متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق

 

با عنوان : بررسی روش های جدید کنترل مقاوم سیستم های غیرخطی

 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

دانشگاه آزاد اسلامی

 

واحد تهران جنوب

 

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

سیمنار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

یک مطلب دیگر :

 

مهندسی برق – کنترل

 

عنوان:

 

بررسی روش های جدید کنترل مقاوم سیستم های غیرخطی

 

پایان نامه و مقاله

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
هدف اصلی یک سیستم کنترل این است که باعث شود تا یک فرایند دینامیکی به طور مطلوب رفتار کند. آنالیز و طراحی یک چنین سیستم کنترلی که یک رفتار مورد تقاضا را فراهم می کند، معمولاً با به کار گرفتن مدل ریاضی فرایند دینامیکی انجام می شود. این مدل برای نمایش ویژگی های دینامیکی اصلی فرآیند انتخاب می شود. به دلیل اینکه مدل ریاضی یک مدل ایده آل از فرایند واقعی است، پس این مدل غیردقیق است و این بی دقتی باعث عدم قطعیت مدل می شود.
این حقیقت آنالیز و طراحی یک سیستم کنترل را پیچیده می کند. انتخاب ساختار کنترلی نقشی اساسی در دستیابی به رفتار مورد تقاضا ایفا می کند. به طور معمول بعضی از مشخصات، برای مثال مشخصات حلقه باز و حلقه بسته نمی توانند به طور همزمان برآورده شوند و مصالحه بین آنها بایستی مدنظر قرار گیرد. بنابراین بسیار مهم است که دشواری های مسائل کنترلی (مانند عدم قطعیت مدل یا اغتشاشات که باعث می شوند تا خروجی از مقدار مطلوب خودش منحرف شود و…) تشخیص داده شوند. به این ترتیب تحقیق ما بر روی تلاشی برای پیدا کردن ساختارهای کنترلی متمرکز شده تا از دشواری های قبلی مربوط به شکل بندی های کنترل فیدبک ثابت و استاندارد اجتناب شود. ویژگی شاخص و معمول ساختارهای کنترلی که ما با آن کار کردیم شکل بندی کنترل کننده رویت گر نامیده می شود. کار ما در ابتدا تمرکز بر روی سیستم های تک ورودی – تک خروجی است که نتایج استفاده از یک چنین شکل بندی را نشان می دهد.
مقدمه:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...