2-2-9.عوامل مؤثر در پیاده سازی موفقیت آمیز روشBSC. 59
2-2-10. نقشه استراتژی. 65
2-2-11. بررسی مطالعات پیشین. 68
2-2-11-1.تحقیقات داخلی.. 68
2-2-11-2. تحقیقات خارجی.. 71
2-2-12. مدل تحقیق:. 73
فصل سوم. 74
3-1. مقدمه. 75
3-2 . روش انجام پژوهش. 76
3-2-1 . فرآیند اجرایی تحقیق. 77
3-3.  جامعه ی آماری و نمونه گیری. 78
3-4 . حجم نمونه آماری. 78
3-5 . روش نمونه گیری. 79
3-6 . روش گردآوری داده ها. 80

برای دیدن جزییات بیشتر و دانلود پایان نامه اینجا کلیک کنید

 

3-7. روش تایید پایایی و روایی ابزارجمع‌آوری داده‌ها. 81
3-8. روش های تجزیه و تحلیل دادهها. 83
1-4-مقدمه. 85
2-4-آمار جمعیت شناختی. 86
1-2-4-جنسیت. 86
2-2-4-سطح تحصیلات. 87
3-2-4-سن. 88
3-4-آمار استنباطی. 89
1-3-4-بررسی نرمال بودن متغیرها. 89
2-3-4-آزمون فرضیات تحقیق. 89

یک مطلب دیگر :

 

1-2-3-4-بررسی ضرایب بارهای عاملی و معناداری (T Value) متغیرهای پنهان   91
2-2-3-4-ارزیابی برازش مدل‌. 97
1-2-2-3-4-برازش مدل اندازه گیری. 97
2-2-2-3-4-برازش مدل ساختاری. 99
3-2-2-3-4-برازش کلی مدل. 101
3-2-3-4-بررسی فرضبات. 104
1-5- مقدمه. 109
2-5- مروری بر موضوع تحقیق و روش اجرای آن. 109
3-5- تحلیل و تفسیر نتایج حاصل از فرضیه های تحقیق. 110
4-5- پیشنهادات تحقیق. 112
5-5-  پیشنهادات برای تحقیقات آتی. 113
6-5- محدودیت های تحقیق. 114
منابع  :. 116
پیوست. 121
چکیده
هدف این تحقیق ارزیابی فرایند مدیریت عملکرد با بهره گیری از کارت امتیازی متوازن در اموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان خوانسارمی­باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق،  کابردی بوده است. جامعه آماری این تحقیق شامل دانشجویان ،کارکنان ، کارشناسان و مدیران آموزشکده فنی و حرفه‎‌ای خوانسار  می‌باشد که تعداد آنها 720 نفر هستند و با توجه به فرمول کوکران 250 و نمونه گیری طبقاتی نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده که روایی آن را اساتید متخصص تأیید کرده و  پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ 0.85 بدست آمده است که نشانگر تائید پایایی پرسشنامه مورد نظر می­باشد. نهایتاً مجموعه داده­ها به کمک نرم­افزار PLS مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. نتایج تحقیق نشان داد که سیستم مدیریت عملکرد در آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان خوانسار  با توجه به چهار مولفه (مشتری، یادگیری و رشد، مالی و فرآیند ها) دارای عملکرد بالایی است
واژگان کلیدی: سیستم مدیریت عملکرد، مشتری، یادگیری، رشد مالی ، فرایندها
کلیات تحقیق
1-1.مقدمه
آموزشکده های فنی و حرفه ای باید عملکرد موففیت آمیزی در انجام اهداف خود داشته باشند آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تاچه حد در جهت رسیدن به این اهداف و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویای امروز موفق بوده است  ،برای مدیران و سازمان ها اهمیت فراوانی دارد.ادامه حیات وفعالیت سازمان را ،توانایی رقابت واتخاذ مناسب ترین سیاست در مقابل تغییرات محیطی تعیین می کند یکی از موثرترین روش های مورد استفاده سازمان ها در این خصوص ،استفاده از  ارزیابی عملکرد برای تعیین نقاط ضعف جهت رفع انها و نقاط قوت جهت بهبود می باشد ارزیابی و مدیریت عملکرد علاوه بر کمک به سازمان برای افزایش توانایی رقابت ،در تعیین وپیاده سازی استراتژی ها نیز نقش بر جسته ای را ایفا می کند در این راستا،داشتن الگویی جهت ارزیابی عمکرد سازمان ضروری است ویکی از این روش ها کارت امتیازی متوازن است که برای اولین بار برای  ارزیابی عملکرد سازمان ها معرفی شد به گونه ای که قابل پیاده سازی باشد . کارت امتیازی متوازن یک مفهوم مدیریتی میباشد که به همه مدیران در همه سطوح کمک میکند تا بتوانند فعالیت های کلیدی خود را کنترل کنند این تحقیق به دنبال ارزیابی عملکرد در سازمان هایی ،مثل آموزشکده فنی و حرفه ای شهرستان خوانسار می باشد .

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...