تأثیر نرم افزارهای چند رسانهای بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای شهرستان قائمشهر |
1-6-2- متغیر وابسته. 10
1-7- تعاریف مهم اصطلاحات… 10
1-7-1 تعاریف مفهومی.. 10
1-7-2- تعاریف عملیاتی.. 12
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
1-6-1- متغیر مستقل.. 10
2-1- نقش فناوری اطلاعات در ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت… 14
2-2- مزایای استفاده از فناوری در تعلیم و تربیت… 16
2-3- ابزارهای فناوری در تعلیم و تربیت… 24
2-4- وظایف نهادهای مسئول. 25
2-5- تعلیم و تربیت در عصر فناوری اطلاعات… 26
2-6- ادغام دانش فناوری با دانش محتوا و هنر تدریس…. 30
2-7- آموزش و یادگیری الکترونیکی در مدارس… 34
2-7-1- ضرورت آموزش و یادگیری الکترونیکی در مدارس… 35
2-7-2- مزایای آموزش و یادگیری الکترونیکی در مدارس… 35
2-7-3- موانع و چالش های آموزش و یادگیری الکترونیکی.. 36
2-7-4- تأثیر آموزش الکرونیکی در بهبود آموزش معلمان. 37
2-8- تکنولوژی آموزشی کلید یادگیری پایدار. 37
2-9- وب کوئست ابزاری برای یادگیری.. 41
2-10- آشنایی با سیستمهای مدیریت یادگیری نرم افزارها 46
2-11- برانگیختن دانش آموزان به استفاده از فناوری یادگیری.. 48
2-12- تأثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری ریاضی.. 56
2-13- دلایل استفاده از چند رسانهای در آموزش… 60
2-14- نرم افزارهای آموزشی.. 61
2-15- ضرورت طراحی نرم افزارهای آموزشی(چند رسانهای) 62
2-16- انواع نرم افزارهای آموزشی.. 64
2-17- نرم افزارهای بکارگیری در مدارس هوشمند. 64
2-18- اثربخشی و پایداری تأثیر استفاده از چند رسانهای بر خود تنظیمی.. 68
2-19- پیشینه پژوهش…. 70
2-19-1- پیشینه داخل کشور. 70
2-19-2- پیشینه در خارج کشور. 72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1- روش تحقیق.. 78
3-2- جامعه آماری.. 79
3-3- نمونه آماری.. 79
3-4- روش نمونه گیری.. 80
3-5- روش ها و ابزار جمع آوری اطلاعات… 80
3-6- قابلیت اعتماد ( پایایی ) ابزار تحقیق.. 81
3-7- اعتبار ( روایی ) ابزار تحقیق.. 82
3-8- روش تجزیه و تحلیل دادهها 82
یک مطلب دیگر :
فصل چهارم : تجزیه وتحلیل یافتههای پژوهش
4-1- مقدمــه. 84
4-2 آمار توصیفی.. 85
4-3 آمار استنباطی.. 89
فصل پنجم : نتایج و پیشنهادات
5-1- خلاصهی تحقیق.. 98
5-3- بحث و نتیجهگیری.. 98
5-3-1- نتایج توصیفی.. 98
5-3-2-نتایج تحلیلی.. 99
5-4- محدودیتهای تحقیق.. 100
5-4-1- محدودیتهای در کنترل محقق.. 100
5-4-2- محدودیتهای خارج از کنترل محقق.. 101
5-6- پیشنهادات… 101
5-6-1- پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق.. 101
5-6-2- پیشنهادات مبتنی بر تجارب محقق.. 102
5-6-3- پیشنهادات برای محققان بعدی.. 103
فهرست منابع. 104
پیوستها 109
چکیده انگیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..112
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول2-1- نقش دانشآموزان در كلاسهای یادگیری مبتنی بر جست وجو. 43
جدول2-2-نقش معلم در كلاسهای یادگیری مبتنی بر جست وجو. 46
جدول 3-1- جامعه آماری به تفکیک جنسیت… 79
جدول 3-2- حجم نمونه به تفکیک جنسیت… 80
جدول 3-3- ساختار پرسشنامه. 81
جدول4-1 : توزیع و درصد فراوانی آزمودنیها بر مبنای جنسیت… 85
جدول4-2:-توزیع و درصد فراوانی مربوط به وضعیت تأهل آزمودنیها 86
جدول4-3 : توزیع و درصد فراوانی مربوط به سطح تحصیلات… 87
جدول4-4 : توزیع و درصد فراوانی آزمودنیها بر مبنای سابقه تدریس…. 88
جدول4-5- آزمون نرمال بودن متغیرها 89
جدول4-6-آمار توصیفی برای یادگیری درس ریاضی.. 90
جدول4-7- آزمون تی تست برای متغیر یادگیری درس ریاضی.. 90
جدول4-8 – آمار توصیفی برای سرعت یادگیری درس ریاضی.. 91
جدول4-9- آزمون تی تست برای سرعت یادگیری.. 91
جدول4-10- آمار توصیفی برای یادگیری معنادار درس ریاضی.. 92
جدول4-11-آزمون تی تست برای یادگیری معنادار. 92
جدول4-12- آمار توصیفی برای دقت یادگیری.. 92
جدول4-13 – آزمون تی تست برای دقت یادگیری.. 93
جدول4-14- آمار توصیفی برای علاقه مندی به حل مسائل.. 93
جدول4-15-آزمون تی تست برای علاقه مندی به حل مسائل.. 94
جدول4-16- آمار توصیفی برای علاقه مندی به توضیح مسائل.. 94
جدول4-17- آزمون تی تست برای علاقه مندی به توضیح مسائل.. 95
جدول4-18- آزمون فریدمن.. 96
فهرست نمودار
عنوان صفحه
نمودار 2-1- چاچوب TP & CK و اجزای دانش ( دنیس ، 2010) 34
نمودار 4-1 : درصد فراوانی آزمودنیها بر مبنای جنسیت… 85
نمودار 4-2 : توزیع و درصد فراوانی مربوط به وضعیت تأهل آزمودنیها 86
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 11:45:00 ب.ظ ]
|