تجزیه‌وتحلیل دادهها 55
1-4 مقدمه. 56
4-2- آمار توصیفی.. 57
4-2-1- توصیف ویژگی‌های جمعیت شناختی.. 57
4-2-1-1- جنسیت.. 57
4-2-1-2- سن.. 58
4-2-1-3- تحصیلات.. 59
4-2-2- آمار توصیفی متغیرهای پژوهش… 61
4-3- آمار استنباطی.. 62

پایان نامه و مقاله

 

4-3-1- بررسی نرمال بودن داده‌ها 62
تحلیل جدول 4-5 بر اساس آزمون کلموگروف – اسمیرنوف.. 64
4-3-2- محاسبه همبستگی بین متغیرهای پژوهش… 64
4-3-3- مدل یابی معادلات ساختاری و آزمون فرضیه‌های پژوهش… 67
4-3-3-1- تحلیل عاملی تائیدی.. 67
فصل پنجم. 72
بحث و نتیجه‌گیری.. 72
1-5 مقدمه 73
2-5 تفسیر نتایج حاصل از اطلاعات دموگرافیک نمونه پژوهش… 74
3-5 تفسیر یافته های پژوهش با سایر پژوهش ها 75

یک مطلب دیگر :

 

4-5 فرضیه فرعی اول. 75
5-5 فرضیه فرعی دوم. 76
6-5 فرضیه فرعی سوم. 76
7-5 فرضیه فرعی چهارم. 77
8-5 فرضیه  فرعی پنجم. 78
5-9- محدودیت های پژوهش… 78
10-5 پیشنهادات.. 78
1-8-5 پیشنهادات پژوهشی.. 78
2-8-5 پیشنهادات اجرایی.. 79
منابع و ماخذ. 81

 چکیده:

اینترنت پدیده ای است که در عصر کنونی جایگاه ویژه ای را  به خود اختصاص داده است و شمار کاربران آن در سطح جهان افزایش چشم گیری داشته است . این رسانه جدید ، موجب تغییر رفتارهایی شده است که مشتری در هنگام خرید از خود بروز می دهد.  بررسی فرایند خرید و رفتار مصرف کننده در اینترنت، برای شرکت های تجارت الکترونیکی در جهت جذب مشتری، بالابردن فروش و افزایش سودآوری، اهمیت فوق العاده ای دارد .خرید اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا صورت نمی گیرد، بلکه براساس ظواهر  مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا استوار است؛ به همین دلیل جلب اعتماد مشتری برای انجام مبادلات از طریق اینترنت، مورد توجه بسیاری از سازمانها و مشتریان قرار گرفته است. و بنا بر ضرورت این پژوهش که از نوع توصیفی همبستگی (پیمایشی) است با یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی مورد سنجش قرارگرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه می باشد. آلفای کرونباخ پرسشنامه پایایی آن و اساتید، خبرگان و مکتوبه­های معتبر روایی آن را تأیید می­کند. پس از جمع­آوری داده­ها از متن پرسشنامه توزیع‌شده و تجزیه‌وتحلیل آن‌ها از طریق آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم‌افزار spss و Amos انجام پذیرفته است. به طور عوامل موثر بر خرید الکترونیکی تاثیر مثبت بر نگرش خرید دانشجویان دارد.
واژگان کلیدی: خرید الکترونیکی، نگرش خرید.

1-1مقدمه:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...