متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته   عمران  با عنوان :    مدیریت روسازی زیرساختهای فرودگاهی    در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

 

 مدیریت روسازی زیرساختهای فرودگاهی دانشگاه آزاد اسلامی
واحد تهران جنوب
دانشكده تحصیلات تكمیلی
سمینار برای دریافت درجه كارشناسی ارشد “M.Sc”
عمران- راه و ترابری
عنوان :
مدیریت روسازی زیرساختهای فرودگاهی

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

 

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چكیده
در حال حاضر طراحی روسازی اتعطاف پذیر بطور كلی بر مبنای خواص استاتیكی مانند نسبت باربری

یک مطلب دیگر :

كالیفرنیا و میزان توانایی تكیگاهی خاك انجام می گیرد. این خواص بیانگر پاسخ واقعی لایه های روسازی تحت
بار ترافیكی نمی باشد.
بطور كلی سیستم مدیریت روسازی فرودگاهی ،نیازهای دقیق و سریع و موثر وبا ارزش را برای تكنیك های
آزمایشات روسازی برای ذخیره سازی حالات و خواص سازه ای روسازی آسفالتی را انجام می دهد.این تكنیك
ها شامل آزمایشات غیر مخرب برای تغییرشكل ،رادار نفوذ دز زمین و تحلیل طیفی امواج سطحی می باشند.
هدف از این سمینار ارائه تكنیك های معمول مورد استفاده در پهنه آزمایشات غیر مخرب و كاربرد آنها در
آزمایشات روسازی می باشد.
تجهزات تغییر شكل غیر مخرب بوسیله به كار بردن نیرو روی سطح روسازی و اندازه گیری نتایج تغییر شكلهای
سطح روسازی كه به وسیله مبدل های سرعت سنجی ویا ژئوفون اندازه گیری می شوند كار می كنند. نتایج

مقالات و پایان نامه ارشد

 

بدست آمده از این آزمایشات غیر مخرب استفاده می شود در بر آورد شرایط روسازی آسفالتی و بتنی.
مقدمه
در این تحقیق پس از بررسی نرم افزار ها ومدل های پیش بینی در مدیریت روسازی فرودگاهها به بررسی جامع
پیرامن ارتباط سیستم GIS با مدیریت روسازی فرودگاهها در سطح شبكه می پردازد . در فصل آخر نیز تحلیل
های اقتصادی مربوطه بررسی شده و فواید تعیین اولویت ها و زمان بهینه برای تعمیرات از طریق پیش بینی
وضعیت روسازی فرودگاهی برای آینده، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
خط مشی سیستم تعمیر و نگهداری عبارت است از تعریف و مشخص نمودن تمام انواع خرابیهای ممكن و
حالتهای مختلف شدت خرابیهایی كه ممكن است در طول دوره زمانی اعمال روشهای تعمیر و نگهداری
برای حل مشكلات روسازی ایجاد شود .وقوع یك سری خرابیها در یك محدوده مشخص از روسازی امری
معقول است. در این شرایط، تمام استراتژیهای تعمیر و نگهداری باید دقیقاً تحلیل شوند تا مشخص شود كه
كدام یك از روشهای تعمیر و نگهداری برای رفع نواقص روسازیها از بازدهی بیشتری برخوردار بودهاند. اگر
برنامه زمانبندی شده عظیمی برای تعمیر روسازی (مانند اجرای یك لایه رویه برای تحمل تنشهای سازهای) یا
بازسازی آن برای یك بخش از روسازی تدوین شده باشد، تأثیر به تعویق انداختن انجام عملیات تعمیر روی
بخشهای متفاوت قابل ملاحظه خواهد بود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...