4-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………66
4-2 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………….67
4-2-1 توصیف ویژگی­های جمعیت شناختی…………………………………………………………………….68
4-2-1-1 جنسیت……………………………………………………………………………………………..69
4-2-1-2 سن……………………………………………………………………………………………………70
4-2-1-3 تحصیلات…………………………………………………………………………………………..71
4-2-1-4 سابقه کاری…………………………………………………………………………………………72
4-2-2 آمار توصیفی متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………….73
4-3 بررسی نرمال بودن داده­ها……………………………………………………………………………………………………..74
4-4 محاسبه همبستگی بین متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………..78
4-3-1 مدل یابی معادلات ساختاری و آزمون فرضیه­های پژوهش………………………………………..79
4-3-1 تحلیل عاملی تائیدی…………………………………………………………………………………………….80
4-3-1-5 مدل ساختاری پژوهش…………………………………………………………………………81

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….86
5-2 تفسیر یافته های پژوهش………………………………………………………………………………………………………86
5-3 پیشنهادها اجرایی( حاصل از پژوهش)……………………………………………………………………………………88
5-4 پیشنهادهایی برای سایر پژوهش­ها………………………………………………………………………………………….91
5-5 محدودیت­های پژوهش………………………………………………………………………………………………………..91
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………….92

پایان نامه

 

پیوست اول………………………………………………………………………………………………………………………………..96
پیوست دوم……………………………………………………………………………………………………………………………..101

فهرست جدول­ها
عنوان                                                                                                          شماره صفحه
جدول1-1 تعیین متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………………..9
جدول 3-2 مقادیر آلفای کرونباخ به تفکیک هر یک از مؤلفه ها……………………………………………………….58
جدول 4-1 توصیف نمونه آماری بر حسب جنسیت……………………………………………………………………….67
جدول 4-2 تفکیک نمونه آماری بر حسب سن………………………………………………………………………………68
جدول 4-3 تفکیک نمونه اماری بر حسب تحصیلات……………………………………………………………………..69
جدول 4-4 تفکیک نمونه اماری بر حسب سابقه کاری……………………………………………………………………70
جدول 4-5 شاخص­های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای پژوهش……………………………………………..73
جدول4-6 آزمون کلموگروف – اسمیرنوف متغیرهای پژوهش…………………………………………………………74
جدول4-7 آزمون کلموگروف – اسمیرنوف متغیر های پژوهش………………………………………………………..76
جدول 4-8 نحوه داوری میزان عددی ضریب  همبستگی…………………………………………………………………79
جدول 4-9 نتایج آزمون همبستگی……………………………………………………………………………………………….80
جدول 4-27 نام­گذاری کدهای مدل کلی پژوهش…………………………………………………………………………..82
جدول 4-28 شاخص­های برازش مدل ساختاری پژوهش………………………………………………………………..72
جدول 4-29 شاخص­های برازش مدل اصلاحی پژوهش…………………………………………………………………74
جدول 4-30 برآوردهای مدل نهایی پژوهش………………………………………………………………………………….84

فهرست شکل­ها

یک مطلب دیگر :

 

عنوان                                                                                                         شماره صفحه
شکل 4-1 مدل ساختاری تحقیق با ضرایب غیر استاندارد………………………………………………………………..80
شکل 4-2 مدل ساختاری تحقیق با ضریب استاندارد……………………………………………………………………….81
شکل 4-3 مدل اصلاحی تحقیق با ضریب غیراستاندارد…………………………………………………………………..82
شکل 4-4 مدل اصلاحی تحقیق با ضریب استاندارد………………………………………………………………………..83

نمودارها
عنوان                                                                                                          شماره صفحه
نمودار 4-1 تفکیک نمونه آماری بر اساس جنسیت…………………………………………………………………………67
نمودار 4-2- تفکیک نمونه آماری بر اساس سن……………………………………………………………………………..68
نمودار 4-3  تفکیک نمونه آماری بر اساس تحصیلات…………………………………………………………………….69
نمودار 4-4 تفکیک مشتریان بر اساس سابقه کار…………………………………………………………………………….70

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چکیده:
مدیران شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی برای استقرار هوش تجاری اعلام نیاز میکنند، چراکه از طرق مختلف با ابزارها و فواید استقرار هوش تجاری در سازمان شان آگاه گشته اند و درک خوبی از میزان تاثیر این سیستم ها بر رشد، بقاء، مدیریت بهینه و دستیابی به اهداف سازمانی و بدست آوردن مزیت های رقابتی در بازار متلاطم موجود سازمان بدست آورده اند. هدف این پژوهش طراحی نقشه استقرار هوش تجاری در بانک می­باشد. تعداد فرضیات مورد آزمون در این پژوهش 5 فرضیه است. روش این پژوهش از نظر بررسی متغیرها از نوع توصیفی – پیمایشی و از نظرنوع هدف، کاربردی می­باشد. جامعه آماری این پژوهش کارکنان، مدیران و کارشناسان شعب رفاه کارگران استان کرمانشاه می­باشند. روش نمونه­گیری در این پژوهش تصادفی ساده می­باشد که تعداد 140 نفر به عنوان نمونه برای جمع­آوری داده­ها انتخاب شدند. برای تجزیه تحلیل داده­ها و آزمون فرضیات از روش تحلیل عاملی تأییدی با استفاده از نرم افزار معادلات ساختاری AMOS  نسخه­ی 22 استفاده شده است. با توجه به نتایج پژوهش کیفیت سیستم هوش تجاری بر نحوه استفاده از اطلاعات، کیفیت اطلاعات تأثیر مثبت و معنادار ولی بر ارزش تسهیم اطلاعات تأثیر نداشت. همچنین کیفیت اطلاعات بر نحوه استفاده از اطلاعات نیز تأثیر معناداری نداشت. ولی ارزش تسهیم اطلاعات بر نحوه استفاده از اطلاعات و نحوه استفاده از اطلاعات نیز بر استقرار هوش تجاری در بانک رفاه کارگران کرمانشاه تأثیر مثبت و معناداری داشته است.
کلمات کلیدی: کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم هوش تجاری، ارزش تسهیم اطلاعات، نحوه استفاده از اطلاعات، استقرار هوش تجاری، بانک رفاه کارگران شهر کرمانشاه.

 

 

 

 

 

 

       
   
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...