2-1-8-1- الگوی رفتاری تصمیم گیری(مدل های رفتاری تصمیم گیری)  ……………………………………… 23
2-1-8-1-1- مدل منطق محض اقتصادی  …………………………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-2- مدل منطق محدود سایمون  ………………………………………………………………………………….. 24
2-1-8-1-3- مدل مدیریت مناسب پیترز و واترمن  ……………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-4- مدل اجتماعی  ……………………………………………………………………………………………………. 25
2-1-8-2- الگوی باز تصمیم گیری  ………………………………………………………………………………………….. 25
2-1-8-3- مدل کلاسیک (عقلایی) تصمیم گیری  ………………………………………………………………………. 26
2-1-8-3-1- مدل دیویی  ……………………………………………………………………………………………………….. 27
2-1-8-3-2- مدل کالینگ ریدج  ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-3- مدل سیرت و ماچ  ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-4- مدل لیندبلوم  ……………………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-5- مدل لینتزبرگ  …………………………………………………………………………………………………….. 28
2-1-8-4- الگوی تصمیم گیری شهودی  …………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-5- الگوی سطل آشغال  ………………………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-6- الگوی کارنگی  ……………………………………………………………………………………………………….. 30
2-1-8-7- الگوی تصمیم گیری مرحله ای  ………………………………………………………………………………… 31
2-1-8-8- الگوی تصمیم گیری در بحران  …………………………………………………………………………………. 31
2-1-9- سبک تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………………………….. 32
2-1-9-1- سبک تصمیم گیری عقلایی،شهودی،وابستگی،آنی،اجتنابی  …………………………………………… 32
2-1-9-2- سبک تصمیم گیری متمرکز،غیرمتمرکز و مشارکتی  ……………………………………………………… 32
2-1-9-3- مسأله گریز، مشکل گشا،مسأله جو  ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10- شیوه های تصمیم گیری  ……………………………………………………………………………………………. 34
2-1-10-1- هدایتی، تحلیلی، ادراکی، رفتاری  ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10-2- شیوه تصمیم گیری فردی، مشورتی، گروهی  ……………………………………………………………. 35
2-1-10-3- تصمیم گیری بر مبنای سازشکاری  …………………………………………………………………………. 36
2-1-11- رویکردهای فرآیند تصمیم گیری  ……………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-1- رویکرد هنجاری  ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-2- رویکرد توصیفی  ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-3- ترکیب رویکرد هنجاری و توصیفی  ………………………………………………………………………… 37
2-1-12- فنون تصمیم گیری گروهی  ………………………………………………………………………………………… 38
2-1-12-1- میزگرد از راه دور  …………………………………………………………………………………………………. 38
2-1-12-2- تراوشات آزاد فکری  …………………………………………………………………………………………….. 39
2-1-12-3- فن دلفی  ……………………………………………………………………………………………………………… 39
2-1-12-4- روش گروه اسمی یا گروه کاغذی  ………………………………………………………………………….. 40
2-1-12-5- فن رتبه بندی معیارها  ……………………………………………………………………………………………. 40
2-1-13- تقسیمات و طبقات تصمیم گیری  ……………………………………………………………………………….. 40
2-1-14- انتخاب مدل مناسب  …………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15- انواع مدل ها  ……………………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15-1- مدلهای کلامی  ……………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-2- مدلهای ترسیمی  …………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-3- مدلهای تجسمی(سه بعدی)  …………………………………………………………………………………… 43
2-1-15-4- مدلهای ریاضی  …………………………………………………………………………………………………….. 43
2-1-16- مشارکت در تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………………. 43
2-1-16-1- مزایای مشارکت  …………………………………………………………………………………………………… 44
2-1-16-2- معایب  ………………………………………………………………………………………………………………… 45
2-1-17- موانع و مشکلات تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………. 45
2-1-18- کیفیت و پذیرش تصمیم  …………………………………………………………………………………………… 48
بخش دوم: مزیت رقابتی
2-2-1- مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-2- تعریف مزیت رقابتی  …………………………………………………………………………………………………… 50
2-2-3- ابعاد مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-3-1- کارایی  ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
2-2-3-2- کیفیت  ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
2-2-3-3- نوآوری  …………………………………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-4- پاسخگویی به مشتریان  ……………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-5- سود  ……………………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-4- راهکارهای کسب مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………………. 53
2-2-5- قلمرو علی مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………………………… 54
2-2-5-1- مزیتهای رقابتی قلمرو نیروی انسانی  …………………………………………………………………………. 54
2-2-5-2- مزیتهای رقابتی قلمرو سازمانی  ………………………………………………………………………………… 55
2-2-5-3- مزیتهای رقابتی قلمرو مجازی  ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-4- مزیتهای رقابتی قلمرو محیطی  ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-5- جمع بندی بحث مزیت رقابتی  …………………………………………………………………………………. 57
2-2-6- ارزیابی مزیت رقابتی شرکت  ……………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7- نگرش های موجود به مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………… 59
2-2-7-1- تئوری سازمان صنعتی  …………………………………………………………………………………………….. 59
2-2-7-2- دیدگاه فرآیندی در استراتژی  …………………………………………………………………………………… 64
2-2-7-3- رویکرد رابطه ای  ……………………………………………………………………………………………………. 65
2-2-7-4- رویکرد مبتنی بر منابع  …………………………………………………………………………………………….. 67
2-2-7-4-1- ارزشهای یک منبع  ……………………………………………………………………………………………… 68
2-2-7-4-2- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید بارنی  ………………………………………………………………. 69
2-2-7-4-3- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید پتراف  ……………………………………………………………… 71
2-2-7-4-4- مزیت رقابتی پایدار بارنی در مقابل مزیت رقابتی پایدار پتراف  …………………………………. 73
2-2-8- عوامل داخلی و مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-1- شایستگی های ممتاز  ………………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-2- پایداری  ………………………………………………………………………………………………………………… 74
2-2-8-3- تناسب  ………………………………………………………………………………………………………………….. 75
2-2-8-4- زمانبندی و فرصت طلبی  …………………………………………………………………………………………. 75
2-2-9- تعیین شایستگی ها و قابلیت های شرکت  ……………………………………………………………………… 76
2-2-10- تفاوت شایستگی های محوری با شایستگی های بارز  ……………………………………………………. 76
2-2-11- الگوی مبتنی بر پنج نیروی رقابت  ………………………………………………………………………………. 78
2-2-11-1- هم چشمی بین سازمان های رقیب  …………………………………………………………………………. 78
2-2-11-2- توان بالقوه برای ورود رقبای جدید  ………………………………………………………………………… 79
2-2-11-3- توان بالقوه برای توسعه محصولات جایگزین  …………………………………………………………… 79
2-2-11-4- توان عرضه کنندگان مواد اولیه در چانه زدن  ……………………………………………………………. 80
2-2-11-5- توان مصرف کنندگان در چانه زنی  …………………………………………………………………………. 81
2-2-12- کسب مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………………………….. 81
2-2-13- عوامل مزیت رقابتی ملل از دیدگاه مایکل پورتر  …………………………………………………………… 86
بخش سوم: ارتباط سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی 
2-3-1- تصمیمات استراتژیک  …………………………………………………………………………………………………. 88
2-3-2- ویژگیهای تصمیم گیری استراتژیک  ………………………………………………………………………………. 88
2-3-3- الگوی کارآفرینی و مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………….. 88
2-3-4- الگوی انطباقی و مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………………… 89
2-3-5- الگوی برنامه ریزی و مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………. 90
بخش چهارم: پیشینه تحقیق      
2-4- پیشینه تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………… 90
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- روش تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………….. 93
3-2- جامعه و نمونه آماری  ……………………………………………………………………………………………………… 93
3-3- ابزار جمع آوری اطلاعات  ……………………………………………………………………………………………….. 94
3-4- پایایی و روایی ابزار سنجش  …………………………………………………………………………………………….. 96
3-5- روش تجزیه و تحلیل آماری  ……………………………………………………………………………………………. 97

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 98
4-2- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی  ………………………………………………………………………………….. 99
4-3- بررسی فرضیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………. 104
4-4- مقایسه ضریب همبستگی بین متغیرها  ……………………………………………………………………………… 106
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………. 108
5-2- نتایج مربوط به فرضیات تحقیق  ……………………………………………………………………………………… 108
5-3- بحث و بررسی  …………………………………………………………………………………………………………….. 109
5-4- محدودیتهای تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………… 110
5-5- پیشنهادات  …………………………………………………………………………………………………………………… 110
فهرست منابع
منابع فارسی  ………………………………………………………………………………………………………………………….. 113
منابع لاتین  ……………………………………………………………………………………………………………………………. 117
پیوست  ………………………………………………………………………………………………………………………………… 118
چکیده انگلیسی  …………………………………………………………………………………………………………………….. 125

فهرست مطالب
عنوان                                                                                                           صفحه
چکیده  ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 1
فصل اول:طرح تحقیق
1-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2
1-2- بیان مسأله  ……………………………………………………………………………………………………………………….. 3
1-3- سئوال آغازین  ………………………………………………………………………………………………………………….. 4 1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق  ………………………………………………………………………………………………….. 4
1-5- اهداف تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………….. 5
1-5-1- اهداف عملی  ……………………………………………………………………………………………………………….. 5
1-5-2- هدف کاربردی تحقیق  …………………………………………………………………………………………………… 5
1-6- چارچوب نظری  ………………………………………………………………………………………………………………. 6
1-7- مدل تحلیلی تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………… 6
1-8- فرضیه ها  ………………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-9- متغیرهای تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………. 7
1-9-1- متغیر مستقل  ………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-9-2- متغیر وابسته  ………………………………………………………………………………………………………………… 8
1-10- قلمرو تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………………. 8
1-11- محدودیت های تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………. 9
1-12- تعریف مفهومی  ……………………………………………………………………………………………………………… 9
1-13- تعاریف عملیاتی  …………………………………………………………………………………………………………… 10
فصل دوم: ادبیات تحقیق
بخش اول: تصمیم گیری
2-1-1- مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………….. 12
2-1-2- اهمیت تصمیم گیری  ………………………………………………………………………………………………….. 13
2-1-3- تعاریف تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………………………. 14
2-1-4- شرایط تصمیم مدیران  …………………………………………………………………………………………………. 15
2-1-5- انواع تصمیم ها  ………………………………………………………………………………………………………….. 15
2-1-5-1- تصمیمات فردی، گروهی و تصمیمات سازمانی  …………………………………………………………. 15
2-1-5-2- تصمیم های استراتژیک، عملیاتی و اداری  …………………………………………………………………. 16
2-1-5-3- تصمیمات معمول و غیر معمول  ……………………………………………………………………………….. 17
2-1-5-4- تصمیمات برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده  ……………………………………………………….. 17
2-1-5-5- تصمیمات حل مسأله و تصمیمات شناسایی فرصتها  ……………………………………………………. 18
2-1-5-6- تصمیمات پایا و ناپایا  ……………………………………………………………………………………………… 19
2-1-6- فرآیند تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………………………… 20
2-1-7- ویژگی های یک تصمیم خوب  …………………………………………………………………………………….. 22
2-1-8- الگوهای تصمیم گیری  ………………………………………………………………………………………………… 23
2-1-8-1- الگوی رفتاری تصمیم گیری(مدل های رفتاری تصمیم گیری)  ……………………………………… 23
2-1-8-1-1- مدل منطق محض اقتصادی  …………………………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-2- مدل منطق محدود سایمون  ………………………………………………………………………………….. 24
2-1-8-1-3- مدل مدیریت مناسب پیترز و واترمن  ……………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-4- مدل اجتماعی  ……………………………………………………………………………………………………. 25

برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

 

2-1-8-2- الگوی باز تصمیم گیری  ………………………………………………………………………………………….. 25
2-1-8-3- مدل کلاسیک (عقلایی) تصمیم گیری  ………………………………………………………………………. 26
2-1-8-3-1- مدل دیویی  ……………………………………………………………………………………………………….. 27
2-1-8-3-2- مدل کالینگ ریدج  ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-3- مدل سیرت و ماچ  ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-4- مدل لیندبلوم  ……………………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-5- مدل لینتزبرگ  …………………………………………………………………………………………………….. 28
2-1-8-4- الگوی تصمیم گیری شهودی  …………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-5- الگوی سطل آشغال  ………………………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-6- الگوی کارنگی  ……………………………………………………………………………………………………….. 30
2-1-8-7- الگوی تصمیم گیری مرحله ای  ………………………………………………………………………………… 31
2-1-8-8- الگوی تصمیم گیری در بحران  …………………………………………………………………………………. 31
2-1-9- سبک تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………………………….. 32
2-1-9-1- سبک تصمیم گیری عقلایی،شهودی،وابستگی،آنی،اجتنابی  …………………………………………… 32
2-1-9-2- سبک تصمیم گیری متمرکز،غیرمتمرکز و مشارکتی  ……………………………………………………… 32
2-1-9-3- مسأله گریز، مشکل گشا،مسأله جو  ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10- شیوه های تصمیم گیری  ……………………………………………………………………………………………. 34
2-1-10-1- هدایتی، تحلیلی، ادراکی، رفتاری  ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10-2- شیوه تصمیم گیری فردی، مشورتی، گروهی  ……………………………………………………………. 35
2-1-10-3- تصمیم گیری بر مبنای سازشکاری  …………………………………………………………………………. 36
2-1-11- رویکردهای فرآیند تصمیم گیری  ……………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-1- رویکرد هنجاری  ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-2- رویکرد توصیفی  ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-3- ترکیب رویکرد هنجاری و توصیفی  ………………………………………………………………………… 37
2-1-12- فنون تصمیم گیری گروهی  ………………………………………………………………………………………… 38
2-1-12-1- میزگرد از راه دور  …………………………………………………………………………………………………. 38
2-1-12-2- تراوشات آزاد فکری  …………………………………………………………………………………………….. 39
2-1-12-3- فن دلفی  ……………………………………………………………………………………………………………… 39
2-1-12-4- روش گروه اسمی یا گروه کاغذی  ………………………………………………………………………….. 40
2-1-12-5- فن رتبه بندی معیارها  ……………………………………………………………………………………………. 40
2-1-13- تقسیمات و طبقات تصمیم گیری  ……………………………………………………………………………….. 40
2-1-14- انتخاب مدل مناسب  …………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15- انواع مدل ها  ……………………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15-1- مدلهای کلامی  ……………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-2- مدلهای ترسیمی  …………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-3- مدلهای تجسمی(سه بعدی)  …………………………………………………………………………………… 43
2-1-15-4- مدلهای ریاضی  …………………………………………………………………………………………………….. 43
2-1-16- مشارکت در تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………………. 43
2-1-16-1- مزایای مشارکت  …………………………………………………………………………………………………… 44
2-1-16-2- معایب  ………………………………………………………………………………………………………………… 45
2-1-17- موانع و مشکلات تصمیم گیری  …………………………………………………………………………………. 45
2-1-18- کیفیت و پذیرش تصمیم  …………………………………………………………………………………………… 48
بخش دوم: مزیت رقابتی
2-2-1- مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-2- تعریف مزیت رقابتی  …………………………………………………………………………………………………… 50
2-2-3- ابعاد مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-3-1- کارایی  ………………………………………………………………………………………………………………….. 51

یک مطلب دیگر :

 

2-2-3-2- کیفیت  ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
2-2-3-3- نوآوری  …………………………………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-4- پاسخگویی به مشتریان  ……………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-5- سود  ……………………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-4- راهکارهای کسب مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………………. 53
2-2-5- قلمرو علی مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………………………… 54
2-2-5-1- مزیتهای رقابتی قلمرو نیروی انسانی  …………………………………………………………………………. 54
2-2-5-2- مزیتهای رقابتی قلمرو سازمانی  ………………………………………………………………………………… 55
2-2-5-3- مزیتهای رقابتی قلمرو مجازی  ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-4- مزیتهای رقابتی قلمرو محیطی  ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-5- جمع بندی بحث مزیت رقابتی  …………………………………………………………………………………. 57
2-2-6- ارزیابی مزیت رقابتی شرکت  ……………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7- نگرش های موجود به مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………… 59
2-2-7-1- تئوری سازمان صنعتی  …………………………………………………………………………………………….. 59
2-2-7-2- دیدگاه فرآیندی در استراتژی  …………………………………………………………………………………… 64
2-2-7-3- رویکرد رابطه ای  ……………………………………………………………………………………………………. 65
2-2-7-4- رویکرد مبتنی بر منابع  …………………………………………………………………………………………….. 67
2-2-7-4-1- ارزشهای یک منبع  ……………………………………………………………………………………………… 68
2-2-7-4-2- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید بارنی  ………………………………………………………………. 69
2-2-7-4-3- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید پتراف  ……………………………………………………………… 71
2-2-7-4-4- مزیت رقابتی پایدار بارنی در مقابل مزیت رقابتی پایدار پتراف  …………………………………. 73
2-2-8- عوامل داخلی و مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-1- شایستگی های ممتاز  ………………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-2- پایداری  ………………………………………………………………………………………………………………… 74
2-2-8-3- تناسب  ………………………………………………………………………………………………………………….. 75
2-2-8-4- زمانبندی و فرصت طلبی  …………………………………………………………………………………………. 75
2-2-9- تعیین شایستگی ها و قابلیت های شرکت  ……………………………………………………………………… 76
2-2-10- تفاوت شایستگی های محوری با شایستگی های بارز  ……………………………………………………. 76
2-2-11- الگوی مبتنی بر پنج نیروی رقابت  ………………………………………………………………………………. 78
2-2-11-1- هم چشمی بین سازمان های رقیب  …………………………………………………………………………. 78
2-2-11-2- توان بالقوه برای ورود رقبای جدید  ………………………………………………………………………… 79
2-2-11-3- توان بالقوه برای توسعه محصولات جایگزین  …………………………………………………………… 79
2-2-11-4- توان عرضه کنندگان مواد اولیه در چانه زدن  ……………………………………………………………. 80
2-2-11-5- توان مصرف کنندگان در چانه زنی  …………………………………………………………………………. 81
2-2-12- کسب مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………………………….. 81
2-2-13- عوامل مزیت رقابتی ملل از دیدگاه مایکل پورتر  …………………………………………………………… 86
بخش سوم: ارتباط سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی 
2-3-1- تصمیمات استراتژیک  …………………………………………………………………………………………………. 88
2-3-2- ویژگیهای تصمیم گیری استراتژیک  ………………………………………………………………………………. 88
2-3-3- الگوی کارآفرینی و مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………….. 88
2-3-4- الگوی انطباقی و مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………………… 89
2-3-5- الگوی برنامه ریزی و مزیت رقابتی  ………………………………………………………………………………. 90
بخش چهارم: پیشینه تحقیق      
2-4- پیشینه تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………… 90
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- روش تحقیق  ………………………………………………………………………………………………………………….. 93
3-2- جامعه و نمونه آماری  ……………………………………………………………………………………………………… 93
3-3- ابزار جمع آوری اطلاعات  ……………………………………………………………………………………………….. 94
3-4- پایایی و روایی ابزار سنجش  …………………………………………………………………………………………….. 96
3-5- روش تجزیه و تحلیل آماری  ……………………………………………………………………………………………. 97

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 98
4-2- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی  ………………………………………………………………………………….. 99
4-3- بررسی فرضیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………. 104
4-4- مقایسه ضریب همبستگی بین متغیرها  ……………………………………………………………………………… 106
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………. 108
5-2- نتایج مربوط به فرضیات تحقیق  ……………………………………………………………………………………… 108
5-3- بحث و بررسی  …………………………………………………………………………………………………………….. 109
5-4- محدودیتهای تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………… 110
5-5- پیشنهادات  …………………………………………………………………………………………………………………… 110
فهرست منابع
منابع فارسی  ………………………………………………………………………………………………………………………….. 113
منابع لاتین  ……………………………………………………………………………………………………………………………. 117
پیوست  ………………………………………………………………………………………………………………………………… 118
چکیده انگلیسی  …………………………………………………………………………………………………………………….. 125
فهرست جداول
جدول شماره 3-1 جامعه و نمونه آماری  ……………………………………………………………………………………. 94
جدول شماره 3-2 تعداد سوالات ابعاد تصمیم  …………………………………………………………………………….. 96
جدول4-1 جنسیت نمونه مورد بررسی  ………………………………………………………………………………………. 99
جدول 4-2 آماره های توصیفی سن نمونه مورد بررسی  ……………………………………………………………… 100
جدول4-3 تحصیلات نمونه مورد بررسی  …………………………………………………………………………………. 101
جدول4- 4 سابقه مدیریت نمونه مورد بررسی  ………………………………………………………………………….. 102
جدول 4-5 آماره های توصیفی سبک تصمیم گیری کار آفرینانه  ………………………………………………….. 103
جدول 4-6 آماره های توصیفی سبک تصمیم گیری تعدیلی  ……………………………………………………….. 103
جدول 4-7 آماره های توصیفی سبک تصمیم گیری برنامه ریزی  …………………………………………….. 103
جدول 4-8 آماره های توصیفی مزیت رقابتی  ……………………………………………………………………………. 104

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...