بررسی رابطه سلامت روان و پایگاههای هویت و منبعکنترل با اختلالات تغذیه ای در زنان |
2-1-3-تعریف سلامت روان: 14
2-1-4-ملاك های سلامت روان : 15
2-1-5-تاریخچه ی بهداشت روانی: 15
2-1-6-تاریخچه بهداشت روانی در ایران: 18
2-1-7-اهداف بهداشتی روانی: 20
2-1-8-عملکرد بهداشت روانی: 22
2-1-8-1-الف) پیش گیری انواع آن: 22
2-1-8-2-ب- درمان و انوع آن : 23
2-1-8-3-ج- توان بخشی وانواع آن : 25
2-2-هویت : 26
2-2-1- نظریه های مربوطه به هویت : 26
2-2-2-پایگاه هویت: 30
2-2-3-بحران هویت : 32
2-2-4-جامعه بسترمهم هویت: 33
2-2-5-مهمترین بسترهایاجتماعی هویت : 33
2-2-6-پیامدهای بحرانهویت : 34
2-2-7-1-عوامل موثر درپدیدآیی بحران هویت : 34
2-3-منبع کنترل: 35
2-3-1-کنترل درونی در برابر کنترل بیرونی : 35
2-3-2-ارزیابی منبع کنترل: 36
2-3-3-عوامل مرتبط بین منبع کنترل با تغذیه: 36
2-3-4-افراد دارای کنترل درونی : 38
2-3-5-افراد دارای کنترل بیرونی: 39
2-3-6-پیوستارکانون کنترل : 39
2-3-7-نوسان در پیوستار کا نون کنترل : 40
2-3-8- پیآمدها و تأثیرات کانونکنترل : 41
یک مطلب دیگر :
2-3-9-شکلگیریکانونکنترل: 42
2-3-10-پرورش دادن منبع کنترل در کودکی : 43
2-4-اختلالات تغذیه : 44
2-4-1-کم اشتهایی روانی و پراشتهایی روانی: 44
2-4-2-مشخصه های بالینی بی اشتهایی روانی : 45
2-4-3-زیر تیپ های بی اشتهایی روانی : 46
2-4-4-شیوع و دوره و همایندی مرضی بی اشتهایی روانی : 46
2-4-5-مشخصه های بالینی پراشتهایی روانی : 47
2-4-6-زیر تیپ های پر اشتهایی روانی : 47
2-4-7-شیوع و دوره و همایندی مرضی پراشتهایی روانی: 48
2-4-8-شباهت و تفاوت بین دو نوع اختلالات خوردن : 48
2-4-9-سبب شناسی وعوامل علیتی در اختلال خوردن : 49
2-4-10-درمان و مداخله های درمانی : 51
2-4-11-دیگر اختلالات خوردن : 53
2-5-پیشینه پژوهش : 54
2-5-1-تحقیقات داخلی.. 54
2-5-2-تحقیقات خارجی.. 55
2-6-مدل مفهومی: 57
فصل سوم. 59
روش پژوهش… 59
3-1-طرح پژوهش : 59
3-2-متغیرهای تحقیق: 59
3-3-جامعه آماری، نمونه ،روش نمونهگیری: 60
جامعه آماری: 60
نمونه آماری: 60
روش نمونه گیری: 60
3-4-ابزار پژوهش : 60
آزمون سبک هویت : 62
پرسشنامه منبع کنترل درونی-بیرونی راتر: 63
3-5-شیوه اجرا: 64
3-6-روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها: 64
فصل چهارم. 66
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 01:47:00 ب.ظ ]
|