متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مهندسی برق – مخابرات 

 

با عنوان :  افزایش ظرفیت در سیستم های mimo

 

در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

دانشگاه ازاد اسلامی

 

واحد تهران جنوب

 

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

یک مطلب دیگر :

مهندسی  برق – مخابرات

 

عنوان :

 

افزایش ظرفیت در سیستم های mimo

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

مقالات و پایان نامه ارشد

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
سیستم های mimo که از جندین آنت در فرستنده و گیرنده بهره می گیرد ، یک تکنولوژی کلیدی جهت مواجه با افزایش تقاضا برای سستم های مخابراتی بی سیم با سرعت انتقال اطلاعات بالا می باشند هدف اصلی از این سمینار ،بررسی ظرفیت در سیستم های mimo  با استفاده از مدل کانال های فضایی و هم چنیم بررسی ظرفیت در کانال های رایلی هم بسته می باشد .
ما ابتدا یم مدل برای تحقیق در سیستم های mimo  بیان می کنیم . پس بحث ظرفیت در سیستم های mimo  با انتشار در مدل کانال های فضایی با فرض مدل کانال و هم چنین کانال های تک حلقه ای را بررسی می کنیم . و با نتایج بدست آمده نشان می دهیم که ظرفیت در کانال های mimo  فشرده مطلوب تر است ولی در عین حال پیچیدگی های مربوط به خود را دارد . یکی از پیچیدگی ها اثر کوپلینگ متقابل است .
در این سمینار تلاش می شود اثر کوپلینگ متقابل بروی ظرفیت کانال های mimo با در نظر گرفتن فاصله عناصر آنتن بررسی شود و نشان خواهیم داد که کوپلینگ متقابل ظرفیت کانال های mimo با در نظر گرفتن فاصله عناصر آنت بررسی شود و نشان خواهیم داد که کوپلینک متقابل می تواند منجر به افزایش و کاهش ظرفیت در فواصل کم عناصر داخلی انت گردد . سپس به بررسی ظرفبت در کانال های رایلی همبسته با در نظر گرفتن حالت های مختلف وجود csi در فرستنده خواهیم پرداخت و آخرین نتایج بدست امده در این زمینه را تا سال 2006 بررسی خواهیم کرد .
مقدمه :
ظرفیت سیستم های mimo  موضوع اصلی تحقیقات بی سیم در دهه گذشته بوده است .

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...