متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق

 

با عنوان : تعیین مولفه های تلفات در شبکه های توزیع

 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

 

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

 

دانشگاه آزاد اسلامی

 

واحد تهران جنوب

 

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

 

مهندسی برق – قدرت

 

عنوان:

یک مطلب دیگر :

 

تعیین مولفه های تلفات در شبکه های توزیع

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد

 

راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

مقالات و پایان نامه ارشد

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده
در دنیای امروز ارزش انرژی و خصوصا مشکل تولید انرژی برای بشر روبه افزایش می باشد به طوری که در ایران، سال 1388، سال اصلاح الگوی مصرف نام گذاری شده است. تلفات انرژی الکتریکی که موجب از دست رفتن این دستمایه ارزشمند است توجه بسیاری از صاحب نظران و محققان را به خود جلب کرده است. در این پروژه عوامل مختلف تلفات در شبکه های توزیع که بیشترین سهم از تلفات انرژی الکتریکی را دارند مورد توجه و بررسی قرار گرفته است و یک شبکه نمونه از شبکه توزیع استان هرمزگان مورد مطالعه قرار گرفته است.
تلفات شبکه های توزیع به دو بخش 400 ولت و 20 کیلوولت تقسیم گردیده است. در شبکه فشار متوسط اکثر تلفات مربوط به ترانسفورماتورها می باشد به طوری که حدود 85% تلفات، بخش فشار متوسط را به خود اختصاص می دهد بنابراین در این پروژه تاثیر عوامل مختلف بر افزایش و کاهش تلفات ترانسفورماتورها و نیز بهینه سازی ظرفیت و قیمت آنها، همچنین در مورد عوامل موثر بر تغییرات تلفات بارداری و بی باری ترانسفورماتورها به طور کامل توضیح داده شده است.
اثر نامتعادلی بار و خازن گذاری در این تلفات بررسی شده و پیشنهاداتی برای هر بخش ارائه شده است. برای کاهش بیشتر تلفات باید طول فیدر را کاهش داد یا به عبارت دیگر شعاع تغذیه را کاهش داد البته لازم به ذکر است که فقط طول فیزیکی فیدر در این امر مهم نیست بلکه تعداد مشترکین و یا به عبارت دیگر چگالی بار روی فیدر مهم می باشد که به طور مشروح بدان پرداخته شده است.
و در نهایت به یک رابطه ابداعی و جدید برای محاسبه درصد تلفات شبکه در قسمت نتیجه گیری اشاره شده که حاصل تجربیات و مقایسات انجام گرفته براساس شبیه سازی ها می باشد که با درصد خطای ناچیزی درصد تلفات شبکه را می توان با استفاده از آن به طور سریع تخمین زد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...