2-8)تعریف ارزش ویژه برند/ ارزش برند……………………………………………………………………………………………………….29
2-9)رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………………………………….31
2-9-1)رویکرداول:رویکرد بیرون به درون(ارزش ویژه برند خارجی)…………………………………………………31
2-9-2)رویکرد دوم:رویکرد درون به بیرون(ارزش ویژه برند داخلی)………………………………………………….32
2-9-3)رویکردسوم: رویکرد یکپارچه ارزش ویژه برند……………………………………………………………………….33
2-10)تفاوت ارزش ویژه برند و ارزش برند……………………………………………………………………………………………………34
2-11)اندازه گیری ارزش ویژه برند……………………………………………………………………………………………………………….36
2-12)تعریف برند داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………37
2-13)درونی ساختن برند……………………………………………………………………………………………………………………………..42
2-14)تمایل به برند………………………………………………………………………………………………………………………………………45
2-15)دانش برند داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………..46
2-16)تعهد به برند داخلی…………………………………………………………………………………………………………………………….46
2-17)هویت برند داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………….47
2-18)برند گذاری در صنعت بانکداری…………………………………………………………………………………………………………47

 

برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

 




ب

 

2-19)اهداف خصوصی سازی بانک ها …………………………………………………………………………………………………………74
بخش دوم: مدل های ارزش ویژه برند خارجی(تحقیقات داخل کشور و خارج کشور)
2-20)تحقیقات خارج از کشور……………………………………………………………………………………………………………………..50
2-20-1) مدل هریس و چرناتونی(2002)…………………………………………………………………………………………50
2-20-2)مدل احمد ورفیق (2002)………………………………………………………………………………………………….54
2-20-3)مدل ارد(2003)……………………………………………………………………………………………………………………54
2-20-4) مدل بورمن وزپلین(2005)…………………………………………………………………………………………………55
2-20-5)مدل پانجایسری و اوانشزکی(2009)……………………………………………………………………………………60
2-20-6)تحقیق مؤسسه تحقیقات و آموزش جهانی برای ارتباطات درونی ملکروم……………………………63
2-20-7) مدل پانجایسری و ویلسون و اوانشزکی(2011)………………………………………………………………….64
2-20-8)مدل بامگرت و اسچمیدت (2.10)…………………………………………………………………………………………66
2-20-9) تحقیقات منهرت و ترز(2008) و چرناتونی و کوتام (2006)……………………………………………….67
2-15)تحقیقات داخل کشور در زمینه برند سازی داخلی…………………………………………………………………………..69
بخش سوم: توسعه مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………..72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
3-1)مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….77
3-2)طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………….77

 

یک مطلب دیگر :

پارادوکس انتخاب: گزینه‌های کمتر یعنی مشتری و فروش بیشتر!

 




  ج

 

3-3)جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………79
3-4)نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………..79
3-5)تعیین حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………..80
3-6)روش های نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………….80
3-7)متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..83
3-8)قلمروهای پژوهش
3-8-1)قلمرو موضوعی…………………………………………………………………………………………………………………………………83
3-8-2)قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………………83
3-8-3)قلمرو زمانی……………………………………………………………………………………………………………………………………….84
3-9)تهیه و تنظیم پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………..84
3-10) روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………..85
3-11) پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………..86
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
4-1)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….89
4-2)تحلیل توصیفی داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………89
4-2-1)جنسیت پاسخ‏دهندگان……………………………………………………………………………………………………………..89
4-2-2) سن پاسخ‏دهندگان………………………………………………………………………………………………………………………90



د

 

4-2-3) وضعیت تحصیلی پاسخ‏دهندگان…………………………………………………………………………………………………90
4-2-4) وضعیت تأهل پاسخ‏دهندگان ……………………………………………………………………………………………………91
4-2-5)وضعیت درآمد پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………………92
4-2-6)پارامترهای اماری سؤالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………….92
4-3)آزمون مدل و فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………96
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1)مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………..102
5-2)نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………102
5-3)نتیجه گیری از فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………103
5-4)نتیجه گیری از فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………..104
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...