مدیریت رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه ... |
در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.
پایان نامه دوره کارشناسی ارشد
رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی)
رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
یک مطلب دیگر :
چکیده
منظور از آمیزه بازاریابی، یا آمیخته یا تركیب این است كه بین چهار p (محصول، قیمت، ترفیع، توزیع) میبایست یك نگرش سیستمی و هماهنگ برقرار باشد تا بتوانند در تأثیرگذاری و متقاعدسازی مشتریان مؤثر باشند. به عبارتی، محصول مناسب با قیمت مناسب از نظر مشتریان با توزیع مناسب و بهكارگیری شیوههای ارتباطی مناسب همگی با هم عمل میكنند و اگر هر یك از این اجزا ناهماهنگ با سایرین باشد نتیجه آن كاهش اثر بخشی و كارایی مجموعه بوده و شركت را از دستیابی به اهداف باز میدارند. آمیزه بازاریابی به عنوان ابزار مؤثر بنگاه اقتصادی در تحت تأثیر قرار دادن مشتریان، و توفیق در كسب و كار میباشد. آمیزه بازاریابی برای ما یك چارچوب ایجاد میكند كه بدانیم چگونه از منابع استفاده مطلوبتری ببریم.
فرضیههای این تحقیق عبارتند از:
- بین كیفیت(طعم) رب گوجه فرنگی و خرید این محصول رابطه معناداری وجود دارد.
- بین كیفیت(رنگ) رب گوجه فرنگی و خرید این محصول رابطه معناداری وجود دارد.
- بین اندازه بسته بندی رب گوجه فرنگی و خرید این محصول رابطه معناداری وجود دارد.
- بین نام و نشان تجاری رب گوجه فرنگی و خرید این محصول رابطه معناداری وجود دارد.
- بین طراحی قوطی رب گوجه فرنگی و خرید این محصول رابطه معناداری وجود دارد.
- بین قیمت رب گوجه فرنگی و خرید این محصول رابطه معناداری وجود دارد.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-08-11] [ 07:21:00 ب.ظ ]
|