نحوه خوانش مخاطبان از برنامه های مذهبی تلویزیون |
نسخهبرداری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 19
تحلیل………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………19
تائید…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………20
گزارشگری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….20
1-6-6-مراحل تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از روش تحلیل مضمون……………………………………………………20
آشنایی با دادهها…………………………………………………………………………………………………………………………………. 21
ایجاد کدهای اولیه…………………………………………………………………………………………………………………………….. 21
جستجوی مضامین………………………………………………………………………………………………………………………………..22
بازبینی مضامین……………………………………………………………………………………………………………………………………..23
تعریف و نامگذاری مضمونها……………………………………………………………………………………………………………….. 23
تهیه گزارش………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 23
فصل دوم: چارچوب مفهومی…………………………………………………………………………………………………………………………..24
2-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..25
2-2-دین…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………25
2-3-رسانه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………29
2-4-رابطه دین و رسانه…………………………………………………………………………………………………………………………………32
2-5-قالب گفتگوهای رسانهای……………………………………………………………………………………………………………………….41
2-5-1-تواناییهای مجری……………………………………………………………………………………………………………………………..46
2-5-2-ویژگیهای ظاهری…………………………………………………………………………………………………………………………….46
2-5-3-صدا……………………………………………………………………………………………………………………………………………………46
2-5-4-حرکات و اداها……………………………………………………………………………………………………………………………………47
2-5-5-میزان اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………..47
2-5-6-اعتماد به نفس…………………………………………………………………………………………………………………………………..48
2-5-7-توجه به زمانبندی…………………………………………………………………………………………………………………………….48
2-5-8-نوآوری در اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………….48
یک مطلب دیگر :
2-6-تناسب قالب و محتوا………………………………………………………………………………………………………………………………54
2-7-مخاطبین و دستهبندی آنها در نظریههای ارتباطات…………………………………………………………………………..56
2-7-1-دیدگاه رسانه محور…………………………………………………………………………………………………………………………. 56
2-7-2-دیدگاه مخاطب محور……………………………………………………………………………………………………………………….57
فصل سوم: یافتههای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..62
3-1-یافتههای توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………….63
3-2-یافتههای تحلیلی(تحلیل مضمون)………………………………………………………………………………………………………..83
فصل چهارم: نتیجهگیری و ارائه پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………99
پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..104
منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..106
فهرست جداول
جدول1……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………17
جدول2……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………18
جدول3……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………63
جدول4……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………85
جدول5………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………….87
جدول6……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………89
جدول7……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………91
جدول8 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..94
جدول9……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………96
شکل1…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..101
فصل اول:کلیات
- بیان مساله
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-08-13] [ 12:47:00 ب.ظ ]
|