بررسی رابطه بین سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی در صنایع کوچک و ... |
2-1-8-1- الگوی رفتاری تصمیم گیری(مدل های رفتاری تصمیم گیری) ……………………………………… 23
2-1-8-1-1- مدل منطق محض اقتصادی …………………………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-2- مدل منطق محدود سایمون ………………………………………………………………………………….. 24
2-1-8-1-3- مدل مدیریت مناسب پیترز و واترمن ……………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-4- مدل اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………. 25
2-1-8-2- الگوی باز تصمیم گیری ………………………………………………………………………………………….. 25
2-1-8-3- مدل کلاسیک (عقلایی) تصمیم گیری ………………………………………………………………………. 26
2-1-8-3-1- مدل دیویی ……………………………………………………………………………………………………….. 27
2-1-8-3-2- مدل کالینگ ریدج ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-3- مدل سیرت و ماچ ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-4- مدل لیندبلوم ……………………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-5- مدل لینتزبرگ …………………………………………………………………………………………………….. 28
2-1-8-4- الگوی تصمیم گیری شهودی …………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-5- الگوی سطل آشغال ………………………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-6- الگوی کارنگی ……………………………………………………………………………………………………….. 30
2-1-8-7- الگوی تصمیم گیری مرحله ای ………………………………………………………………………………… 31
2-1-8-8- الگوی تصمیم گیری در بحران …………………………………………………………………………………. 31
2-1-9- سبک تصمیم گیری …………………………………………………………………………………………………….. 32
2-1-9-1- سبک تصمیم گیری عقلایی،شهودی،وابستگی،آنی،اجتنابی …………………………………………… 32
2-1-9-2- سبک تصمیم گیری متمرکز،غیرمتمرکز و مشارکتی ……………………………………………………… 32
2-1-9-3- مسأله گریز، مشکل گشا،مسأله جو ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10- شیوه های تصمیم گیری ……………………………………………………………………………………………. 34
2-1-10-1- هدایتی، تحلیلی، ادراکی، رفتاری ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10-2- شیوه تصمیم گیری فردی، مشورتی، گروهی ……………………………………………………………. 35
2-1-10-3- تصمیم گیری بر مبنای سازشکاری …………………………………………………………………………. 36
2-1-11- رویکردهای فرآیند تصمیم گیری ……………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-1- رویکرد هنجاری ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-2- رویکرد توصیفی ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-3- ترکیب رویکرد هنجاری و توصیفی ………………………………………………………………………… 37
2-1-12- فنون تصمیم گیری گروهی ………………………………………………………………………………………… 38
2-1-12-1- میزگرد از راه دور …………………………………………………………………………………………………. 38
2-1-12-2- تراوشات آزاد فکری …………………………………………………………………………………………….. 39
2-1-12-3- فن دلفی ……………………………………………………………………………………………………………… 39
2-1-12-4- روش گروه اسمی یا گروه کاغذی ………………………………………………………………………….. 40
2-1-12-5- فن رتبه بندی معیارها ……………………………………………………………………………………………. 40
2-1-13- تقسیمات و طبقات تصمیم گیری ……………………………………………………………………………….. 40
2-1-14- انتخاب مدل مناسب …………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15- انواع مدل ها ……………………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15-1- مدلهای کلامی ……………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-2- مدلهای ترسیمی …………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-3- مدلهای تجسمی(سه بعدی) …………………………………………………………………………………… 43
2-1-15-4- مدلهای ریاضی …………………………………………………………………………………………………….. 43
2-1-16- مشارکت در تصمیم گیری …………………………………………………………………………………………. 43
2-1-16-1- مزایای مشارکت …………………………………………………………………………………………………… 44
2-1-16-2- معایب ………………………………………………………………………………………………………………… 45
2-1-17- موانع و مشکلات تصمیم گیری …………………………………………………………………………………. 45
2-1-18- کیفیت و پذیرش تصمیم …………………………………………………………………………………………… 48
بخش دوم: مزیت رقابتی
2-2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-2- تعریف مزیت رقابتی …………………………………………………………………………………………………… 50
2-2-3- ابعاد مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-3-1- کارایی ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
2-2-3-2- کیفیت ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
2-2-3-3- نوآوری …………………………………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-4- پاسخگویی به مشتریان ……………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-5- سود ……………………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-4- راهکارهای کسب مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………. 53
2-2-5- قلمرو علی مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………………… 54
2-2-5-1- مزیتهای رقابتی قلمرو نیروی انسانی …………………………………………………………………………. 54
2-2-5-2- مزیتهای رقابتی قلمرو سازمانی ………………………………………………………………………………… 55
2-2-5-3- مزیتهای رقابتی قلمرو مجازی ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-4- مزیتهای رقابتی قلمرو محیطی ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-5- جمع بندی بحث مزیت رقابتی …………………………………………………………………………………. 57
2-2-6- ارزیابی مزیت رقابتی شرکت ……………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7- نگرش های موجود به مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………… 59
2-2-7-1- تئوری سازمان صنعتی …………………………………………………………………………………………….. 59
2-2-7-2- دیدگاه فرآیندی در استراتژی …………………………………………………………………………………… 64
2-2-7-3- رویکرد رابطه ای ……………………………………………………………………………………………………. 65
2-2-7-4- رویکرد مبتنی بر منابع …………………………………………………………………………………………….. 67
2-2-7-4-1- ارزشهای یک منبع ……………………………………………………………………………………………… 68
2-2-7-4-2- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید بارنی ………………………………………………………………. 69
2-2-7-4-3- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید پتراف ……………………………………………………………… 71
2-2-7-4-4- مزیت رقابتی پایدار بارنی در مقابل مزیت رقابتی پایدار پتراف …………………………………. 73
2-2-8- عوامل داخلی و مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-1- شایستگی های ممتاز ………………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-2- پایداری ………………………………………………………………………………………………………………… 74
2-2-8-3- تناسب ………………………………………………………………………………………………………………….. 75
2-2-8-4- زمانبندی و فرصت طلبی …………………………………………………………………………………………. 75
2-2-9- تعیین شایستگی ها و قابلیت های شرکت ……………………………………………………………………… 76
2-2-10- تفاوت شایستگی های محوری با شایستگی های بارز ……………………………………………………. 76
2-2-11- الگوی مبتنی بر پنج نیروی رقابت ………………………………………………………………………………. 78
2-2-11-1- هم چشمی بین سازمان های رقیب …………………………………………………………………………. 78
2-2-11-2- توان بالقوه برای ورود رقبای جدید ………………………………………………………………………… 79
2-2-11-3- توان بالقوه برای توسعه محصولات جایگزین …………………………………………………………… 79
2-2-11-4- توان عرضه کنندگان مواد اولیه در چانه زدن ……………………………………………………………. 80
2-2-11-5- توان مصرف کنندگان در چانه زنی …………………………………………………………………………. 81
2-2-12- کسب مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………………….. 81
2-2-13- عوامل مزیت رقابتی ملل از دیدگاه مایکل پورتر …………………………………………………………… 86
بخش سوم: ارتباط سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی
2-3-1- تصمیمات استراتژیک …………………………………………………………………………………………………. 88
2-3-2- ویژگیهای تصمیم گیری استراتژیک ………………………………………………………………………………. 88
2-3-3- الگوی کارآفرینی و مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………….. 88
2-3-4- الگوی انطباقی و مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………… 89
2-3-5- الگوی برنامه ریزی و مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………. 90
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
2-4- پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………… 90
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………….. 93
3-2- جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………………… 93
3-3- ابزار جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………….. 94
3-4- پایایی و روایی ابزار سنجش …………………………………………………………………………………………….. 96
3-5- روش تجزیه و تحلیل آماری ……………………………………………………………………………………………. 97
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 98
4-2- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………….. 99
4-3- بررسی فرضیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………. 104
4-4- مقایسه ضریب همبستگی بین متغیرها ……………………………………………………………………………… 106
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. 108
5-2- نتایج مربوط به فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………… 108
5-3- بحث و بررسی …………………………………………………………………………………………………………….. 109
5-4- محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 110
5-5- پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………………… 110
فهرست منابع
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………….. 113
منابع لاتین ……………………………………………………………………………………………………………………………. 117
پیوست ………………………………………………………………………………………………………………………………… 118
چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………………….. 125
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 1
فصل اول:طرح تحقیق
1-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2
1-2- بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………….. 3
1-3- سئوال آغازین ………………………………………………………………………………………………………………….. 4 1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………………….. 4
1-5- اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………….. 5
1-5-1- اهداف عملی ……………………………………………………………………………………………………………….. 5
1-5-2- هدف کاربردی تحقیق …………………………………………………………………………………………………… 5
1-6- چارچوب نظری ………………………………………………………………………………………………………………. 6
1-7- مدل تحلیلی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………… 6
1-8- فرضیه ها ………………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-9- متغیرهای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………. 7
1-9-1- متغیر مستقل ………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-9-2- متغیر وابسته ………………………………………………………………………………………………………………… 8
1-10- قلمرو تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………. 8
1-11- محدودیت های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………. 9
1-12- تعریف مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………… 9
1-13- تعاریف عملیاتی …………………………………………………………………………………………………………… 10
فصل دوم: ادبیات تحقیق
بخش اول: تصمیم گیری
2-1-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 12
2-1-2- اهمیت تصمیم گیری ………………………………………………………………………………………………….. 13
2-1-3- تعاریف تصمیم گیری …………………………………………………………………………………………………. 14
2-1-4- شرایط تصمیم مدیران …………………………………………………………………………………………………. 15
2-1-5- انواع تصمیم ها ………………………………………………………………………………………………………….. 15
2-1-5-1- تصمیمات فردی، گروهی و تصمیمات سازمانی …………………………………………………………. 15
2-1-5-2- تصمیم های استراتژیک، عملیاتی و اداری …………………………………………………………………. 16
2-1-5-3- تصمیمات معمول و غیر معمول ……………………………………………………………………………….. 17
2-1-5-4- تصمیمات برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده ……………………………………………………….. 17
2-1-5-5- تصمیمات حل مسأله و تصمیمات شناسایی فرصتها ……………………………………………………. 18
2-1-5-6- تصمیمات پایا و ناپایا ……………………………………………………………………………………………… 19
2-1-6- فرآیند تصمیم گیری …………………………………………………………………………………………………… 20
2-1-7- ویژگی های یک تصمیم خوب …………………………………………………………………………………….. 22
2-1-8- الگوهای تصمیم گیری ………………………………………………………………………………………………… 23
2-1-8-1- الگوی رفتاری تصمیم گیری(مدل های رفتاری تصمیم گیری) ……………………………………… 23
2-1-8-1-1- مدل منطق محض اقتصادی …………………………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-2- مدل منطق محدود سایمون ………………………………………………………………………………….. 24
2-1-8-1-3- مدل مدیریت مناسب پیترز و واترمن ……………………………………………………………………. 24
2-1-8-1-4- مدل اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………. 25
برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید
2-1-8-2- الگوی باز تصمیم گیری ………………………………………………………………………………………….. 25
2-1-8-3- مدل کلاسیک (عقلایی) تصمیم گیری ………………………………………………………………………. 26
2-1-8-3-1- مدل دیویی ……………………………………………………………………………………………………….. 27
2-1-8-3-2- مدل کالینگ ریدج ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-3- مدل سیرت و ماچ ……………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-4- مدل لیندبلوم ……………………………………………………………………………………………………… 27
2-1-8-3-5- مدل لینتزبرگ …………………………………………………………………………………………………….. 28
2-1-8-4- الگوی تصمیم گیری شهودی …………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-5- الگوی سطل آشغال ………………………………………………………………………………………………… 29
2-1-8-6- الگوی کارنگی ……………………………………………………………………………………………………….. 30
2-1-8-7- الگوی تصمیم گیری مرحله ای ………………………………………………………………………………… 31
2-1-8-8- الگوی تصمیم گیری در بحران …………………………………………………………………………………. 31
2-1-9- سبک تصمیم گیری …………………………………………………………………………………………………….. 32
2-1-9-1- سبک تصمیم گیری عقلایی،شهودی،وابستگی،آنی،اجتنابی …………………………………………… 32
2-1-9-2- سبک تصمیم گیری متمرکز،غیرمتمرکز و مشارکتی ……………………………………………………… 32
2-1-9-3- مسأله گریز، مشکل گشا،مسأله جو ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10- شیوه های تصمیم گیری ……………………………………………………………………………………………. 34
2-1-10-1- هدایتی، تحلیلی، ادراکی، رفتاری ……………………………………………………………………………. 34
2-1-10-2- شیوه تصمیم گیری فردی، مشورتی، گروهی ……………………………………………………………. 35
2-1-10-3- تصمیم گیری بر مبنای سازشکاری …………………………………………………………………………. 36
2-1-11- رویکردهای فرآیند تصمیم گیری ……………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-1- رویکرد هنجاری ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-2- رویکرد توصیفی ………………………………………………………………………………………………….. 37
2-1-11-3- ترکیب رویکرد هنجاری و توصیفی ………………………………………………………………………… 37
2-1-12- فنون تصمیم گیری گروهی ………………………………………………………………………………………… 38
2-1-12-1- میزگرد از راه دور …………………………………………………………………………………………………. 38
2-1-12-2- تراوشات آزاد فکری …………………………………………………………………………………………….. 39
2-1-12-3- فن دلفی ……………………………………………………………………………………………………………… 39
2-1-12-4- روش گروه اسمی یا گروه کاغذی ………………………………………………………………………….. 40
2-1-12-5- فن رتبه بندی معیارها ……………………………………………………………………………………………. 40
2-1-13- تقسیمات و طبقات تصمیم گیری ……………………………………………………………………………….. 40
2-1-14- انتخاب مدل مناسب …………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15- انواع مدل ها ……………………………………………………………………………………………………………. 42
2-1-15-1- مدلهای کلامی ……………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-2- مدلهای ترسیمی …………………………………………………………………………………………………… 42
2-1-15-3- مدلهای تجسمی(سه بعدی) …………………………………………………………………………………… 43
2-1-15-4- مدلهای ریاضی …………………………………………………………………………………………………….. 43
2-1-16- مشارکت در تصمیم گیری …………………………………………………………………………………………. 43
2-1-16-1- مزایای مشارکت …………………………………………………………………………………………………… 44
2-1-16-2- معایب ………………………………………………………………………………………………………………… 45
2-1-17- موانع و مشکلات تصمیم گیری …………………………………………………………………………………. 45
2-1-18- کیفیت و پذیرش تصمیم …………………………………………………………………………………………… 48
بخش دوم: مزیت رقابتی
2-2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….. 48
2-2-2- تعریف مزیت رقابتی …………………………………………………………………………………………………… 50
2-2-3- ابعاد مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………………………. 50
2-2-3-1- کارایی ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
یک مطلب دیگر :
2-2-3-2- کیفیت ………………………………………………………………………………………………………………….. 51
2-2-3-3- نوآوری …………………………………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-4- پاسخگویی به مشتریان ……………………………………………………………………………………………. 52
2-2-3-5- سود ……………………………………………………………………………………………………………………… 53
2-2-4- راهکارهای کسب مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………. 53
2-2-5- قلمرو علی مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………………… 54
2-2-5-1- مزیتهای رقابتی قلمرو نیروی انسانی …………………………………………………………………………. 54
2-2-5-2- مزیتهای رقابتی قلمرو سازمانی ………………………………………………………………………………… 55
2-2-5-3- مزیتهای رقابتی قلمرو مجازی ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-4- مزیتهای رقابتی قلمرو محیطی ………………………………………………………………………………….. 56
2-2-5-5- جمع بندی بحث مزیت رقابتی …………………………………………………………………………………. 57
2-2-6- ارزیابی مزیت رقابتی شرکت ……………………………………………………………………………………….. 58
2-2-7- نگرش های موجود به مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………… 59
2-2-7-1- تئوری سازمان صنعتی …………………………………………………………………………………………….. 59
2-2-7-2- دیدگاه فرآیندی در استراتژی …………………………………………………………………………………… 64
2-2-7-3- رویکرد رابطه ای ……………………………………………………………………………………………………. 65
2-2-7-4- رویکرد مبتنی بر منابع …………………………………………………………………………………………….. 67
2-2-7-4-1- ارزشهای یک منبع ……………………………………………………………………………………………… 68
2-2-7-4-2- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید بارنی ………………………………………………………………. 69
2-2-7-4-3- مزیت رقابتی مبتنی بر منابع از دید پتراف ……………………………………………………………… 71
2-2-7-4-4- مزیت رقابتی پایدار بارنی در مقابل مزیت رقابتی پایدار پتراف …………………………………. 73
2-2-8- عوامل داخلی و مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-1- شایستگی های ممتاز ………………………………………………………………………………………………. 73
2-2-8-2- پایداری ………………………………………………………………………………………………………………… 74
2-2-8-3- تناسب ………………………………………………………………………………………………………………….. 75
2-2-8-4- زمانبندی و فرصت طلبی …………………………………………………………………………………………. 75
2-2-9- تعیین شایستگی ها و قابلیت های شرکت ……………………………………………………………………… 76
2-2-10- تفاوت شایستگی های محوری با شایستگی های بارز ……………………………………………………. 76
2-2-11- الگوی مبتنی بر پنج نیروی رقابت ………………………………………………………………………………. 78
2-2-11-1- هم چشمی بین سازمان های رقیب …………………………………………………………………………. 78
2-2-11-2- توان بالقوه برای ورود رقبای جدید ………………………………………………………………………… 79
2-2-11-3- توان بالقوه برای توسعه محصولات جایگزین …………………………………………………………… 79
2-2-11-4- توان عرضه کنندگان مواد اولیه در چانه زدن ……………………………………………………………. 80
2-2-11-5- توان مصرف کنندگان در چانه زنی …………………………………………………………………………. 81
2-2-12- کسب مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………………….. 81
2-2-13- عوامل مزیت رقابتی ملل از دیدگاه مایکل پورتر …………………………………………………………… 86
بخش سوم: ارتباط سبک های تصمیم گیری و مزیت رقابتی
2-3-1- تصمیمات استراتژیک …………………………………………………………………………………………………. 88
2-3-2- ویژگیهای تصمیم گیری استراتژیک ………………………………………………………………………………. 88
2-3-3- الگوی کارآفرینی و مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………….. 88
2-3-4- الگوی انطباقی و مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………… 89
2-3-5- الگوی برنامه ریزی و مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………. 90
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
2-4- پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………… 90
فصل سوم: روش تحقیق
3-1- روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………….. 93
3-2- جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………………… 93
3-3- ابزار جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………….. 94
3-4- پایایی و روایی ابزار سنجش …………………………………………………………………………………………….. 96
3-5- روش تجزیه و تحلیل آماری ……………………………………………………………………………………………. 97
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 98
4-2- توصیف متغیرهای جمعیت شناختی ………………………………………………………………………………….. 99
4-3- بررسی فرضیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………. 104
4-4- مقایسه ضریب همبستگی بین متغیرها ……………………………………………………………………………… 106
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. 108
5-2- نتایج مربوط به فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………… 108
5-3- بحث و بررسی …………………………………………………………………………………………………………….. 109
5-4- محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 110
5-5- پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………………… 110
فهرست منابع
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………….. 113
منابع لاتین ……………………………………………………………………………………………………………………………. 117
پیوست ………………………………………………………………………………………………………………………………… 118
چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………………….. 125
فهرست جداول
جدول شماره 3-1 جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………. 94
جدول شماره 3-2 تعداد سوالات ابعاد تصمیم …………………………………………………………………………….. 96
جدول4-1 جنسیت نمونه مورد بررسی ………………………………………………………………………………………. 99
جدول 4-2 آماره های توصیفی سن نمونه مورد بررسی ……………………………………………………………… 100
جدول4-3 تحصیلات نمونه مورد بررسی …………………………………………………………………………………. 101
جدول4- 4 سابقه مدیریت نمونه مورد بررسی ………………………………………………………………………….. 102
جدول 4-5 آماره های توصیفی سبک تصمیم گیری کار آفرینانه ………………………………………………….. 103
جدول 4-6 آماره های توصیفی سبک تصمیم گیری تعدیلی ……………………………………………………….. 103
جدول 4-7 آماره های توصیفی سبک تصمیم گیری برنامه ریزی …………………………………………….. 103
جدول 4-8 آماره های توصیفی مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………. 104
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-08-13] [ 05:39:00 ب.ظ ]
|