بررسی تاثیر نقش مدیریت دانش بر اثر بخشی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی ... |
![]() |
یک مطلب دیگر :
نحوه اجرای یک تبلیغات تبلیغاتی اجتماعی مؤثر
| فهرست | ||||
| صفحه | عنوان | |||
| ج | چکیده ……………………….. | |||
| ح | فهرست مطالب ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| ز | فهرست اشکال ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| س | فهرست جداول ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| ص | فهرست نمودارها …………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| فصل اول- کلیات پژوهش | ||||
| 2 | 1-1- مقدمه فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 2 | 1-2- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 3 | 1-3-بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 4 | 1-4- قلمرو تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 4 | 1-4-1- قلمرو موضوعی ……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 4 | 1-4-2- قلمرو مکانی ………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 4 | 1-4-3- قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 4 | 1-5- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 5 | 1-6- سؤال تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 5 | 1-7- فرضیههای تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 5 | 1-8- تعریف واژههای کلیدی ……………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 5 | 1-8-1- تعریف مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 6 | 1-8-2- تعریف عملیاتی ……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 8 | 1-9- خلاصه فصل ………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| فصل دوم- ادبیات نظری تحقیق | ||||
| 10 | 2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 10 | 2-2-مفهوم مدیریت دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 13 | 2-3- سیر تطور مدیریت دانش ……………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 14 | 2-4- انواع دانش ………………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 14 | 2-4-1- دانش صریح ……………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 14 | 2-4-2- دانش ضمنی………………….. …………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 15 | 2-5- مزایای مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 16 | 2-6- مبانی زیرساخت مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 17 | 2-7- فرآیند . مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 18 | 2-7-1- خلق دانش…………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 18 | 2-7-2- سازماندهی و ذخیره سازی……………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 18 | 2- 7-3- انتقال و به اشتراک گذاری دانش …………………………………………………………………………………………………… | |||
| 18 | 2-7-4- به کارگیری دانش………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 19 | 2-8- استراتژی های مدیریت دانش…………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 21 | 2-9- مدل های پیاده سازی مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 21 | 2-9-1- مدل هیکس…………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 22 | 2-9-2- مدل مک الروی……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 22 | 2-9-3- مدل هفت سی……………………………………………. ………………………………………………………………………………… | |||
| 23 | 2-9-4- مدل بک من………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 24 | 2- 9-5- مدل پایه های ساختمان دانش…………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 25 | 2-9-6- مدل بکوویتز و ویلیامز………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 25 | 2-9-7- مدل پیتر گوتشاک ……………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 26 | 2-9-8- مدل برگرون……………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 27 | 2-9-9- مدل عمومی مدیریت دانش نیومن ………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 27 | 2-9-10- مدل توربان…………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 28 | 2-9-11- مدل نوناکا و تاکوچی…………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 31 | 2-9-11-1- استفاده از فناوری در چهارچوب مدل نوناکا و تاکوچی …………………………………………………………….. | |||
| 33 | 2-10- مفهوم اثربخشی…………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 35 | 2-11- رویکردهای اثربخشی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 35 | 2-11-1- رویکرد سنتی……………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 35 | 2-11-1-1- روش مبتنی بر منابع………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 35 | 2-11-1-2- روش مبتنی بر فرآیند درونی…………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 36 | 2-11-1-3- روش مبتنی بر تامین هدف ……………………………………………………………………………………………………… | |||
| 36 | 2-11-2- رویکرد نوین ……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 36 | 2-11-2-1- روش مبتنی بر تأمین رضایت گروه های ذینفع ……………………………………………………………………….. | |||
| 37 | 2-11-2-2- روش مبتنی بر ارزشهای رقابتی ……………………………………………………………………………………………….. | |||
| 37 | 2-11-3- روش اثربخشی سازمانی پارسونز ……………………………………………………………………………………………………… | |||
| 38 | 2-11-3-1- انطباق ………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 38 | 2-11-3-2- کسب هدف …………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 38 | 2-11-3-3- انسجام ویگانگی هداف…………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 39 | 2-11-3-3- پایداری و حفظ الگوها…………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 39 | 2-12- عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 39 | 2-12-1- بهبود کیفی عامل کار ………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 40 | 2-12-2- اصلاح روابط مدیریت و کارکنان ………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 40 | 2-12-3- استفاده از نظرات و پیشنهادات کارکنان …………………………………………………………………………………………. | |||
| 40 | 2-12-4- ره آورد فناوری ………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 41 | 2-13- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 41 | 2-13-1- مطالعات انجام شده در داخل کشور ……………………………………………………………………………………………….. | |||
| 44 | 2-13-2- مطالعات انجام شده در خارج کشور ……………………………………………………………………………………………….. | |||
| 47 | 2-14- جمع بندی پیشینه تجربی ………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 2-15- تاریخچه و معرفی واحدهای تولیدی – صادراتی صنایع لبنی استان مازندران …………………………………………….. 49 | ||||
| 2-15-1- شرکت کاله آمل……………………………………………………………………………………………………………………………. 49 2-15-2- شرکت لبنی دوشه آمل (هراز)………………………………………………………………………………………………………….. 51 2-15-3- شرکت لبنی گلا آمل……………………………………………………………………………………………………………………… 52 2-15-4- شرکت لبنیات پاستوریزه پاک ساری………………………………………………………………………………………………….. 52 2-15-5- شرکت فرآورده های لبنی لاله ساری………………………………………………………………………………………………….. 53 2-16- خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 53 فصل سوم- روش شناسی پژوهش |
||||
| 57 | 3-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 57 | 3-2- فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 59 | 3-2-1- متغیر مستقل …………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 60 | 3-2-2- متغیر وابسته ………………………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 60 | 3-3- روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 61 | 3-4- جامعه و نمونۀ آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 61 | 3-5- روش نمونهگیری و تعیین حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………………… | |||
| 62 | 3-6- ابزار جمعآوری دادهها …………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 63 | 3-6-1- مطالعات کتابخانهای و اینترنتی ………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 63 | 3-6-2- پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 63 | 3-6-2-1- شرح پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 64 | 3-7- اعتبار و قابلیت اعتماد / روایی و پایایی …………………………………………………………………………………………………. | |||
| 64 | 3-7-1- روایی پرسشنامۀ پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. | |||
| 65 | 3-7- 2- پایایی پرسشنامۀ پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 67 | 3-8- ابزارها و روشهای تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………………………… | |||
| 3-9- خلاصه فصل……….. ……………………………………………………………………………………………………………………………. 67 | ||||
| فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادهها |
||||
| 70 | 4-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 70 | 4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان و جامعه آماری ………………………………………………………………………….. | |||
| 70 | 4-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت …………………………………………………………………………………………. | |||
| 71 | 4-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن …………………………………………………………………………………………….. | |||
| 72 | 4-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل ……………………………………………………………………………… | |||
| 73 | 4-2-4- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات …………………………………………………………………………… | |||
| 4-2-5- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقۀ کاری …………………………………………………………………………………. 75 | ||||
| 76 | 4-3- تحلیل استنباطی دادهها ……………………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 76 | 4-3- 1- آزمون همبستگی فرضیه اصلی ……………………………………………………………………………………………………… | |||
| 77 | 4-3-2-آزمون های همبستگی فرضیه فرعی………………………………………………………………………………………………….. | |||
| 79 | 4-3-3- آزمون رگرسیون فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………… | |||
| 80 | 4-3-4- آزمون های رگرسیون فرضیه های فرعی……………………………………………………………………………………………. | |||
| 84 | ||||
فرم در حال بارگذاری ...
|
[چهارشنبه 1399-08-14] [ 01:43:00 ق.ظ ]
|



