بررسی تأثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت |
2-8)تعریف ارزش ویژه برند/ ارزش برند……………………………………………………………………………………………………….29
2-9)رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………………………………….31
2-9-1)رویکرداول:رویکرد بیرون به درون(ارزش ویژه برند خارجی)…………………………………………………31
2-9-2)رویکرد دوم:رویکرد درون به بیرون(ارزش ویژه برند داخلی)………………………………………………….32
2-9-3)رویکردسوم: رویکرد یکپارچه ارزش ویژه برند……………………………………………………………………….33
2-10)تفاوت ارزش ویژه برند و ارزش برند……………………………………………………………………………………………………34
2-11)اندازه گیری ارزش ویژه برند……………………………………………………………………………………………………………….36
2-12)تعریف برند داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………37
2-13)درونی ساختن برند……………………………………………………………………………………………………………………………..42
2-14)تمایل به برند………………………………………………………………………………………………………………………………………45
2-15)دانش برند داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………..46
2-16)تعهد به برند داخلی…………………………………………………………………………………………………………………………….46
2-17)هویت برند داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………….47
2-18)برند گذاری در صنعت بانکداری…………………………………………………………………………………………………………47
برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید
|
2-19)اهداف خصوصی سازی بانک ها …………………………………………………………………………………………………………74
بخش دوم: مدل های ارزش ویژه برند خارجی(تحقیقات داخل کشور و خارج کشور)
2-20)تحقیقات خارج از کشور……………………………………………………………………………………………………………………..50
2-20-1) مدل هریس و چرناتونی(2002)…………………………………………………………………………………………50
2-20-2)مدل احمد ورفیق (2002)………………………………………………………………………………………………….54
2-20-3)مدل ارد(2003)……………………………………………………………………………………………………………………54
2-20-4) مدل بورمن وزپلین(2005)…………………………………………………………………………………………………55
2-20-5)مدل پانجایسری و اوانشزکی(2009)……………………………………………………………………………………60
2-20-6)تحقیق مؤسسه تحقیقات و آموزش جهانی برای ارتباطات درونی ملکروم……………………………63
2-20-7) مدل پانجایسری و ویلسون و اوانشزکی(2011)………………………………………………………………….64
2-20-8)مدل بامگرت و اسچمیدت (2.10)…………………………………………………………………………………………66
2-20-9) تحقیقات منهرت و ترز(2008) و چرناتونی و کوتام (2006)……………………………………………….67
2-15)تحقیقات داخل کشور در زمینه برند سازی داخلی…………………………………………………………………………..69
بخش سوم: توسعه مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………..72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1)مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….77
3-2)طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………….77
یک مطلب دیگر :
پارادوکس انتخاب: گزینههای کمتر یعنی مشتری و فروش بیشتر!
|
|
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-08-13] [ 05:55:00 ب.ظ ]
|