متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق

 

با عنوان : شبیه سازی بخش رادیوئی سیستم انتقال بی سیم برد کوتاه

 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشکده تحصیلات تکمیلی
“M.SC” پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد
مهندسی برق – مخابرات
عنوان :
شبیه سازی بخش رادیوئی سیستم انتقال بی سیم برد كوتاه / استاندارد BLUETOOTH

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

یک مطلب دیگر :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چكیده:
روند صعودی تولید تجهیزات مبتنی بر استاندارد Bluetooth در سالهای اخیر، این تكنیك را بعنوان یك تكنیك كارآمد در طراحی و ساخت تجهیزات الكترونیكی و مخابراتی تبدیل نموده است. بدون تردید بخش رادیویی یك سیستم ارتباطی جزء ضروری و اجتناب ناپذیر آن است. در این مقاله طراحی و شبیه سازی فرستنده / گیرنده با توان خروجی 1، 2/5، 100 میلی وات مبتنی بر استاندارد Bluetooth ارائه می گردد.
مقدمه:
جذابیت های خاص ارتباطات بدون سیم و مزایای حاصل از آن شركتهای مطرح دنیا را بر آن داشت تا در اواخر قرن بیستم میلادی ضمن تشكیل گروه كاری موسوم به BSIG استانداردی را تحت عنوان Bluetooth تدوین نمایند كه در آن ضوابط و شرائط انتقال داده در برد كوتاه تعریف و در محدوده فركانسی ISM تبیین شده است .افزایش تمایل سایر شركتهای مرتبط برای عضویت در گروه BSIG از یك سو و روند صعودی تولید تجهیزات مبتنی بر این استاندارد، Bluetooth  را در فرصت زمانی بسیار كوتاه

پایان نامه و مقاله

 بعنوان یك تكنیك كارآمد در طراحی و ساخت تجهیزات الكترونیكی و مخابراتی تبدیل نمود.این موفقیت چشمگیر انگیزه كارشناسان و اساتید صنعت الكترونیك و مخابرات را بیش از پیش برای تحقیق ، تفحص و بكارگیری این تكنیك افزایش داد كه متخصصین كشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبودند.از آنجا كه یكی از بخشهای ضروری و اجتناب ناپذیر یك سیستم ارتباطی ، بخش رادیوئی (RF) آن می باشد ،طراحی و شبیه سازی فرستنده / گیرنده مبتنی بر استاندارد Bluetooth در این پایان انجام پذیرفته است.

در فصل های مختلف گزارش تقدیم شده در ابتدا فناوری Bluetooth و استاندارد بخش RF معرفی و تشریح می شود. پس از آن در فصل دیگر چند مدار مجتمع مشابه مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرد.سپس مدار پیشنهادی تشریح و ضمن معرفی اجزاء آن، نتایج شبیه سازی گزارش می شود.
فصل اول: کلیات
1-1- هدف
هدف از انجام این پروژه،شبیه سازی بخش رادیوئی سیستم انتقال بی سیم برد کوتاه مبتنی براستاندارد زمی باشد.
2-1- پیشینه تحقیق
با توجه به زمان انجام پروژه و تازگی موضوع در سطح دانشگاه های کشور،پروژه های تحقیقاتی در این زمینه تعریف و انجام نپذیرفته بود. ولیکن با توجه به جذابیت های این فناوری جدید در بازارهای مختلف از جمله ایران و توجه شرکت های مخابراتی – تحقیقاتی به این پدیده،موضوع پایان نامه به عنوان یک موضوع جدید تعریف و تصویب گردید.
3-1- روش کار و تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...