3-3-   جامعه آماری.. 84
3-4-   حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. 84
3-5-   روش و ابزار جمع آوری داده ها 86
3-6-   متغیرهای مورد بررسی در پژوهش…. 88
3-7-   تعریف عملیاتی متغیرها 89
3-8-   آزمون‌های سنجش اعتبار ابزار اندازه‌گیری.. 92
3-8-1-  آزمون روایی:……………….. 92
3-8-2-  قابلیت اعتماد(پایایی): 93
3-9-   آزمو‌ن‌های آماری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل اطلاعات… 94
جمع بندی و خلاصه فصل.. 97
فصل 4-  تجزیه و تحلیل داده های تحقیق…………………………………………………………..98
4-1-   مقدمه…… 99
4-2-   آمار توصیفی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور ترکیه) 100
4-2-1-  جنسیت…………. 100
4-2-2-  فراوانی سن……………… 101
4-2-3-  تحصیلات……………. 102
4-2-4-  وضعیت تأهل……. 103
4-2-5-  درآمد…………….. 103
4-3-   آمار توصیفی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان) 105
4-3-1-  جنسیت……….. 105

پایان نامه

 

4-3-2-  سن…………………… 106
4-3-3-  تحصیلات…………….. 107
4-3-4-  وضعیت تأهل….. 108
4-3-5-  درآمد………………. 108
4-4-   آمار استنباطی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه) 110
4-4-1-تحلیل عاملی اکتشافی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه) 110
4-4-1-1- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای برون زا 110
4-4-1-2- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای درون زا 111
4-4-2-  تحلیل عاملی تاییدی جهت اندازه گیری صحت متغیرهای مدل در میان دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور ترکیه  112
4-4-2-1- نیکویی برازش مدل. 113

یک مطلب دیگر :

 

4-4-2-2- مدل اندازه‌گیری در حالت تخمین استاندارد.. 114
4-4-2-3- مدل اندازه گیری در حالت ضرایب معناداری… 117
4-5-   آمار استنباطی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان) 122
4-5-1-تحلیل عاملی اکتشافی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان) 122
4-5-1-1- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای برون زا 122
4-5-1-2- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای درون زا 123
4-5-2-  تحلیل عاملی تاییدی جهت اندازه گیری صحت متغیرهای مدل.. …..124
4-5-2-1- نیکویی برازش مدل. …124
4-5-2-2- مدل اندازه گیری در حالت تخمین استاندارد.. 125
4-5-2-3- مدل اندازه گیری در حالت ضرایب معناداری.. ………………………128
4-5-3-     آزمون t دو نمونه مستقل بر اساس متغیرهای مورد بررسی در دو کشور آلمان و ترکیه…………………… 133
4-5-4-  آزمون تحلیل واریانس یک عامله بر اساس اطلاعات جمعیت شناختی (آزمون مقایسه میانگین چند جامعه) (ANOVA) 137
4-5-4-1- آزمون تحلیل واریانس یک عامله (ANOVA) متغیر های جمعیت شناختی ترکیه………………… 137
4-5-5-  آزمون تحلیل واریانس یک عامله بر اساس اطلاعات جمعیت شناختی نمونه آلمان (آزمون مقایسه میانگین چند جامعه) (ANOVA) 154
4-5-5-1- آزمون تحلیل واریانس یک عامله (ANOVA) متغیر های جمعیت شناختی آلمان………………………. 154
جمع بندی و خلاصه فصل.. 170
فصل 5-  نتیجه‌گیری و ارائه پیشنهادها 171
5-1-   مقدمه……………………… 172
5-2-بررسی نتایج به دست آمده از تحلیل اطلاعات جمعیت شناختی نمونه مورد بررسی.. 172
5-3-   تحلیل نتایج آمار استنباطی.. 174
5-3-1-  بررسی فرضیات پژوهش…. 175
5-3-2-  رتبه بندی ابعاد اصلی پژوهش و اولویت بندی اثرگذاری این ابعاد بر یکدیگر. 176
5-3-2-1- تفسیر و مقایسه اولویت اثرگذاری ابعاد مورد مطالعه بر یکدیگر در نمونه ترکیه و آلمان…………………………………………………………………………………………………………179
5-4-   تحلیل نتایج آزمون مقایسه متغیر های اصلی پژوهش در دو نمونه ترکیه و آلمان.. 180
5-4-1-  تحلیل نتایج آزمون مقایسه متغیرهای اصلی پژوهش بوسیله آمار توصیفی.. 180
5-4-1-1- جنسیت…………………. 180
5-4-1-2- سن……………………….. 180
5-4-1-3- تحصیلات…………… 181
5-4-1-4- وضعیت تاهل………… 182
5-4-1-5- درآمد…………………… 182
5-5-   مقایسه نتایج تحقیق با پژوهش های ذکر شده در بخش پیشینه پژوهش…. 183

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...