبل و بعد از عمل “Heat seat” انجام پذیرفت . در مرحله بعد از این الیاف تولیدی در شرایط یکسان فرش بافته شدو نمونه های فرش در شرایط استاندارد مورد آزمایش بار گذاری دینامیکی و استاتیکی قرار گرفتند . نتایج حاصله توسط آزمون Anova و Dundan مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند.
نتایج اختلاف معنی داری را در خصوصیات فیزیکی بررسی شده این 3 نوع الیاف با سطح مقطع های متفاوت را نشان می دهد . و در مورد بار استاتیکی در بالاترین سطح الیاف Octalobal lobal و Trilobal Hallow در پایین ترین سطح الیاف Trilobal قرار گرفتند و لحاظ بار دینامیکی تفاوت قابل توجهی ملاحظه نشد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...