آسیب شناسی آموزش جامعه شناسی در ایران |
3-3-2-1 بستر یا زمینه. 57
3-3-2-2 شرایط مداخله گر. 57
3-3-2-3 راهبردها. 57
3-3-2-4 پیامدها. 58
3-3-3 کدگذاری گزینشی.. 60
3-4 قلمرو تحقیق و جمعیت آماری.. 61
3-4-1 حجم نمونه. 62
3-5 نمونه گیری.. 63
3-6 حفظ عینیت در گروندد تئوری.. 65
3-7 معیارهای ارزیابی گروندد تئوری.. 65
فصل چهارم(تجزیه و تحلیل داده ها). 69
4-1 کدگذاری باز. 70
4-1-1 نتایج کدگذاری باز اساتید.. 72
4-1-2 نتایج کدگذاری باز دانشجویان.. 73
4-2 کدگذاری محوری.. 74
4-2-1 عوامل علّی و زمینهای.. 76
4-2-1-1 آموزش غیررسمی.. 76
4-2-1-2 علم بوروکراتیک… 81
4-2-1-3 خودتنظیمی و خودگردانی دانشگاه. 83
یک مطلب دیگر :
4-2-1-4 آزادی علمی.. 85
4-2-1-5 وجود ساختار اقتدارطلب(تقابل نظام و زیست جهان). 86
4-2-2 عوامل مداخله گر. 88
4-2-2-1 ضعف مهارت نوشتن.. 88
4-2-2-1- 1 انباشت و نه تولید مقالات علمی.. 90
4-2-2-2 دوگانهی استاد/دانشجو(میزان قدرت اساتید). 90
4-2-2-3 برنامه پژوهشی مغشوش… 91
4-2-2-3-1 تعداد دانشجویان.. 92
4-2-2-3-2 اجتماع علمی.. 93
4-2-2-4 امنیت شغلی اساتید.. 94
4-2-3 استراتژی های عمل/تعامل.. 96
4-2-3-1 دوگانهی استاد/دانشجو(میزان قدرت اساتید). 97
4-2-4 نتایج و پیامدها. 98
4-2-4-1 نحیف بودنِ بینش جامعه شناختی.. 98
4-2-4-2 شناخت ناقص از مسائل اجتماعی پیرامون و ناتوانی در درک روابط میان تاریخ جامعه و سرگذشت فردی.. 101
4-2-4-3 بی اعتمادی به اساتید آکادمی.. 102
4-3 مقوله محوری.. 103
4-4 مدل پارادایمی برآمده از کدگذاری محوری.. 104
4-5 کدگذاری گزینشی.. 105
فصل پنجم(جمع بندی و نتیجه گیری). 110
5-1 یافته هایِ پژوهش.. 111
5-2 نتیجه گیری.. 115
5-3 محدودیت های پژوهش.. 117
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 07:00:00 ق.ظ ]
|