متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق با عنوان :    اتوماسیون سیستم های قدرت    در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

دانشـگاه آزاد اسـلامی

 

واحد تهران جنـوب

 

دانشكده تحصیلات تكمیلی

 

سمینار برای دریافت درجه كارشناسی ارشد ” M.Sc “

 

مهندسی برق – كنترل

 

یک مطلب دیگر :

عنـوان :

 

اتوماسـیون سیستمهای قدرت

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چكیـــده :

پایان نامه

 

با ورود كامپیوترها و دیگر تجهیزات الكترونیكی به عرصه سیستم های قدرت انتظارات مصرف كنندگان برق روز به روز در حال افزایش است . با توجه به چنین توقعاتی راه حل هایی همچون اتوماسیون فیدرهای توزیع برای داشتن انرژی برق بی وقفه وكاهش زمان خاموشی م شـتریان اجتناب نا پذیر است . شركتهای توزیع كشورمان نیز با اجـرای طـرح مكانیزاسـیون سیـستم توزیع گامهای نخستین را برای اتوماسیون شبكه های توزیع برداشته و اجرای اتوماسـیون در برخی قسمتهای آن به مورد اجرا گذاشته شده است .در این سمینار با بررسـی امكانـات لازم برای اتوماسیو ن فیدر، تاثیر اتوماسیون را در كاهش زمان خاموشی مـصرف و پروتكـل هـای استاندارد در این زمینه را جهت اتوماسیون فیدر تشریح SCADA كننـدگان و سیـستمهای ارتباطی و مخابراتی می كند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...