تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی |
3-3- جامعه آماری.. 84
3-4- حجم نمونه و روش نمونهگیری.. 84
3-5- روش و ابزار جمع آوری داده ها 86
3-6- متغیرهای مورد بررسی در پژوهش…. 88
3-7- تعریف عملیاتی متغیرها 89
3-8- آزمونهای سنجش اعتبار ابزار اندازهگیری.. 92
3-8-1- آزمون روایی:……………….. 92
3-8-2- قابلیت اعتماد(پایایی): 93
3-9- آزمونهای آماری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل اطلاعات… 94
جمع بندی و خلاصه فصل.. 97
فصل 4- تجزیه و تحلیل داده های تحقیق…………………………………………………………..98
4-1- مقدمه…… 99
4-2- آمار توصیفی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور ترکیه) 100
4-2-1- جنسیت…………. 100
4-2-2- فراوانی سن……………… 101
4-2-3- تحصیلات……………. 102
4-2-4- وضعیت تأهل……. 103
4-2-5- درآمد…………….. 103
4-3- آمار توصیفی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان) 105
4-3-1- جنسیت……….. 105
4-3-2- سن…………………… 106
4-3-3- تحصیلات…………….. 107
4-3-4- وضعیت تأهل….. 108
4-3-5- درآمد………………. 108
4-4- آمار استنباطی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه) 110
4-4-1-تحلیل عاملی اکتشافی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه) 110
4-4-1-1- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای برون زا 110
4-4-1-2- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای درون زا 111
4-4-2- تحلیل عاملی تاییدی جهت اندازه گیری صحت متغیرهای مدل در میان دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور ترکیه 112
4-4-2-1- نیکویی برازش مدل. 113
یک مطلب دیگر :
4-4-2-2- مدل اندازهگیری در حالت تخمین استاندارد.. 114
4-4-2-3- مدل اندازه گیری در حالت ضرایب معناداری… 117
4-5- آمار استنباطی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان) 122
4-5-1-تحلیل عاملی اکتشافی (نمونه: دارندگان ماشین لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان) 122
4-5-1-1- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای برون زا 122
4-5-1-2- تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای درون زا 123
4-5-2- تحلیل عاملی تاییدی جهت اندازه گیری صحت متغیرهای مدل.. …..124
4-5-2-1- نیکویی برازش مدل. …124
4-5-2-2- مدل اندازه گیری در حالت تخمین استاندارد.. 125
4-5-2-3- مدل اندازه گیری در حالت ضرایب معناداری.. ………………………128
4-5-3- آزمون t دو نمونه مستقل بر اساس متغیرهای مورد بررسی در دو کشور آلمان و ترکیه…………………… 133
4-5-4- آزمون تحلیل واریانس یک عامله بر اساس اطلاعات جمعیت شناختی (آزمون مقایسه میانگین چند جامعه) (ANOVA) 137
4-5-4-1- آزمون تحلیل واریانس یک عامله (ANOVA) متغیر های جمعیت شناختی ترکیه………………… 137
4-5-5- آزمون تحلیل واریانس یک عامله بر اساس اطلاعات جمعیت شناختی نمونه آلمان (آزمون مقایسه میانگین چند جامعه) (ANOVA) 154
4-5-5-1- آزمون تحلیل واریانس یک عامله (ANOVA) متغیر های جمعیت شناختی آلمان………………………. 154
جمع بندی و خلاصه فصل.. 170
فصل 5- نتیجهگیری و ارائه پیشنهادها 171
5-1- مقدمه……………………… 172
5-2-بررسی نتایج به دست آمده از تحلیل اطلاعات جمعیت شناختی نمونه مورد بررسی.. 172
5-3- تحلیل نتایج آمار استنباطی.. 174
5-3-1- بررسی فرضیات پژوهش…. 175
5-3-2- رتبه بندی ابعاد اصلی پژوهش و اولویت بندی اثرگذاری این ابعاد بر یکدیگر. 176
5-3-2-1- تفسیر و مقایسه اولویت اثرگذاری ابعاد مورد مطالعه بر یکدیگر در نمونه ترکیه و آلمان…………………………………………………………………………………………………………179
5-4- تحلیل نتایج آزمون مقایسه متغیر های اصلی پژوهش در دو نمونه ترکیه و آلمان.. 180
5-4-1- تحلیل نتایج آزمون مقایسه متغیرهای اصلی پژوهش بوسیله آمار توصیفی.. 180
5-4-1-1- جنسیت…………………. 180
5-4-1-2- سن……………………….. 180
5-4-1-3- تحصیلات…………… 181
5-4-1-4- وضعیت تاهل………… 182
5-4-1-5- درآمد…………………… 182
5-5- مقایسه نتایج تحقیق با پژوهش های ذکر شده در بخش پیشینه پژوهش…. 183
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 01:15:00 ق.ظ ]
|